Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna_ schreef:Ik weet niet meer wie maar degene die die wedges zocht? Die zwarte? Ik was bij de Primark Zaandam en daar stond een heel rek volIk dacht €23,- of €21,- zwart en cognac
Ooh en ik heb de cognac gepast, ik heb altijd maat 36 en deze dus ook gepast, alleen vond ze wel te krap.. maat 37 hadden ze dan weer net nietKan dus aan mijn voeten liggen maar misschien dat ze dus een halve maat kleiner vallen..
Miepie77 schreef:dat is wel een nadeel als je lang bent, maat 42 verkopen ze niet overal en helaas dus ook niet bij de Primark
_Siri schreef:Miepie77 schreef:dat is wel een nadeel als je lang bent, maat 42 verkopen ze niet overal en helaas dus ook niet bij de Primark
Niet als je gewoon kleine voeten hebt
Ik ben 1.87 maar heb gelukkig maatje 39/40 qua schoenen. Heerlijk!
Loop ook regelmatig gewoon op hakken. Die paar centimeter langer maakt dan ook niet meer uit
marjolein_el schreef:Fiffill schreef:Dat zal voor mij geen probleem zijn dan. Hoe vallen die broeken daar trouwens qua maat (niet lengte)?
Strak.Dus met wat dikkere benen zou ik ze niet aanraden, ik vind ze wel heel fijn zitten! Hij geeft helaas wel heel erg af.