Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:37

Ja hoor, stuur ik het alleen ook wel naar een ander adres :))

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:38

:')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:56

grrr ik wou volwassen pieten pak overkopen en kreeg pas eergister mailtje om uur of 10 savonds ik netjes terug gemaild van dat ik em voor dat geld wou overnemen...
lees ik vanmiddag mijn mail in ene 3 mailtjes met ja laat maar zitten je reageert al niet meer bla bla bla ik verkoop em wel aan iemand anders
ja hallo ik zit niet dag en nacht op de computer als iemand gelijk niet terug reageert of 1 dag niet online is geweest of mail heb gecheckt word er gelijk zo gedaan vind dat zo triest...

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:04

Ongeduldige mensen.. :=

Iemand heeft interesse in een dekje van mij en vroeg wat de verzendkosten waren. Nou die zijn 6,75 en nu wil ze dat dekje voor 10 euro overnemen (was de vraagprijs), maar volgens mij had ze niet in de gaten dat die verzendkosten er nog boven op komen.. := Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen wel snapt dat vraagprijzen excl. verzendkosten zijn..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:05

Dat is zéker irritant! Ben bang dat dit gebeurd omdat er heel vaak niet meer gereageerd wordt en men alles dan maar over 1 kam scheerd :P
Heb het ook wel eens andersom. Verwijderd iemand binnen een half uur zijn/haar bod met als reden 'u reageerd niet op mijn bod'. }:0

WiskyBokjes, ik vermeld het wel altijd in m'n advertentie! Bod is exclusief eventueel verzenden!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:07

Ja ik heb het er nu maar overal bij gezet.. :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:09

Dat zegt nog niet alles, maar het scheelt wel :D
(of dat je een discussie krijgt wáárom het verzenden zo duur is.... Net of wij die prijzen bepalen :+ )

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:11

Serendip90 schreef:
Pakketje wordt vandaag aangeboden! Jeej ;)

Is het al aangeboden als ik dat mag vragen?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:14

Kentaro schreef:
Dat zegt nog niet alles, maar het scheelt wel :D
(of dat je een discussie krijgt wáárom het verzenden zo duur is.... Net of wij die prijzen bepalen :+ )

Klopt. :+ Ik gok er op dat ze het afkapt helaas..

Ik ga nu werken en ik hoop dat ik straks een mailtje ontvang!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:18

Hoi! :wave:
Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben namelijk een beetje MP verslaafd, ik koop en verkoop best veel via die site en eigenlijk altijd naar tevredenheid.
Maar inderdaad sommige mensen hebben een goede bril nodig. Ik heb er nu bijvoorbeeld een advertentie op staan voor kittens. De beestjes zijn nu 3 weken dus het duurt nog wel even totdat ze weg mogen.
Toch wil je ze de kost niet geven die ze morgen al willen komen halen 8)7 Of mensen die vragen waarom een kitten geld moet kosten (ze worden namelijk geënt, gechipt, krijgen paspoort, gezondheidscheck, ontwormen en ontvlooien). Sja het zijn enkel de DA kosten die ik vraag, maar het is ook om een beetje het kaf van het koren te scheiden. Als je nu al geen geld kan missen voor een huisdier, hoe moet dat dan als hij ziek is?
Maar das een andere discussie.

Ongeduldige mensen heb ik ook vaak. En dan kijk ik minstens 3x per dag mijn email, moet je nagaan.
Maar goed, ik heb net een set winterbanden voor de auto gekocht en daar tuffen we vrijdag even heen.
Hij verkoopt ze voor een laag bod := (moet ergens beginnen toch?) omdat hij juist flauw is van al die vervelende mensen.
Zijn ze toch ergens goed voor :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:22

Persoonlijk zou ik kittens niet gauw via MP aanbieden :P Volgens mij als je een advertentie plaatst in een lokaal blad, bij de supermarkt, bij de dierenwinkel, ben je ze zo kwijt!!
(heb helaas diverse vervelende berichten gehoord van katjes/konijnen via MP...)

Betreft die banden, heb je goede foto's gezien?? Als het echt zo'n lage prijs is, zou ik toch gaan twijfelen of er niet iets mee is :o (ligt er natuurlijk aan hoe ver je er voor moet rijden!)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:35

Ik heb iemand daar had ik Mountain Horse stalschoenen aan verkocht. Geld netjes ontvangen, en dag daarna gelijk opgestuurd. Op een geven moment kreeg ik het pakketje terug omdat het adres niet te vinden was... Dus ik dat netjes gemaild aan die meneer. Kwam deze meneer met een ander adres, maar ik heb gezegd dat er opnieuw verzendkosten betaald moesten worden. Nu heb ik al 2 weken niks meer gehoord van hem.....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:37

Wat een raar verhaal?!? Sowieso zou je verwachten dat die man al eerder gemaild had dat hij het niet ontvangen had?!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:39

Daisyree schreef:
Hoi! :wave:
Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben namelijk een beetje MP verslaafd, ik koop en verkoop best veel via die site en eigenlijk altijd naar tevredenheid.
Maar inderdaad sommige mensen hebben een goede bril nodig. Ik heb er nu bijvoorbeeld een advertentie op staan voor kittens. De beestjes zijn nu 3 weken dus het duurt nog wel even totdat ze weg mogen.
Toch wil je ze de kost niet geven die ze morgen al willen komen halen 8)7 Of mensen die vragen waarom een kitten geld moet kosten (ze worden namelijk geënt, gechipt, krijgen paspoort, gezondheidscheck, ontwormen en ontvlooien). Sja het zijn enkel de DA kosten die ik vraag, maar het is ook om een beetje het kaf van het koren te scheiden. Als je nu al geen geld kan missen voor een huisdier, hoe moet dat dan als hij ziek is?
Maar das een andere discussie.

Ongeduldige mensen heb ik ook vaak. En dan kijk ik minstens 3x per dag mijn email, moet je nagaan.
Maar goed, ik heb net een set winterbanden voor de auto gekocht en daar tuffen we vrijdag even heen.
Hij verkoopt ze voor een laag bod := (moet ergens beginnen toch?) omdat hij juist flauw is van al die vervelende mensen.
Zijn ze toch ergens goed voor :D

Dat had ik laatst ook. :D Een tegelsnijder op MP.
Hij had biedingen gehad van 15 euro, 20 euro, 30 euro en 35 euro. Toen ik hem mailde dat ik hoopte dat hij hem nog had en dat ik hem graag over wilde nemen, mailde hij terug "Als je me belooft dat je hem écht komt halen, mag je hem voor 15 euro hebben."
De volgende dag heb ik hem opgehaald. :D Hij zei dat hij één voor één met allevier de mensen die geboden hadden akkoord is gegaan, maar dat niemand op is komen dagen. := My luck!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:42

Kentaro, ben tot nu toe altijd goede baasjes tegengekomen. Waarschijnlijk ook omdat ik ze niet gratis weggeef. Met de meesten heb ik zelfs nog contact, dus daar ben ik niet zo bang voor.

Ja er stonden goede foto's bij van de banden, heb ook al telefonisch contact gehad.
Mnr gaf ook aan er liever meer voor te willen hebben, maar hij was echt flauw van alle onzinbiedingen of mensen die gewoon niet reageerden.
De banden liggen in Meppel en wij wonen onder Leeuwarden. Dus wel een ritje van 45min. Maar voor die prijs zeker de moeite waard om heen te rijden.
Het gaat trouwens om €200 voor 4 banden met goed profiel. Wel onder de prijs, maar niet belachelijk goedkoop zeg maar. Vermoed dat het dus wel goed gaat komen.

Idd vreemd dat hij dan niet even mailt om aan te geven dat zijn spullen er nog niet zijn.

saskiaatje, ik vermoed dat hetzelfde hier het geval is :D

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:44

Kentaro schreef:
Wat een raar verhaal?!? Sowieso zou je verwachten dat die man al eerder gemaild had dat hij het niet ontvangen had?!

Ja, ik vind het ook maar vreemd... :(

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:47

Ik heb nog geen zin gehad om de foto's en de maten van die machine door te mailen :o (doe ik vanavond wel hoor,zo slecht ben ik ook weer niet)

Vent had vanochtend alweer gemaild! Hij had iets op de foto gezien daar wou hij ook graag info van hebben.
Ben heel slecht maar ik druk de prijs wel omhoog bij zo'n zeverz*k....
Als hij niet komt of het is hem toch te duur verkoop ik het liever aan iemand anders die minder vervelend is O:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:49

Samsi, Is het geld op jouw rekening gestort of via paypall betaald??

Daisyree, wat fijn dat je er goede ervaring mee hebt!! Wat je zegt, het zal zeker alles schelen dat ze niet gratis zijn!!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:54

Kentaro schreef:

Daisyree, wat fijn dat je er goede ervaring mee hebt!! Wat je zegt, het zal zeker alles schelen dat ze niet gratis zijn!!

Het was gestort op de rekening van mijn (ex) vriend.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 16:55

Maar het pakketje ligt nog steeds klaar voor hem.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:04

Kan me er dan echt geen idee bij voorstellen waarom het zo vreemd gaat?! :P

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:04

Kentaro schreef:

Dat heb ik ook nog nooit gedaan, waardoor je dus dan de vraag weer krijgt waarom ze zo duur zijn.
Ja beesten kosten nu eenmaal geld. :j Ik heb liever dat ze dat gelijk inzien.
En ik mag niet klagen, met 3 weken oud zijn 3 van de 4 gereserveerd. Dus ik heb er alle vertrouwen in :D en anders eet er hier 1 meer mee. ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:07

Als mensen gaan vragen waarom ze 'zo' duur zijn, zijn dat ook helemaal geen mensen waar je zo'n diertje heen wilt doen! :P
Als je ze op bokt plaatst, krijg je dan misschien ook nog reacties??

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:08

Heb 2 hele dagen op iemand zitten wachten die schoenen zou komen ophalen.
Persoon is niet op komen dagen, wel mailen voor een nieuwe afspraak. Jaa, doeei! :')

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:10

Via bokt 1, meer via hun topic dan via hun advertentie om eerlijk te zijn :')
En 2 via MP.

Nee klopt en op deze manier kun je dat mooi scheiden :D
Ik kreeg gisteren nog een mailtje van iemand. Haar dogtertje was heul ziek en wilde graag een poes.
Echt met die spelfouten :n en ja dat moest natuurlijk gratis....