Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pieteritus1 schreef:Hier begint het nu ook kouder te worden, weerstation zegt nu -0.3. Vanmorgen begonnen met +0.2 toen opgelopen naar +0.4 en nu vriest het.
Wat ik wel raar vind, men voorspelt (lichte) sneeuw, maar luchtdruk is 1026.6mB. Dan zou de luchtdruk ook lager moeten zijn? Iemand hier verstand van?
dejavu schreef:Pieteritus1 schreef:Hier begint het nu ook kouder te worden, weerstation zegt nu -0.3. Vanmorgen begonnen met +0.2 toen opgelopen naar +0.4 en nu vriest het.
Wat ik wel raar vind, men voorspelt (lichte) sneeuw, maar luchtdruk is 1026.6mB. Dan zou de luchtdruk ook lager moeten zijn? Iemand hier verstand van?
Gohya weet dit misschien wel.
Wanneer zou het gaan sneeuwen eigenlijk? Ik woon in 't oosten, maar weeronline geeft geen sneeuw aan, ook voor vannacht niet.
Adriana schreef:Ik wil geen elfstedentocht... Ik woon aan de route (stukje gracht van Dokkum met keerpunt ligt voor ons huis) maar ik ga deze week weer naar Duitsland en no way dat ik voor de elfstedentocht vrij krijg
Dan mis ik al het spektakel ...
Met de temp ben ik ook niet zo blij want dat betekend dat het een glijbaan in het bos wordt waar ik volgende week weer doorheen moet fietsen... nou ja, ik heb nog een week 'vrij'.