Nou ik heb het heel lang uitgehouden zonder bril, kon alleeen het bord op school niet meer lezen en de borden met autorijden pas laat lezen, dus daarvoor is het wel handig.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
me_yentl schreef:Vandaag weer rijles gehad, ze hebben nieuwe auto's bij ons dus vandaag ook voor het eerst in de nieuwe auto. Wat rijd die auto vreselijk zeg, die vorige was ik helemaal aan gewend. Deze slaat super snel af (wel handig als je later in een bezine auto gaat rijden) en hij is veel groter. Super vervelend dus. Niks ging ook goed vandaag, mag al bijna op voor mn examen en dan gaat hij nu lopen zeiken dat ik nooit goed kijk. Ik denk, waarom zeg je dat dat dan niet eerder man! MaargoedWe zullen zien hoe dit gaat aflopen, inparkeren enzo ging ook weer voor geen meter. Bluh.
Joonsel schreef:Hij moet nog in gaan plannen (nouja, zijn schoonvader, de eigenaar van de rijschool, plant dat altijd in..beetje raar geregeld), maar zo snel mogelijk. Zit nu op een totaal van 44 lessen, 20 bij de eerste rijschool en 24 bij de huidige
Naam zegt me wel iets, maar weet zo niet wie het zijn
Nikki15 schreef:ik heb donderdag weer les, hopelijk heeft me rijschool me ingedeelt voor examen spannend! vriendin van me is gezakt vandaag, ze was niet zo vrolijk. 3e keer gezakt.
PrimaDonna_ schreef:Ik heb vandaag ook weer rijles, om 11.00, is het altijd heerlijk rustig op de weg
Een vriendin van mij is ook al 3x gezakt, ze is nu bij een andere rijschool gegaan. Bleek dus, ze deed een 10 weken cursus, dat ze nog helemaal niet af had mogen rijden. Ze is nog te onzeker in het verkeer. Best wel slecht van die vorige rijschool.
Ben benieuwd hoe het straks bij mij gaat
Gaat de laatste tijd echt goed!