wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:11

Euh ik wilde net m'n trui uit doen want het was zo warm in het lokaal.. Dus trek m'n trui uit... Tshirt blijft hangen.. Stond ik dan half in m'n bh :') ook hallooooooo
Gelukkig zag niemand het, want iedereen keek net naar z'n beeldscherm :+

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:10

Dat m'n knoop van m'n broek af ging -.-
Gelukkig had ik een shirt aan dat net lang genoeg was dus niemand heeft het gezien :+
Dat hoop ik tenminste

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:15

Ik scheurde laatst uit mijn rok O:)
Ik stapte nogal niet-vrouwelijk in een auto. Dus ik zeg opeens 'poedersuiker, ik ben uit mijn rok gescheurd'. Gelukkig kon ik iemands spijkerbroek lenen :D

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:31

MyHu schreef:
Ik fietste een x naar een vriendin. Toen kon ik eigenlijk gewoon naar rechts fietsen maar ik wachtte op het stoplicht en reed aan de verkeerde kant van de weg. Ik fietste over de weg en toen zag ik een auto niet. Ik stak over dus hun keihard toeteren, ik snel door fietsen. De bestuurders reden ze naast me raam naar beneden ik snel muts opdoen en snel weg fietsen zij weggereden. Het was in het donker dus ze konden me niet goed zien. :P
Zo'n domme actie.
En heb dr nog wel meer :')

Even verbeterd <<)
Nu snap ik hem pas, zoiets had iik maar dan op de rotonde :)) (geen stoplichten hier)

Owh bedankt :D

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:33

Ik was nog geen 5 seconden op school en m'n panty had al weer een ladder -.-
Iedereen na ladder kijken ik snel na huis fietsen...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:34

Panty uit?
Dan ziet niemand hem...

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:35

Haha. Ik wou vanmiddag even naar de Etos nagellakjes halen, samen met een vriendin. Zij pakt zo een duur potje parfum, "kijk eens hoe duur!" Komt ze op mij af, struikelt over haar tas en parfum weg.. Ik lach helemaal dubbel! Gelukkig een aardige verkoopster en hoefde ze de 85 euro niet te vergoeden.

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:36

iirrssjjee schreef:
Panty uit?
Dan ziet niemand hem...

Dan loop je daar met harige benen daarom had ik de panty aan.

Riannesodd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:57

MyHu schreef:
Haha. Ik wou vanmiddag even naar de Etos nagellakjes halen, samen met een vriendin. Zij pakt zo een duur potje parfum, "kijk eens hoe duur!" Komt ze op mij af, struikelt over haar tas en parfum weg.. Ik lach helemaal dubbel! Gelukkig een aardige verkoopster en hoefde ze de 85 euro niet te vergoeden.

haha ohww dat zou wat voor mij kunnen zijn :P

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:58

Ook voor mij hoor, blij dat ik het niet was. E. had zich helemaal doodgeschroken, dacht dat ze moest betalen.

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:59

Ik had ook een x echt wat onnozels met parfum gedaan -.-

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:19

Ik & een vriendin gingen een keer naar de DA Drogist dan hea.
Dus ik kijk bij die test parfum ik dacht dat spuitje waar de parfum uit komt staat naar mij toe dus ik druk m in spuit ik perongeluk in de ogen van vriendin.
Ik sorry sorry sorry om mn sorry te bewijjzen spoot ik in mn eigen ogen ik keihard AUW ! Roepen iedereen mij aankijken... Die vriendin van mij mij keihard uitlachen zodra we uit de winkel waren gelopen ...
Laatst bijgewerkt door Didoe op 07-03-13 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:29

Didoe, kan je gewoon naar typen in plaats van na? :D

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:31

prugelpiet schreef:
Didoe, kan je gewoon naar typen in plaats van na? :D

Heet ik geen Anouk meer Joyce ? xP

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:38

Ik en een vriendin hadden waren naar de Hema gegaan, daar stond zo'n soort ouderwets parfumflesje (met zo'n knijpding). Die vriendin dus knijpen. 'Er komt niks uit!' 'Ik zie het al.' Trekt ze de beschermstikker over het spuitgaatje en dan spuit er allemaal wit-glitterend poeder over ons heen.
Wij vluchten snel naar de schoolspullen en kloppen onze jas uit. In eens achter ons: Damens...
Wij draaien ons verschrikt om en staat onze stage lerares daar... :P
Daarna lopen wij de winkel uit, komen langs het poederongeval. Die vriendin barst keihard in lachen uit... :P Iedereen ons natuurlijk aankijken...

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:38

Twee weken terug ging ik om 06.30 even snel de hond uitlaten voor ik naar mijn werk ging. Ik schopte mijn hoge hakken die ik onder mijn mantelpakje aan had uit, en schoot even snel in mijn uggs. Omdat ik zoals altijd weer vreselijk laat was ben ik na een kort rondje omgedraaid en ben snel mijn auto ingestapt.

Op het parkeer terrein van mijn werk, dik een uur gereden en 5 minuten te laat, wil ik uitstappen en denk : Iets klopt er niet... Blijk ik die stomme uggs nog aan te hebben! OMG! Echt geen gezicht onder mijn super zakelijke outfit. Ik schaamde me de hele dag dood . En het commentaar van mijn collega's en dat van klanten was niet van de lucht natuurlijk.

Voortaan ga ik gewoon op mijn hakken de hond uitlaten!

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:01

Piloetje schreef:
Twee weken terug ging ik om 06.30 even snel de hond uitlaten voor ik naar mijn werk ging. Ik schopte mijn hoge hakken die ik onder mijn mantelpakje aan had uit, en schoot even snel in mijn uggs. Omdat ik zoals altijd weer vreselijk laat was ben ik na een kort rondje omgedraaid en ben snel mijn auto ingestapt.

Op het parkeer terrein van mijn werk, dik een uur gereden en 5 minuten te laat, wil ik uitstappen en denk : Iets klopt er niet... Blijk ik die stomme uggs nog aan te hebben! OMG! Echt geen gezicht onder mijn super zakelijke outfit. Ik schaamde me de hele dag dood . En het commentaar van mijn collega's en dat van klanten was niet van de lucht natuurlijk.

:D :D :D

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 08:17

Piloetje schreef:

_O- _O-

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:50

Ik loop stage op een psychogeriatrische afdeling (voornamelijk mensen met dementie). Het was vrij rustig dus ik dacht laat ik even de was bijvullen. Heel rustig bijna op de automatische piloot pak ik de spullen en leg het in de kasten. Tot op een gegeven moment ik me omdraai en de waskar weg was. Achter me hoor ik iemand heel snel rennen. Ik draai me om en ja hoor daar rent een zorgvrager de afdeling rond met mijn waskar. Ik zou er achter aan sprinten, maar struikelde over mijn eigen benen met als gevolg dat ik met een klap op de grond viel :P Gelukkig heeft niemand me gezien.

Nadat ik een paar rondjes achter de zorgvrager had gerend (die de grootste lol had), kreeg ik de waskar uiteindelijk weer terug.

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:32

haha ik herriner nog een blunder van mij..
ik kwam normaal in een trainingsbroek naar school gewoon omdat ik normaal daarna gelijk naar de paarden ging en dus trok ik die dag nieuwe kleren aan (spijkerbroek en een leuk t-shirtje waar ik trots op was) iedereen kwam naar mij toe van: Wat een leuke kleren enz.. ik loop daarna met `n vriendin naar een tafel maar voor ik bij de tafel was gleed ik uit en ja daar lag ik voor `n paar mensen van de bovenbouw..
ik snel opstaan en snel doorlopen maar die dag heb ik van mijn vriendin steeds moeten aanhoren: Haha wist je nog? toen je viel?? haha.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:44

Ik zat een keer in de auto op de parkeerplaats (bij werk, voor werktijd nog) even mijn gebit in de binnenspiegel te checken. Ik zat dus heel uitgebreid mijn mond open te doen en mijn tanden te bekijken (mijn mond op standje :D en mijn ogen op standje :wow: ) toen er plots iemand op het voetgangerspad, wat naast mijn auto liep, mij tegenmoet kwam en zo mijn auto in keek.
Hij zag mij bezig en moest me toch lachen :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:12

Ik liep vrijdag op school in het geitenweiland, (wij hebben geiten op school) dus ik klim over het hek heen, en ik ga bij die geit zitten, ik rende weg en die geit rende achter me aan, ik vond het wel grappig dus ik keek achterom naar de geit, was er een kuil en val ik vol op de grond!! Hele groene plekken van het gras op me broek.... Schaaam, ik ga dit nog lang aanhoren want me hele klas zag het hahaha

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:13

Ehhmmm ook nog altijd gênant te laat komen enzo, de hele klas kijken.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 10:16

Ik heb gewerkt in een psychiatrisch ziekenhuis, op een korsakov afdeling (korsakov is een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort). Een cliënt mocht naar huis toe, en ik riep doodleuk over de afdeling; als ik je nog eens zie doen we een biertje samen he! :') Cliënt: Laten we het op een colaatje houden dan :D

:+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 14:08

Vivian__ schreef:
Ik heb gewerkt in een psychiatrisch ziekenhuis, op een korsakov afdeling (korsakov is een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort). Een cliënt mocht naar huis toe, en ik riep doodleuk over de afdeling; als ik je nog eens zie doen we een biertje samen he! :') Cliënt: Laten we het op een colaatje houden dan :D

:+

_/-\o_ :') _O-