Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Met die spelcomputers moet je maar net geluk hebben
Voor mijn gameboy color met 3 spellen (waaronder 2 pokémon) kreeg ik niet super veel geboden..
Ik heb nu de eerste xbox met 30 games, 1 controller en zo'n speciale afstandsbediening op marktplaats staan.
Hoogste bod is €40,00 en wil er minimaal €60 voor wat al niet super veel is.
Alwiene schreef:Huh ik zie het probleem niet zo, of ik begrijp het niet. Ik neem aan dat ze eerst het paard willen proberen en je vraagprijs niet onredelijk vinden en pas als er van beide kanten interesse is willen praten wat er met de prijs gebeurd? Of zit ik er nu heel erg naast?
Alwiene schreef:Huh ik zie het probleem niet zo, of ik begrijp het niet. Ik neem aan dat ze eerst het paard willen proberen en je vraagprijs niet onredelijk vinden en pas als er van beide kanten interesse is willen praten wat er met de prijs gebeurd? Of zit ik er nu heel erg naast?
tinkerfunss schreef:Ik zag eergister een leuk pinokio zadel tekoop staan op marktplaats in de buurt, er stond geen prijs bij dus ik heb 40 euro geboden. maar hij wou er toch minimaal 100 euro voor, Was te proberen. Ik wist geen prijs dus bood wat ik er voor zou geven.