Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:17

GummyBear schreef:
Ik heb wel een maandje geleden ofzo m'n huidige vriend echt de stuipen op het lijf gejaagd :')

M'n buurjongen zou een nieuwe grill op m'n auto gaan zetten, duurde maar 10 minuutjes. Dus m'n vriend zegt: ik ga in de tussentijd wel even douchen. Dus ik naar m'n auto, kijken hoe die grill erop ging. Kom ik weer terug en loop naar boven, staat ie nog steeds te douchen. Dus ik kwam op het idee om hem eens even flink te laten schrikken. ~~}> Onze badkamer bestaat eigenlijk uit 2 kamers, met daar tussen een doorloop. Als je bij de wastafel staat kan degene die aan het douchen is je niet zien en andersom ook niet, dus daar ging ik staan wachten tot ie uit de douche kwam. Ik had nog helemaal niks gezegd en geen geluid gemaakt, hij wist dus niet dat ik al terug was.
Nou, ik hoorde de kraan uitgaan, schuifdeuren van de douche gingen open, hij pakte een handdoek. En op dat moment kom ik de hoek om stormen met een monsterlijke brul en m'n armen naar voren. Nou, hij GILDE en sloeg om zich heen met die handdoek! Niet normaal :') Ik heb ten eerste nog nooit een man zó horen gillen en ten tweede heb ik nog nooit iemand zó zien schrikken. Hij dacht echt dat ie aangevallen werd, hij stond na 5 minuten nog na te hijgen.

Voor de rest is het een echte vent hoor :D

_O- _O- _O- ik kom echt niet meer bij :') ik zie t al helemaal voor me. mijn broers kunnen ook zo reageren _O-

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:29

urosa schreef:
Anne, wat erg zeg _O- ben je dan helemaal niet kwaad?

:D Tuurlijk wel, maar dat hij een week kreupel gelopen heeft zonder te weten hoe het nou toch kon dat zijn been zo ontiegelijk blauw en pijnlijk was maakte wel een boel goed.

Ik heb hem uiteraard maar niet wijzer gemaakt; had ie maar niet zoveel moeten zuipen.... ~~}>

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 12:58

Echt hoor, dat jullie zoveel moeite doen om ze mee naar huis te slepen :n
Heb 1x een vriendje gehad was zo ontzettend veel had gezopen dat ie inderdaad niet
meer overeind kon blijven staan. Honderd meter van de kroeg ofzo, zakte ie als een
plumpudding in elkaar. Heb um een tik verkocht om um wakker te krijgen (heb er echt
zoooooon hekel aan als ze teveel zuipen, doe normaal zeg!), maar dat werkte niet,
dus heb ik um mooi laten liggen :o

Hij is nooit meer zo bezopen geweest }>

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 12:59

Go Jess ~~}>

Jess1989

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:06

Jah zeg, vind het zo lame als ze geen zelfbeheersing hebben :n
Als ze willen zuipen, prima, maar verwacht niet dat ik met je ga lopen zeulen....

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:08

Ja inderdaad :)
Het is wel fijn dat hij er direct van geleerd heb :P

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:30

Ik vind al die verhalen ook geen blunders, gewoon dom drinkgedrag. Ik zeg niet dat ik nooit een glaasje teveel op heb maar ik kan altijd nog zelfstandig naar huis lopen. Als ik een vriend had die zich niet kon gedragen had ik m ook mooi laten liggen!

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:38

Mijn huidige vriend had vanacht wel iets leuks.... :P

Hij heeft mij 3 of 4x wakker gemaakt om een rekening die nog aan mij geplakt zou zitten.
En voelen en doen of hij die rekening kon vinden. Niet dus.
De 4de keer werd ik er zo grijnzig van dat ik hem heb gezegd dat als ie niet snel ophoud ik hem een rekening tegen z'n hoofd aan verkoop...

Begon hij vanochtend weer, wat bleek: Hij droomde over air crash investigation en was hij zelf bezig geweest met een onderzoek.
De rekening die aan mij geplakt was, was de oorzaak :P

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:40

_O-

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 13:40

Armaris schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Zo denk ik ook armaris maar kunnen ook veel van de zelfde zijn toch ?

Dan nog, haar manier van praten laat toch andere gedachten over hoor

Ik ben 17,
heb 2 exvriendjes,
eentje van 2 jaar,en eentje van een half jaar.
en een scharrel waar ik een jaar mee ben beziggeweest.
alle verhalen zijn van hun.
En ik weet heel zeker dat ik geen heel arsenaal van jongens heb versleten want bij die 3 is het gebleven,
Ik ben de laatste om zomaar even met iemand iets te gaan doen,
en ik kus alleen met iemand waar ik een relatie mee,en daar moet ik dan nog 10000 keer over nadenken voor ik dat de eerste keer doe.
Beetje jammer dat je dit erbij moet zeker,zeker in dit topic.
dit topic gaat over ''blunders van je ex'',en daarom vertelt men ook blunders van zijn ex.
Zo'n dingen zeg je dan ook niet en zijn puur om even lekker gemeen te doen. :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:27

_/-\o_
Paul11 schreef:
nou, dan ook maar eentje van mij :D

Niet over een ex, wel komt mijn dochter en haar ex erin voor ( dus toch een beetje OT ;) )
We wonen op het platteland in een klein dorp.
Mijn dochter had een vriendje, die in een ander dorp woonde zo'n 4 km bij ons vandaan.
Ze zou daar het weekend blijven slapen, het was donker en slecht weer, dus ik zou haar ff met de auto brengen.
Dat deed ik wel vaker, dus tas achterin dochter erbij en rijen maar.
Zo dus nu ook, ik stap zelf in, hoor het achterprotier dichtslaan, dus ik rij weg.
Nou ben ik niet zo een prater als ik auto rij, maar we zijn bijna bij vriendje thuis, als ik vraag " gaan jullie nog wat gezelligs doen dit weekend ", geen antwoord. Ik vraag het nogeens , weer geen antwoord, dus ik kijk achterom naar de achterbank, zit er niemand :?
Ik terug naar huis, zit dochter dus nog thuis, heel verontwaardigd.
Ze had de tas in op de achterbank gegooid, het portier dicht gedaan en wilde omlopen naar de andere kant, toen ik al weg reed.
Eerst dacht ze nog dat het een grapje was, alleen ik reed wel erg ver uit 't zicht :D :D :D

Ik moet het nog regelmatig horen, als ik haar weer eens wegbrengen " ff wachten he, tot ik er ook zit"

Deze maakt echt heeeeel mijn dag weer goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:29

linnke schreef:

Hij heeft mij 3 of 4x wakker gemaakt om een rekening die nog aan mij geplakt zou zitten.
De 4de keer werd ik er zo grijnzig van dat ik hem heb gezegd dat als ie niet snel ophoud ik hem een rekening tegen z'n hoofd aan verkoop...

Begon hij vanochtend weer, wat bleek: Hij droomde over air crash investigation en was hij zelf bezig geweest met een onderzoek.

hahaahhahha klinkt als de mijne!!

snachts: PAS OP!!!!!!ER KOMT STROOM UIT HET PLAFOND!!!!! :+

kreeg bijna hartstilstand..

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 20:32

VivaLaVida schreef:
linnke schreef:

hahaahhahha klinkt als de mijne!!

snachts: PAS OP!!!!!!ER KOMT STROOM UIT HET PLAFOND!!!!! :+

kreeg bijna hartstilstand..

_O- _O-

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:34

Nou in 't kort
Het uitmaken
:+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:43

by far ook de grootste blunder van de mijne, oh nee, dat hij na twee weken al iemand anders heeft, maar dat is eerder haar schuld :D
maargoed, blunders kunnen zich mss ongedaan maken

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:47

Dames, ik weet dat het vervelend is om gedumpt te worden. Maar dit topic heet blunders die je ex maakte en niet fouten die je ex maakte oid..
Ik als trouwe volger van dit topic vind het hoogst vervelend om steeds te lezen dat de grootste blunder die iemands ex heeft gemaakt het aan de kant zetten van die persoon is.
Maar dat kan ook aan mij liggen. :)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 20:50

Roosch schreef:
Dames, ik weet dat het vervelend is om gedumpt te worden. Maar dit topic heet blunders die je ex maakte en niet fouten die je ex maakte oid..
Ik als trouwe volger van dit topic vind het hoogst vervelend om steeds te lezen dat de grootste blunder die iemands ex heeft gemaakt het aan de kant zetten van die persoon is.
Maar dat kan ook aan mij liggen. :)

Ja was ook een beetje mijn idee,
ook andere verhalen hier soms vind ik eerder eigenlijk best zielig/kwetsend/triestig/hele erge situatie dan een 'blunder-hahaha'.
Maar dat mag wel,er zullen ook mensen zijn die het wel lollig vinden.
Maar ik dacht,nu het er toch over gaat :')

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:53

Snap wel wat jullie bedoelen ja.

De vriend van mijn zus (weet dat het eigenlijk ex moet zijn....) had 's nachts ook iets leuks

Plots mijn zus vastpakken en roepen: PAS OP!

Droomde hij dat ze bijna aangereden werd :+
Mijn vader zei: ach niet zo erg, je moet je pas zorgen gaan maken als hij je gaat duwen :+

Unicyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:02

Ik heb ook nog wel een leuke, over mijn ex. Hij sliep hier en had genoeg gedronken met stappen. Eerst sliep hij al zowat in de huiskamer op de bank. Ik hem wakker gemaakt en mee naar boven.

En een paar uur later, zit hij ineens op zijn knieën in bed. ( ik dacht gelijk aan al die verhalen van die jongens die overal plassen als ze lam zijn en gooide hem van me af :o ). Toen stond hij op, valt zowat tegen mijn kleding kast aan, dus ik klaar wakker, lamp aan, ik zeg: wat ga jij doen dan? Zegtie: ik moet naar de wc, maar hij stond bij mijn deur naar de klink te zoeken aan de kant waar de scharnieren zitten, dus ik zeg: klink zit aan de andere kant. Hij de deur uit, hoor ik hem naar beneden gaan, terwijl wij boven ook een toilet hebben.

Erg veel lawaai, ik toch maar even kijken of hij niet gevallen was. Deur beneden bij de trap stond nog op een kier, met dat ik die open wil doen, komt hij uit de keuken. Dus ik denk: stiekem even kijken wat hij doet. Loopt hij naar de gang waar de wc zit, gaat door de deur, weer terug, deur dicht, deur weer open, erdoor en toen toch maar die gang in. Hoor ik ineens de voordeur open gaan, ga ik kijken, staat hij buiten te plassen _O-.
Ik snel weer naar binnen, zat op de bank, komt hij weer binnen, loopt naar de wc, spoelt door en gaat doodleuk weer naar boven.

Je kon me oprapen _O-
Vond het niet leuk dat hij zoveel gedronken had, maar dit verhaal heeft een hoop goedgemaakt. Wou alleen achteraf dat ik het op film had :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:04

En DAT is nou eens een blunder. +:)+ :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:11

exvriendlief was me aan het kietelen, ik waarschuwde hem al dat ik spastische bewegingen kon maken en hem zometeen een knietje ging geven
durf je toch niet! en ging vrolijk door met kietelen :Dµ
halve second later zat hij op zijn knieeen me met een hoog stemmetje uit te schelden :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:38

Ik heb wel een grappig verhaal over mijn huidige vriend, het is niet echt een blunder, maar ik gok dat jullie er smakelijk om kunnen lachen. We zijn allebij lichtelijk prettig gestoord, en doen de gekste dingen die er in ons op komen.

Vanmorgen, ik lag in bed nog even te luieren, en hij was alweer druk bezig. Opeens komt hij op het bed staan, en begint een soort striptease dansje te doen (hij hield wel alles aan). zegt hij ineens:"Is het sexy?"
Ik:" >;) "
Hij:"Ooooh wacht, nee tuurlijk niet!"
En hij pakt de onderkant van zijn trui, en haalt hem door het gat van de hals van zijn trui heen (zodat je een topje idee krijgt zeg maar) en doet opnieuw zijn dansje.
Hij:"En? Is het nu sexy?"
Ik:"Nee, je hebt een sik, doe maar een zak over je hoofd heen."
Hij springt van het bed af, op zoek naar een plastic zak +:)+ ondertussen kon ik mooi zijn mobiel pakken, en alvast op filmen klaar zetten. Dus hij springt weer het op, doet zijn trui als topje, zet de zak over zijn hoofd heen, en doet het dansje opnieuw. _/-\o_

Echt, wat heb ik gelachen zeg. :)
En het filmpje, dat is echt iets om te bewaren. :Y)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:48

uploaden die handel ;)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:50

Hahaha, nee dat vind ik sneu! Mocht hij nou een keer iets ongelooflijk stoms doen, hebben jullie iets te goed van mij. :D
Het leek een beetje op het dansje van dit filmpje, maar bedenk dan een plastic super de boer tas over het hoofd heen. _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=k52iXpdH0ko

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 22:12

Mwuahah :')
Nu word ik wel heel nieuwsgierig