[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:43

Oh oke, heb je ze ook gekocht om nu te dragen nog dan?

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 12:45

Onwijs leuk topic dit!

Ik vind die felgekleurde broeken geweldig. Zijn zo een beetje overal te koop nu. Ben alleen een ramp in het maken van combinaties en kies daarom al snel voor neutrale en saaie kleuren.

Iemand suggesties voor combinaties met een felblauwe broek?

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:29

Wauw die uggs zijn echt heel erg leuk! Lekker zomers en lente-achtig. Ik vind dat uggs ook prima in de zomer gedragen kunnen worden hoor :) Natuurlijk niet bij 30 graden haha.

Ik begin te wennen aan de felgekleurde broeken haha. Heb zelf ook al wat felle kleuren aangeschaft, alleen geen broeken maar tops. Vind een broek net iets te heavy. Heb wel een mooie mintgroene, ook lekker zomers.

Combinaties met een blauwe broek? Ehmm ik vind geel altijd mooi bij blauw. Paars ook, het vertrouwde zwart natuurlijk,wit. Ik zou er geen bruintinten op doen. Verder kan je er denk ik een hoop mee. Met zwart of wit bedoel ik natuurlijk wel een mooie blouse o.i.d. geen simpel wit singlet.

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:36

@Rebecca, ja heb ze gekocht om nu nog te dragen, leuk die felle kleurtjes, die zijn helemaal in :). Maar inderdaad Tessa, ga ze niet dragen als het onwijs warm is. Meer voor nu, en weer voor het najaar...

@KellyenXena, leuk een blauwe broek, ik heb er ook een gekocht. Blauw kun je met veel combineren!
Zwart is inderdaad leuk, of wit met een rood streepje ook erg leuk, een rood leuk vestje ... Wit ..
Eigenlijk van alles! Je zou ook even kunnen googlen, blauwe broek, dan krijg je denk ik ook leuke dingen te zien. En opleuken met accesoires als je kiest voor neutraal :).

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:19

Jeeej, rode broek van de bershka (7 euro uit de sale ) is binnen :D Nu hem nog echt aan durven te doen.. haha..
waarmee is dat goed te combineren? wit shirtje.. maar dan houdt t voor mij ook weer snel op haha.
Ik vind blauw ook echt heel mooi. dat wordt de volgende kleur :P
Bij de H&M is zo'n broek maar 10 euro! hoorde van iemand hier dat zij m ook had.. maar istie ook echt fijn??

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:21

@Marije . Gaaf een rode broek! Ja met wit is het leuk, maar ook met zwart. Ook leuk met een blazer!

Die broek van de h&m van 10 euro vond ik niet zo mooi zitten .....

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:26

Oke bedankt voor de tip :).

Ik zag net op de site dat er ook weer nieuwe jeans zijn, ook donker blauw :)
en anders kijk ik wel bij bleep of zo'n winkeltje.. :P zijn vaak niet zo duur, maar wel redelijk mooi!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:39

Die broeken van 10 euro van H&M zaten mij juist als gegoten!! :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:45

ssssuus schreef:

Zitten ze heel hoog?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:48

Ohhh haha, nou dan ga ik dus gewoon naar de winkel deze week om te passen!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:58

Weten jullie misschien iets om suede te reinigen? Ik heb namelijk 2 suede tassen, beide een lichte kleur (nee niet echt handig nee haha) en die krijgen zwarte randjes overal. Doordat ze bijvoorbeeld langs een donkere jas of broek komen. Dit vind ik zonde, dus iemand de gouden tip?

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:05

Bedankt voor de leuke combi-tips, daar heb ik veel aan!
Toevallig zag ik iemand die zo een felblauwe broek met crème had gecombineerd, was echt een hele mooie combinatie.

Kun je je tas niet in een handsopje zetten en dan de randjes extra insoppen met groene zeep?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:07

Tessaaa schreef:
Weten jullie misschien iets om suede te reinigen? Ik heb namelijk 2 suede tassen, beide een lichte kleur (nee niet echt handig nee haha) en die krijgen zwarte randjes overal. Doordat ze bijvoorbeeld langs een donkere jas of broek komen. Dit vind ik zonde, dus iemand de gouden tip?

Als het inderdaad suede is (dus echt leer), dan zou ik het brengen naar de stomerij. Ik breng mijn suede rokken/broeken/tassen altijd naar de stomerij. Zelf aanmodderen is alleen maar slecht voor het leer.

Vooral handsop of groene zeep is extreem slecht voor suede, daar verpest je het leer totaal mee. En geloof me ik draag al sinds dat ik 16 jaar ben lederen artikelen, mijn moeder al zo'n 40 jaar dus ervaring genoeg.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:48

Ik heb weleens gelezen dat je Uggs kunt schoonmaken met babyshampoo. Zijn natuurlijk ook van suede.
Of misschien kan het ook met Ugg shampoo? Daar maak ik mijn Uggs mee schoon en het leer ziet er na jaren nog steeds mooi uit.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:53

Amira_ schreef:
ssssuus schreef:

Zitten ze heel hoog?

Ze zijn wel hoog ja maar ik vind het heel fijn zitten, het slankt bij mij ook nog eens mooi af

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:22

Mereltje schreef:
Ik heb weleens gelezen dat je Uggs kunt schoonmaken met babyshampoo. Zijn natuurlijk ook van suede.
Of misschien kan het ook met Ugg shampoo? Daar maak ik mijn Uggs mee schoon en het leer ziet er na jaren nog steeds mooi uit.

Babyshampoo is ook slecht, Ugg shampoo is inderdaad speciaal voor Ugg gemaakt en ook voor suede. Hiermee kan het wel. Je kan wel kijken of ze speciale suedeshampoo hebben. Maar ik zou toch naar stomerij gaan, het is zonde om iets te verpesten

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:29

Bedankt voor de antwoorden al! Alleen die randjes zitten er dus altijd al na 1 keer dragen. En elke keer naar de stomerij vind ik iets te duur haha.

capriz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:07

Had van het weekend een rode broek gecombineerd met een grasgroen shirt, groene sneakers, beige leren jas en een rood/roze sjaal. Voor een feest heb ik een knalroze sixties jurk gecombineerd met een grasgroen vestje en grasgroene sandalen met hak. Met die felle kleuren mag je gerust knallen! Deze zomer mag alles!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:38

Douraque schreef:
Mereltje schreef:

Babyshampoo is ook slecht, Ugg shampoo is inderdaad speciaal voor Ugg gemaakt en ook voor suede. Hiermee kan het wel. Je kan wel kijken of ze speciale suedeshampoo hebben. Maar ik zou toch naar stomerij gaan, het is zonde om iets te verpesten

Uggs (dat is toch ook suède of zeg ik nu iets stoms :+ ) was ik altijd met lauw water en gewone shampoo. Gaat prima(dus geen rare vlekken, zien er weer zo goed als nieuw uit), zolang je ze maar langzaam laat drogen. Ze zijn daarna even dagje wat stugger maar na uurtje lopen is dat weer weg.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:47

Klopt ja, van suede (stond ook al in mijn bericht ;) )
Met een suede borsteltje krijg je dat stugge ook weer weg.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:13

Mooi dat jasje FA! :j Ik heb hem ook gepast, maar mij stond hij niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:39

Ohhhhhh er zijn echt veel te lieve mensen op deze wereld!

Die ene legging die ik had gepost, die ik zo graag wilde hebben he? Dat was niet gelukt.. niemand die ik kende had paypal en uiteindelijk heb ik een één iemand gevonden die het wel had en hem gesmeekt hem voor me te bestellen, maar dat wilde hij niet.. Nu zit ik ook nog op een ander forum (dat is echt heel erg close ook wel, dat forum) en ik had daar ook geplaatst of iemand hem online kon vinden en zij wilde hem ook heel erg graag. Ik had haar dus de link doorgestuurd toen die hier gevonden was en zij had hem dus besteld.. kreeg ik net een berichtje dat ze hem 2x had besteld en dat hij van de week binnen kwam als het goed was en er dan eentje naar mij zou sturen.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 en ik had hem al helemaal opgegeven..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:56

Weten jullie misschien waar je leuke zomerjassen kan kopen? Of wat voor zomerjassen in zijn. Ik weet echt totaal niet wat ik wil deze zomer..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 17:13

Ik wil heel graag een (nep)leren jasje (echte is denk ik te duur :') ). Iemand een tip?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 17:30

Ik kom op het moment echt overal (nep) leren jasjes tegen! Heb er zelf 2 weken terug bij Vero Moda eentje gekocht, ben er super blij mee! Hij zit zo fijn!! Kost 49,95 :)