model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:02

bente12 schreef:
Annette Wolf heeft op haar site een oproep gedaan voor meiden van 14 tot 21 jaar voor leuke productie! toch misschien maar een kansje wagen?

via twitter kan je dan alleen reageren als zij jou ook volgt toch?

Die schema's van jullie, pfoe zeg, denk dat ik me daar niet aan kan houden :o

Courses

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:43

Nja, sporten heeft geen invloed meer op m'n waist denk ik, gezien ik al zo 'dun' ben :P Maar ik zie wel na de komende 30 dagen hoe ver ik ben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:50

Ik zal mn riem elke dag om mn heupen moeten aantrekken als ik nog wat aan mn lijf wil doen _O- Ben hartstikke slank alleen heb ik best brede heupen, zit geen grammetje vet op overigens :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:00

Ik heb ook best brede heupen vind ik zelf, maar vind m'n bovenbenen ook niet mooi :P Voor de rest heb ik weinig waar ik over zeur to be honest, maar dat vind ik aan mezelf echt niet mooi :o

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:07

SimoneDV schreef:
bente12 schreef:
Annette Wolf heeft op haar site een oproep gedaan voor meiden van 14 tot 21 jaar voor leuke productie! toch misschien maar een kansje wagen?

via twitter kan je dan alleen reageren als zij jou ook volgt toch?

Die schema's van jullie, pfoe zeg, denk dat ik me daar niet aan kan houden :o

ik heb haar een prive bericht op facebook gestuurd ze heeft het gister al gelezen maar nog geen reactie terug hoop dat ze nog reageert!

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:08

Courses schreef:
Ik heb ook best brede heupen vind ik zelf, maar vind m'n bovenbenen ook niet mooi :P Voor de rest heb ik weinig waar ik over zeur to be honest, maar dat vind ik aan mezelf echt niet mooi :o

nou ik ben jaloers op jou uitstraling en jou foto's echt prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:50

Ik heb ook heeele brede heupen van mezelf, maar op dit moment liggen er ook flinke muffintops bovenop, vandaar mijn keuze om te gaan sporten :+ Mijn bovenbenen zijn het punt waar ik het meest onzeker over ben, mijn vriend noemt het "gewoon vrouwelijke vormen" en die vindt mijn billen ook helemaal geweldig, maar ik vind mezelf echt te breed

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:28

Ik heb geen vriend .. So I dunno :P

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:41

Those damn child bearing hips :')

Maar ik ben inmiddels ook begonnen met de squats... of ik het vol houd is helaas een ander verhaal, want ik voel het wel hoor :+

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:43

ik kon vandaag haast niet lopen van de spierpijn en paardrijden ging ook niet erg soepel.. maar we zetten door! nu gelukkig een dagje rust

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:48

Trappenlopen... auauau :')

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:58

hahaha ooh dat was echt een ramp ik voelde me net 90 zo liep ik :')

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:06

Ik heb reactie van Annette Wolf ze wilt graag wat foto's zien wat voor een foto's kan ik hiervoor het best opsturen?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 13:52

Afbeelding

And we have another one! :D
Wederom door Mark van Velsen, visagie + hair door Chantal van Velsen :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:27

Mooi :) Je gezicht vind ik heel rustig over komen ofzo :) Vind alleen je rechter arm een beetje moeilijk eruit zien :P Weet niet of dat ook zo was of dat het wel mee viel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 22:10

Wow ben jij dat? Gaaf hoor!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:32

Die Mark van Velsen maakt wel gave foto's zeg :j

Mijn ouders willen niet meer dat ik TFP of soortgelijke shoots ga doen, of shows lopen voor iets/iemand wat ze niet kennen. Dus zit niks anders op dan 's een vriendin te strikken, foto's maken, en opsturen naar een/meer modellenbureau(s). Baal ik zelf erg van, maar het is niet anders. :\ En ach, ik kan 't altijd proberen bij bureaus :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:03

Courses wat een ontzettend gave foto zeg! Als die Mark van Velsen ooit nog een model nodig heeft hoor ik het wel :') Ik heb trouwens mijn haar geverfd.. Niet een hele grote overgang maar ik heb de onderkanten wat blonder laten verven zodat het er wat natuurlijk uit ziet, en sommige plukjes zijn wat blonder geworden dan de bedoeling was :+ Vind het effect eigenlijk wel leuk geworden zo

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2696_n.jpg

Ik ben nog steeds lekker druk bezig met sporten, morgen even proberen om gebalanceerd Pasen te vieren en dan vanaf dinsdag weer lekker aan de slag. Ook voor de mensen die niet sporten, ik moet zeggen dat ik heel erg aan mezelf merk dat het goed voor me is. Niet eens in de trant van afvallen want dat zie je echt niet zo snel, maar ik krijg gewoon echt energie van het sporten, ik wil telkens meer!

Edit: foto even in een linkje want blijkbaar werkt hij niet gewoon

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:27

UMayDream dat lukt misschien ook wel toch? :)

Emmaa_ wel die hard hoor dat schema van jou, knap. En je haar is een beetje ombre of dip-dye effect toch? Wel leuk :)

Ik was vandaag mee met een fotomeetinkje van bokt, 3 fotografen. Was buiten in Rotterdam, we hadden een wit ding gevonden om op te lopen, heb daar nu al 1 foto van :)

http://imageshack.us/a/img23/8865/img3348zb.jpg

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 19:25

Misschien wel idd. Ik ga het iig proberen! :D
Gaaaaaave foto van jou btw! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:53

Ja mijn haar is inderdaad een beetje gedip-dyed. Ik wou het niet te extreem omdat blond mij niet echt staat, heb er veel te donkere ogen en wenkbrauwen voor, maar ik wou het toch iets speelser hebben. Dus 2 tintjes lichter er doorheen aan de onderkanten, gewoon lekker bij de kapper laten doen! :j

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:25

Mag ik mee komen praten? :)
Als klein(er) kind wilde ik altijd model worden, deze droom heb ik laten varen. Wel wil ik me graag verdiepen in het fotograferen van modellen. Ik ben eigenlijk al een tijdje een stille meelezer, vooral de foto's die langskomen vind ik ontzettend leuk, in het bijzonder die van Courses. Prachtige foto's. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:38

SimoneDV schreef:
UMayDream dat lukt misschien ook wel toch? :)

Emmaa_ wel die hard hoor dat schema van jou, knap. En je haar is een beetje ombre of dip-dye effect toch? Wel leuk :)

Ik was vandaag mee met een fotomeetinkje van bokt, 3 fotografen. Was buiten in Rotterdam, we hadden een wit ding gevonden om op te lopen, heb daar nu al 1 foto van :)

http://imageshack.us/a/img23/8865/img3348zb.jpg

Was 't gezellig ja? Krijg je nog meer foto's? :)
Let wel een beetje op je expressie, heb ik zelf ook erg veel last van hoor! :)

ankehoix schreef:
Mag ik mee komen praten? :)
Als klein(er) kind wilde ik altijd model worden, deze droom heb ik laten varen. Wel wil ik me graag verdiepen in het fotograferen van modellen. Ik ben eigenlijk al een tijdje een stille meelezer, vooral de foto's die langskomen vind ik ontzettend leuk, in het bijzonder die van Courses. Prachtige foto's. :)

Ja hoor, misschien dat je nog wat meer over jezelf kan vertellen even? :)
En dank je wel, check vooral Mark z'n site even voor meer prachtwerk van hem! :) www.markvanvelsen.nl

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:52

Ik ben Anke en ik ben 16 jaar, als kind liep ik altijd al met een camera om mn nek. Deze week ga ik mijn eerste spiegelreflex aanschaffen (Nikon D3100), ik ben nog een ontzettende beginner maar wil het heel graag leren. Ik wilde altijd model worden, het werd me ook wel eens aangeraden. maar dit zie ik toch niet zitten, ik hou veelste veel van eten en ben ook nog eens veelste lui voor fitness ed. :+ Het fotograferen van modellen spreekt me daarentegen wel heel erg aan.
En inderdaad wat maakt Mark van Velsen prachtige foto's!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:55

Bedankt UMayDream :) courses heb je gelijk in ja, heb meer foto's gekregen, had deze keer veel fotos waarvan ik dacht hmm ik had anders moeten kijken. Vond het wel lastig met de wind en kou. Maar daar leer je weer van. Was nu de 3e keer dat ik voor de camera stond en andere twee keer zijn al bijna een jaar geleden. Verder was t leuk, waren met 3 modellen en 3 fotografen dus lekker klein clubje.

Anke leuk :) Welkom. Jammer dat je ver weg woont anders hadden we misschien samen een keertje kunnen oefenen :P