Haha! Ik woon te ver weg om af te spreken helaas. Ik kan ook niet zo hard hoor. Gisteren voor het eerst weer geschaatst sinds 2 jaar of zo. Ging wel lekker, maar ik merk dat ik echt conditie te kort kom!
Silence
DDD... Jullie hadden meer sneeuw dan wij hier in Biddinghuizen zeg.
DDDMakkink
Geplaatst: 08-02-12 15:06
Ja extreem veel Ze hadden 3 tot 5 cm voorspeld We hadden uiteindelijk dik 16 cm Oepsie foutje bedankt Morgen verwachten ze een beetje zal je zien komt er weer zo een pak
Ik zeg ook dat ie komt En dat gaan ze vanavond duidelijk maken! Wordt denk ik een stuk alternatieve route. Waarom zou anders het leger gaan vegen? Alsof die niet wat beters te doen hebben...
Agossie
Geplaatst: 08-02-12 18:18
DDDMakkink schreef:
Uhm weet jij meer dan wij
Nee, ik weet net zoveel als jullie, maar ik zeg gewoon dat hij komt. Hij komt gewoon!
Nou zeg! We hadden ook gelijk met de sneeuw en de vorst! Dus, géén schaatsen kopen, en géén treinticket naar Leeuwarden, en vooral géén kamer boeken in Friesland!
Ik zal positief blijven. Er KOMT een Elfsteden!
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-12 00:34
Oh ja dat is waar ook Wel leuk voor de hotels die hebben hun geld binnen á 500 per nacht
Na dames de weersvoorspellingen die voor vannacht zijn kloppen hier niet. Het was net hier in vaals -14 en de voorspelling was -8. Is toch 6 graden kouder.
Oja via buienradar zou het hier droog zijn vandaag. Mijn ouders vertelde vanmorgen dat het -17 graden was. Toen ze naar.hun werk reden. Hoezo ze kunnen het weer niet voorspellen!!. Het is nu nog altijd.-7 hier.