Gelukkig zag niemand het, want iedereen keek net naar z'n beeldscherm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHu schreef:Ik fietste een x naar een vriendin. Toen kon ik eigenlijk gewoon naar rechts fietsen maar ik wachtte op het stoplicht en reed aan de verkeerde kant van de weg. Ik fietste over de weg en toen zag ik een auto niet. Ik stak over dus hun keihard toeteren, ik snel door fietsen. De bestuurders reden ze naast me raam naar beneden ik snel muts opdoen en snel weg fietsen zij weggereden. Het was in het donker dus ze konden me niet goed zien.![]()
Zo'n domme actie.
En heb dr nog wel meer![]()
Even verbeterd![]()
Nu snap ik hem pas, zoiets had iik maar dan op de rotonde(geen stoplichten hier)
MyHu schreef:Haha. Ik wou vanmiddag even naar de Etos nagellakjes halen, samen met een vriendin. Zij pakt zo een duur potje parfum, "kijk eens hoe duur!" Komt ze op mij af, struikelt over haar tas en parfum weg.. Ik lach helemaal dubbel! Gelukkig een aardige verkoopster en hoefde ze de 85 euro niet te vergoeden.
Piloetje schreef:Twee weken terug ging ik om 06.30 even snel de hond uitlaten voor ik naar mijn werk ging. Ik schopte mijn hoge hakken die ik onder mijn mantelpakje aan had uit, en schoot even snel in mijn uggs. Omdat ik zoals altijd weer vreselijk laat was ben ik na een kort rondje omgedraaid en ben snel mijn auto ingestapt.
Op het parkeer terrein van mijn werk, dik een uur gereden en 5 minuten te laat, wil ik uitstappen en denk : Iets klopt er niet... Blijk ik die stomme uggs nog aan te hebben! OMG! Echt geen gezicht onder mijn super zakelijke outfit. Ik schaamde me de hele dag dood . En het commentaar van mijn collega's en dat van klanten was niet van de lucht natuurlijk.
Voortaan ga ik gewoon op mijn hakken de hond uitlaten!
Piloetje schreef:Twee weken terug ging ik om 06.30 even snel de hond uitlaten voor ik naar mijn werk ging. Ik schopte mijn hoge hakken die ik onder mijn mantelpakje aan had uit, en schoot even snel in mijn uggs. Omdat ik zoals altijd weer vreselijk laat was ben ik na een kort rondje omgedraaid en ben snel mijn auto ingestapt.
Op het parkeer terrein van mijn werk, dik een uur gereden en 5 minuten te laat, wil ik uitstappen en denk : Iets klopt er niet... Blijk ik die stomme uggs nog aan te hebben! OMG! Echt geen gezicht onder mijn super zakelijke outfit. Ik schaamde me de hele dag dood . En het commentaar van mijn collega's en dat van klanten was niet van de lucht natuurlijk.
Voortaan ga ik gewoon op mijn hakken de hond uitlaten!
Vivian__ schreef:Ik heb gewerkt in een psychiatrisch ziekenhuis, op een korsakov afdeling (korsakov is een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort). Een cliënt mocht naar huis toe, en ik riep doodleuk over de afdeling; als ik je nog eens zie doen we een biertje samen he!Cliënt: Laten we het op een colaatje houden dan
![]()