Barbabientje om de een of andere reden hoef ik nooit eentje te laten onder de douche. 't Gaat sowieso behoorlijk sporadisch bij mij maar toch, zelfs een dame moet af en toe he.
Ik was vandaag onbehoorlijk trots op mezelf. Had een klein boertje weten te laten! Ik kan dat namelijk dus ook niet. Heb altijd net mijn mond dicht en dan gebeurt er dus niks he.
Een aantal jongens uit de klas, of eigenlijk allemaal, zijn erg open over het poepen... Ze kondigen het dan ook duidelijk aan wanneer ze op school even gaan! Vandaag deed de leraar nog even na, hoe een jongen naar de wc liep omdat ie moest. Voor de beelddenkers, samen geknepen billen en voorzichtig lopen.
En natuurlijk moest achteraf wel even vermeld worden hoe erg het had opgelucht...
hahaha ik snap dat ook niet van vrouwen hoor, waarom altijd zo verlegen doen. Ik heb 2 broers en heb nogal veel mannelijke vrienden ik weet niet beter dan makkelijk over dat soort dingen te praten, iedereen doet het
Ik heb al een paar weken last van gasvorming, die zich uit in boeren laten, die ik overigens wel netjes inhoud. Toen ik laatst toch al bij de dokter moest zijn, werd ik 'onderzocht' door iemand die net met zijn co-schappen was begonnen, leuke en aardige jongen trouwens. Toen ik hem dat vertelde kreeg ik de volgende vraag: 'en eh, heb je dan ook last van eh, windjes laten', terwijl hij een beetje begon te blozen. (':
Maar nee, als ik een vriend zou hebben zou ik niet in zijn buurt gaan lopen scheten en boeren, dat doe ik sowieso niet in gezelschap.
vuurneon
Geplaatst: 18-11-11 17:49
Hihi nee, met mijn arts praat ik makkelijk over mijn stoelgang maar niet over windjes krijg dan gelijk een boei
Haha ik studeer nu zelf ook geneeskunde en wij moesten met een simulatiepatient zo'n gesprek voeren. Zij een jongen bij mij op de opleiding tegen die vrouw: 'En eeeeh.. hoe gaat het met poepen?'