Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daisyree schreef:Hoi!![]()
Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben namelijk een beetje MP verslaafd, ik koop en verkoop best veel via die site en eigenlijk altijd naar tevredenheid.
Maar inderdaad sommige mensen hebben een goede bril nodig. Ik heb er nu bijvoorbeeld een advertentie op staan voor kittens. De beestjes zijn nu 3 weken dus het duurt nog wel even totdat ze weg mogen.
Toch wil je ze de kost niet geven die ze morgen al willen komen halenOf mensen die vragen waarom een kitten geld moet kosten (ze worden namelijk geënt, gechipt, krijgen paspoort, gezondheidscheck, ontwormen en ontvlooien). Sja het zijn enkel de DA kosten die ik vraag, maar het is ook om een beetje het kaf van het koren te scheiden. Als je nu al geen geld kan missen voor een huisdier, hoe moet dat dan als hij ziek is?
Maar das een andere discussie.
Ongeduldige mensen heb ik ook vaak. En dan kijk ik minstens 3x per dag mijn email, moet je nagaan.
Maar goed, ik heb net een set winterbanden voor de auto gekocht en daar tuffen we vrijdag even heen.
Hij verkoopt ze voor een laag bod(moet ergens beginnen toch?) omdat hij juist flauw is van al die vervelende mensen.
Zijn ze toch ergens goed voor
Kentaro schreef:Samsi, Is het geld op jouw rekening gestort of via paypall betaald??
Daisyree, wat fijn dat je er goede ervaring mee hebt!! Wat je zegt, het zal zeker alles schelen dat ze niet gratis zijn!!