van een 1,3 voor nederlands, en een 4 voor bedrijfsadminnistratie, terwijl ik overal zo erg mijn best voor doe, maar het lukt allemaal niet... STomme school. EN van de extreme kou...
je vriend die 1 ding vraagt en vervolgens doeg zegt, zonder iets verder te vragen. en krijg je poedersuiker nieuws te horen dat iemand zn lever het nog maar voor 10% doet, en als ie nu niet stopt met drinken dat ie binnen een jaar dood gaat...
Ilona__
Geplaatst: 27-01-11 21:02
.
Laatst bijgewerkt door Ilona__ op 23-04-23 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Van het geld wat we nu kwijt zijn door een oplichter op marktplaats
Lau
Geplaatst: 27-01-11 21:52
@ nemurin,
wat een vette naaistreek van dat kind...
jammes
Geplaatst: 27-01-11 21:53
Van het verhaal van savemysoul hier op Bokt.
nine1987
Geplaatst: 27-01-11 22:04
@Imitador: idd behoorlijk klote.. Gelukkig vandaag mannetje van de beveiliging gebeld.. Volgende week alarminstallatie
Iris__Bennie
Geplaatst: 27-01-11 22:08
Dat ik vanochtend een meningsverschil met mijn vriend kreeg en dit de hele middag zo doorging en ik de hele dag al in een mega mega dip zit, morgen jarig ben daar geen zin in heb en vanavond ook nog eens alleen ben omdat vriendlief het 'druk' heeft, bedankt.. happy birthday to me...
Ohja en niet te vergeten die 'vriendin' die je asociaal noemt omdat ik na het vieren van mijn verjaardag met een aantal man gezellig ga stappen en dit toevallig in een 21+ tent is terwijl nog niet iedereen 21, is.. en t mooie aan het verhaal is dat zij niet eens kan, dus wat zeurt ze.. zucht..
Dat het paard waar ik net in de les op reed besloot een sprint te gaan trekken aan het eind van de les. In plaats van "lekker middendrafje, mooi uitschuiven" zwengelde hij eens even aan en was ik in 3 sprongen diagonaal de bak overgestoken.
Dat was de laatste oefening, maar hij besloot het bij de volgende bocht nog een keer te doen want van hand veranderen is blijkbaar grappig.
(Maar het was gedeeltelijk ook wel een blij-ding want ik bleef zitten!)