Jeetje zeg! Das heftig.... Zou t echt op zoveel plaatsen zijn ingeslagen?
onne
Geplaatst: 22-06-12 11:40
Gefeliciteerd No-no, Hier een flinke bek wind en bewolkt, het schijnt dat half N,gein zonder stroom zit. Bliksem inslag gisteren , kan het hele weekend nog gaan duren, ben je mooi klaar mee.
No_No
Geplaatst: 22-06-12 11:41
Dank jullie voor de felicitaties!!
Hier viel het weer gisteren gelukkig mee!! Ik zat niet eens te bibberen! Wel steeds op buienradar gekeken of ik ook de kelder in moest vluchten, dat was gelukkig niet nodig Die inslagen, best veel! Ik ga die weerfoto's ook even bekijken!! Ben als de dood voor onweer maar achteraf vind ik het wel een mooi gezicht! Ben dan ook dol op die foto's en filmpjes
Ik hou ook niet van onweer als het dichtbij is, m'n oppaskindje is er gelukkig niet bang voor. Die "wordt er alleen sip van, omdat het dan geen mooi weer meer is", zoals hij dat zo mooi zei.
En de regen is niet een beetje regen.... Nee, het is een zonnetje, zwemmen, zonnetje, zwemmen... man, wat een raar weer!! Ik hoop dat ik straks droog kan rijden (of moet ik "zwemmen" zeggen?)... Mijn paard en ik houden niet van regen... (nou ja, 's nachts heb ik er geen problemen mee... Hahaha!)
Idd prima weer vandaag Vanochtend ff een flinke bui maar that's it . Hopelijk hebben ze het weer van zondag net zo fout als ze dat gisteren met dat noodweer hadden
wendyke
Geplaatst: 22-06-12 15:37
hier ook wind en regen hoop wel dat het nog droog wordt heb namelijk een vrijgezellenfeestje