Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tessaaa schreef:Weten jullie misschien iets om suede te reinigen? Ik heb namelijk 2 suede tassen, beide een lichte kleur (nee niet echt handig nee haha) en die krijgen zwarte randjes overal. Doordat ze bijvoorbeeld langs een donkere jas of broek komen. Dit vind ik zonde, dus iemand de gouden tip?
Mereltje schreef:Ik heb weleens gelezen dat je Uggs kunt schoonmaken met babyshampoo. Zijn natuurlijk ook van suede.
Of misschien kan het ook met Ugg shampoo? Daar maak ik mijn Uggs mee schoon en het leer ziet er na jaren nog steeds mooi uit.
Douraque schreef:Mereltje schreef:Ik heb weleens gelezen dat je Uggs kunt schoonmaken met babyshampoo. Zijn natuurlijk ook van suede.
Of misschien kan het ook met Ugg shampoo? Daar maak ik mijn Uggs mee schoon en het leer ziet er na jaren nog steeds mooi uit.
Babyshampoo is ook slecht, Ugg shampoo is inderdaad speciaal voor Ugg gemaakt en ook voor suede. Hiermee kan het wel. Je kan wel kijken of ze speciale suedeshampoo hebben. Maar ik zou toch naar stomerij gaan, het is zonde om iets te verpesten