Konstantine schreef:Oeh, Romina vind ik heel mooi!
ja ik vind hem nog steeds heel mooi, en past goed bij haar...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boomerang schreef:Ohja, mag ik natuurlijk ook wat namen aanvullen waar jullie bedenksels en meningen over mogen loslaten:
Meisjesnamen: Cato (al heel lang favoriet), Bloem, Berber ( vind mijn partner vréselijk haha), Josephine met als roepnaam vind ik zowel Fien als Josje erg leuk, die laatste vind mijn vriend net zo vreselijk. En als ik de Nederlandse uitspraak mocht omvormen naar Frans: Anais, Leah.
Jongensnamen: Erg weinig inspriatie. De oudste mannen in het gezin van mijn vriend hebben al generaties lang dezelfde naam. Een roepnaam met een A of M past daar het beste bij maar verder dan Mees kom ik niet echt. Andere mooie jongensnamen pakken mij ook nog niet helemaal, Jonathan vind ik erg mooi maar een beetje lang van spelling.
odetteke schreef:Hier: http://www.svb.nl/Images/kindernamen_20 ... etisch.pdf
kwamen we de meest vreemde namen tegen:
Jinx
Roux
Xenya-xhakyra
Xochiquetzal
Ik hou zelf best van zeldzame namen (zie onderschrift) maar bovenstaande gaat me echt wat ver
Elmee schreef:Jaaa ik vind Aster ook leuk!! Mijn vriend twijfelt omdat een tante van mij jaren geleden verkering heeft gehad met een man die ook een zoontje had dat Aster noemde. Maar dat is al enkele jaren gedaan nu, dus wij zien die kinderen ook nooit meer. Maar het doet hem er aan denken en mss de rest van mijn familie ook dan...
Ik zal straks Abel eens voorstellen, maar denk dat het niets wordt. Je moet ook altijd wel wat wennen aan zo'n naam vind ik.