Ik heb gelukkig wel Gomez Mede door Gomez sta ik nu 4de.... al had ik liever gezien dat Gomez afgevoerd werd
Sta op plek 25 .Iedereen de handige scorito app al ontdekt?Vind het ideaal, vooral onder de wedstrijd te kijken naar de voorspellingen van anderen
Ja de app staat er hier ook op en de EK 2012 app, handig voor tussenstanden als ik een wedstrijd niet kijk.En jeej naar plek 12, nu hopen dat we dat volhouden
Pff 10e Had spanje er niet een bij kunnen schieten. Had 5-0 haha en iedereen tegen wie ik t zei mij maar uitlachen.
Woeeh!Ik had de 4-0 goed gegokt !!!Ben van plek 59 naar 23 gegaan, dus ik heb weer hoop!Dank u dank u, Fernando Torres! 24 puntjes vandaag!
zou Persie erin staan? hoorde net wel iets op de radio dat onze kabouter beter aanvoerder kon worden, kon me daar wel redelijk in vinden
_Yasmine_ schreef:zou Persie erin staan? hoorde net wel iets op de radio dat onze kabouter beter aanvoerder kon worden, kon me daar wel redelijk in vinden Kan ik me ook wel in vinden.
_Yasmine_ schreef:zou Persie erin staan? hoorde net wel iets op de radio dat onze kabouter beter aanvoerder kon worden, kon me daar wel redelijk in vinden Ik ook. Het lijkt ook wel of hij al van nature de leiding neemt dit toernooi