[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmine_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 17:18

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:00

Janine en Marijkje; thanks! Ik heb alleen suede blauwe enkellaarsjes, bruine met gouden studs en cognac kleurige het klopt voor m'n gevoel gewoon niet :+) Heb er nu een wat doorschijnende off-white blouse op en daar ben ik wel happy mee, alleen die schoenen.. Heb nu uit pure ellende maar gewoon zwarte laarzen aangetrokken :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:05

Ik denk dat het suede blauw er prima bij staat. Zeker met die off-white blouse. Zo afgaande op wat ik lees.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:16

Nell_ schreef:
Balen dat je pakketje er nog niet was!

Mijn h&m bestelling ook binnen toen we thuis kwamen van vakantie vandaag! Alles te groot -O- Hou alleen de bordeauxrode legging.

Heel herkenbaar, echt frustrerend he?!

Chantal, welke broek is dat dan? Ik had ook een broek besteld met extra smalle pijpen, maar die was nog te wijd :\

Ik ga misschien morgen een bestelling plaatsen bij H&M of gewoon langs de winkel :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:47

Was er een die in de aanbieding was..
[url]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 97049 72002 16 0963 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large][/url]
Deze was het, maar weet niet of je hem nu kunt zien.. Artikelnummer is 82-5808. Maar ik zie dat ie uitverkocht is op de site.

Ik heb uiteindelijk een grijze jeans gehouden, bordeaux vestje, bordeaux gebreide kabeltrui, bordeaux legging, grijze maillot, zwarte maillot en bruine maillot, groen truitje met vhals en knoopjes op de mouwen, felblauwe oversized gebreide trui met grote kol en een wit gebreid jurkje met touwtje in je taille.

Laatste jurkje ook nog gelijk in het grijs besteld.

Verder was het helaas allemaal nogal modelloos := Veel dingen die enorm wijd waren! Jammer..

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:06

Jasmine_ schreef:
Hey ladies!
Vinden jullie deze schoentjes mooi? En zoja, in welke kleur?
Ik heb ze gepast en ze zaten heeeeerlijk, maar ik was nog een beetje aan het twijfelen om toch misschien beter bruine te nemen, maar ik heb er nu al spijt van :=
http://be.avanceshoes.com/be/dames/schoenen/enkellaarzen/libelle-enkellaars-donkerblauw-10193055-51.html

Die heb ik vandaag ook gekocht! Iets anders misschien maar praktisch hetzelfde :D Zwart.
Zitten lekker he!

Ik heb ze in maat 41 gekocht want 40 is net iets te klein maar nu draag ik een panty en heb ik ruimte over :') . Dus ik twijfel wel of ik ze toch moet ruilen voor een maat 40. Maar te strak is ook niet goed.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:25

Mendel kun je er geen zooltjes in doen? Dat doe ik altijd. Heb hetzelfde probleem want ik zit ook tussen 40 en 41 in. Ik heb nu bij de Action van die wollen inlegzooltjes gekocht (kost niks) en dat is heerlijk warm en zacht! En dan heb je net wat minder ruimte dus dan past het meestal goed.

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:26

Jildau schreef:
Wie weet waar ik zoiets kan kopen? Gisteren zoiets bij Dolcis gezien maar niet in mijn maat en bijbestellen kon niet meer. Nu deze van de foto gevonden maar weer alleen kleine maten. Wil ze zo graag!

http://www.shoemixx.nl/schoendetail/h3s ... -8277.html

Afbeelding

Heb nu deze besteld! Hoop dat ze niet tegenvallen!

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 10:22

Jildau; dat is een goede tip! Ga ik halen :)

Mooie schoenen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:49

Shabbies zijn erg gaaf! En duur ;(

Ik heb gisteren m'n kamer opgeruimd en ik kwam nog dingen tegen waarvan ik dacht, euuh??
Het gaat om een gewone katoenen blouse, grijs met een wit streepje in de lengte. En een bodystocking blouse, paars satijn (glimmend dus). Zouden jullie dit nog combineren?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:56

Jildau mooie schoenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:15

LETS schreef:
Destino schreef:
Lets, de broek is echt paars :j
Ik vind het wel een leuke kleur, maar heb liever bordeaux, dus ga deze wel terug doen! :j

Buuuh echt? Jammer. Ik pas die andere allemaal niet, dit is de enige in lengtematen. Heb bij andere winkels ook nog niks in mijn maat kunnen vinden. Maar hij is dus wel mooi paars?

En Nell, ik koop alles tegenwoordig heel klein bij de H&M, volgens mij worden de maten steeds groter.. Ik ben 1.80 en heb normaal maat 38-40, dan is het toch niet normaal dat ik een S nodig heb?

Ik heb laatst een broek in maatje 34 gekocht bij de h&m en zelfs die zat me niet eens echt strak.. :') H&M wordt inderdaad steeds groter en groter.. :=

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:19

Oh gelukkig :') Als H&M groter wordt, word ik gelukkig niet dikker. Ik moest in Duitsland gewoon maat 42 kopen :oo . Koop bijna altijd mijn kleren bij de H&M en zit dan op 38/40.
Ben 1.90/70 kilo. Helemaal niet dik, juist heel slank. Vind maat 42 wel erg deprimerend :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:23

H&M wordt dus groter bedoel ik dus he.. dus een maatje M is nu een maatje S heb ik het gevoel.. ik bedoel ik vind mezelf echt niet slank maar pas bij de h&m wel in maatjes 34.. :+

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:27

Ja precies. Ik bedoel dat ik bij H&M vaak een 38 koop en in de zomer in Duitsland ineens een 42 nodig had. Toen dacht ik dus dat ik dikker geworden was :') Maar het zal wel ongeveer dezelfde maat zijn. Het hangt ook zo van het merk en de stof af. Ik heb gewoon maat 40 vind ik :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:27

Volgens mij, Mendel, is het idee van telkens een kleinere maat moeten pakken, dat jij dunner wordt. :P
Maar dat wordt je niet...
Het is iets dat veel merken doen, waaronder ook DEPT. Om vrouwen een goed gevoel te geven. Terwijl het eigenlijk heel slecht is, men moet geconfronteerd worden met het feit dat men steeds dikker wordt. Want gezond is het gewoon niet.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:29

Ik had alles in maat S besteld van de H&M, aangezien mijn 'oude' H&M kleding in XS veel te klein was.
Pas ik dus werkelijk niks van de bestelling (op een sportbh na, die zat met een S juist weer net te strak) :7
Dus zometeen naar de stad om terug te brengen en wat nieuws te kopen..

En nog een bestelling bij de H&M online gedaan voor wat sportkleding die ik perse moet hebben en de kans groot is dat ze die niet in de winkel hebben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:30

Oh nee oké dan bedoelen we hetzelfde haha :))

Ik kan bij de h&m zelfs kindermaten aan.. oké nu ben ik ook wel echt heel erg klein maar ik heb toch echt wel goedgevormde bovenbenen van het sporten (die kinderen niet hebben zeg maar) en ook echt wel heupen en een kont..

Ik schrok in Italië HEEL erg toen ik daar kleren ging passen want daar vallen de maatjes dus mega klein.. had ineens 2 maten groter als in Nederland. :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:54

Ik had ook van alles maatje S besteld, maar dat kon ook allemaal terug. Sommige dingen waren XS en dat kon ook terug. De kleinste maat broek van H&M, maatje 26, is bij mij ook nog ruim genoeg.
Soms vraag ik me wel eens af waarom ik nog bestel daar, het is toch meestal te groot.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:57

Ik heb bij de H&M maat 38 en bij de Zara/Bershka/Mango ook.. Vind wel dat jeans vaak groot vallen. Heb bij H&M meestal 28 of 29, terwijl ik van G-star meestal wel 29 heb, soms 30. Ik weeg 71 kg bij 1.80 ong, maar heb dikke benen. Mijn bovenlijf zit niet heel veel vet aan.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:02

Ik wilde net toch nog aantal dingen voor mij en vriendje bestellen, maar het meeste is al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo balen bij de H&M.
Morgenochtend maar eens kijken en anders kijk ik volgende week wel in de winkel, want over 1,5 week ga ik dagje shoppen. Maar in de winkel kan ik vaak maar weinig vinden :=

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:22

Ja op zondag wordt er volgens mij ook niet bijgevuld, grote kans dat veel er morgen weer is.
En CCCCC, volgens mij vallen die dikke bovenbenen van jou ook wel mee, als je maat 28 hebt ;)

Ik ben de afgelopen maanden een paar kilo afgevallen, van 70 naar 65 kilo. Niet echt bewust maar gewoon gezond gegeten en veel gesport. Ben er nu toch wel heel blij mee, kleding zit me net iets mooier. In combinatie met de ruimvallende maten bij H&M ben ik opeens wel heeel slank haha. Ik heb bij de Zara wel altijd een maatje groter hoor. Paste laatst een supergaaf jurkje, een strakke zwarrte met wat leren details, maar die kreeg ik toch echt niet dicht.. Maat M :') Net een rollade haha, zag er niet uit. Ik begrijp de H&M op zich ook wel, mensen zijn denk ik wel sneller geneigd om iets te kopen als ze een kleinere maat hebben. Daarnaast zie je vaak ook mensen met een (of 2) maatje meer dingen afrekeken dat je denkt 'DOE HET NIET'. Hele strakke jurkjes van zon stof waar je alles in ziet. Verschrikkelijk. Je moet geen dingen aan doen die je niet aan kan, sommige dingen zijn nu eenmaal alleen weggelegd voor de Doutzen's onder ons.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:24

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 13:39

Hahahaha. Zoiets ja _/-\o_ Erg sexy!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 14:15

ik heb deze laarzen voor de aankomende winter:

Kiss My Feet leren enkellaars. Ik heb hem in het cognac.
Afbeelding

Tommy Hilfiger, het zijn regenlaarzen, maar in het echt vind ik ze echt niet zo lijken en ik ga ze voornamelijk gebruiken bij een hoop regen en sneeuw.
Afbeelding

Op het moment draag ik m'n allstars nog. Maar eigenlijk wil ik er nog wel een paar wat goedkopere laarzen of schoenen bij, maar zou niet weten wat haha.

Edit : Heb net leuke shabbies gezien!! <3