Dan hebben we in ieder geval eens een sneeuwvrije winter!!
gohya
Geplaatst: 09-08-11 21:38
Hittegolf komt dit jaar niet [al zei Piet van wel],maar het mooie weer komt nog wel hoor. Als de kinderen weer naar school moeten krijgen we mooi weer.Zon,lekker warm [niet té],een graadje of 23 is meer dan genoeg.Nog even vol houden en je krijgt alsnog een [na]zomer. Ik vind dit weer niet echt erg,kan me zomers herinneren met 6 weken regen!aan 1 stuk door.De zon was toen nergens te bekennen,en wij hebben nu wél de zon erbij.Nee ik klaag niet over dit weer,vind het wel te doen zo.
de winter komt vroeg denk ik. 2 van de 3 knollies zijn al behoorlijk wintervacht aan t maken....
Akecheta
Geplaatst: 09-08-11 22:09
Die van mij is ook al lekker bezig. Met het korten van de dagen begint dat al. Het is hier nu 14 graden. Ben benieuwd of we nog een mooie nazomer gaan krijgen.
Rennie89
Geplaatst: 09-08-11 22:15
Hier was het over het algemeen wel lekker, wel wat meer bewolkt dan normaal, maar soms was het zonnetje wel even lekker aanwezig
Hier begind de dag redelijk , weinig wolken en wat zon. Volgens BR zou het droog blijven hier maar WOL geef aan dat er regen komt. Ik ga dit keer voor BR
Hier wordt het al bewolkt, was vanochtend nog mooi. Op buienradar komt het nodige alweer aan Ik geef de hoop op voor de zomer en het buitenseizoen. Mijn land is nat :| Straks moeten ze al op, in augustus
nahhhh in schiedam scheen de zon nog lekker, dacht dat ik even op mijn balkon had kunnen genieten van het mooie weer, kom ik in spijkenisse in mijn nieuwe huis en wat denk je?? weg zon! grrrrr