[HK] Het bikinitopic 2010

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: [HK] Het bikinitopic 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:42

ik zit naarstig een foto te zoeken in mn bikini, mar die heb ik nie :oo :=

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:14

Dankjullie :o

MLEENESS schreef:
Jij hebt bijna hetzelfde lichaam als ik! Haha en dezelfde broekjesmaat!! Ik heb alleen geen borsten :(

Haha ik normaal ook niet echt hoor, alleen de pil die ik toen slikte deed wonderen :D
Ik denk ook dat ik m'n maten miss nog maar eens op moet meten, want ik vraag me af of ik alles wel goed heb gedaan.

Ooh ja ik wil ook een witte bikini..alleen ben ik bang dat ik dan licht ga geven :') Of ik moet echt even heel erg m'n best doen om bruin te worden. Ben heel benieuwd naar het aanbod van Angelita!

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:33

Ariebombarie schreef:

Haha, ik ook, maar ik kan ineens veel vakantiefoto's niet meer vinden.. :+

Ik heb alleen deze, maar die heb ik al eens laten zien aan het begin van dit topic.
Afbeelding

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:06

woww ster wat heb jij een lekker kleurtje zeg!

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:13

Afbeelding

vorig jaar had ik veel leuke bikini's, wilde indd ook graag een witte voor als ik wat bruiner was,
en had toen een hele leuke gevonden bij HEMA! ze hebben daar soms echt leuke dingen :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:21

ooh was die ook stevig? dat is iig bh-model... moet ik ook eens bij de hema kijken :D

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:21

Ik durf meestal niet in een witte bikini te verschijnen, veel te bang dat het doorschijnt als ik uit het water kom, haha.
Ik heb nu toch een witte bikini van VS gekocht, hopelijk zijn deze goed gevoerd!

Beetje onduidelijke foto Margot, maar lijkt ook een leuke bikini! :j

Ohja, de 4 bikini's die ik besteld heb bij Femina Elegance van Victoria's Secret zijn onderweg naar mij! Eén bikini van mijn bestelling had ze nog niet binnen, deze krijg ik zo snel mogelijk op nalevering, 3 tot 5 dagen later.

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:38

Ilsemarie schreef:
ooh was die ook stevig? dat is iig bh-model... moet ik ook eens bij de hema kijken :D

jaa deze was superfijn! strikje in het midden, dubbel gevoerd en broekje ook met strikjes.
maar weet niet of ze m nog hebben

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:52

ik weet ook niet wat voor cupmaten ze voeren bij de hema... maar zal eens gaan neuzen of ze überhaupt iets in richting van mijn maat hebben en of er wat leuks tussen hangt!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:06

Ils in principe gaat HEMA tot 85D met die dingen. Dus denk dat het tegen gaat vallen :)! Balen, ze hebben best leuke dingetjes inderdaad!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:22

Corelli schreef:
Is geen afpakken van klanten vind ik, iedereen heeft het recht om te bestellen waar hij wil toch? En over die mevrouw van die Hyves hebben we het hier ook al heel vaak gehad, dus het is niet dat er nu opeens reclame wordt gemaakt voor haar sinds Angelita met haar plan is gekomen :)
Ik heb zelf bij VS zelf besteld en mijn pakje is al een aantal dagen op de boot! Ben zo benieuwd, vooral ook naar de bh die ik heb besteld! :))

Ja uiteraard. Je moet mijn berichtje ook niet te serieus nemen, stond niet voor niets een :+ achter. :)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:03

Destino schreef:
Die met die ruitjes is leuk! Tot welke maat gaat dat bovenstukje? :o

Volgens mij was er ook nog D.
Maar dat weet ik niet meer zeker. :o

Inderdaad staat die bikini niet op de H&M site, maar hij is wel nieuw in de winkel. :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:10

Oeh nu heb ik extra zin om te winkelen!
Ik heb de witte bikini van de h&m die is dubbel gevoerd :j

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:11

Die van mij was niet duur,
boven stukje €12.95
onder stukje €9.95

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:12

Jasmijn_ schreef:
Dankjullie :o

MLEENESS schreef:
Jij hebt bijna hetzelfde lichaam als ik! Haha en dezelfde broekjesmaat!! Ik heb alleen geen borsten :(

Haha ik normaal ook niet echt hoor, alleen de pil die ik toen slikte deed wonderen :D
Ik denk ook dat ik m'n maten miss nog maar eens op moet meten, want ik vraag me af of ik alles wel goed heb gedaan.

Ooh ja ik wil ook een witte bikini..alleen ben ik bang dat ik dan licht ga geven :') Of ik moet echt even heel erg m'n best doen om bruin te worden. Ben heel benieuwd naar het aanbod van Angelita!

Maar met een witte bikini lijk je toch juist bruiner :D

Ik word ook altijd erg snel bruin, maar in de winter ben ik ook niet wit ofzo.. Ben van nature zeg maar een klein beetje getint!
Ik kan nu ook even geen foto vinden in bikini, alleen van 2 jaar geleden in Spanje, met een string bikini hihi.
In 't buitenland maakt me dat totaal niet uit :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:16

Je lijkt bruiner als je al wel bruin bent!

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:51

Ik heb me VS Bikini binnen! :D Ik ga morgen een foto maken!!!!!

Maar.. ik heb maat S maar hij valt écht klein, zekers niet groot! Ik heb mezelf nogmaals opgemeten en ik ben echt maar 88 cm rond me kondt en dijen enzo.. Maar dat broekje zit bij mij zelfs aan de strakke kant! Voor mij is hij precies goed en had zeker niet kleiner gemoeten.. Het topje valt ook vrij klein want voor mij zit hij precies goed maar de cups zegmaar zijn ook niet groot, topje was ook maat S!

Ik zou dus even goed uitkijken met VS bikini's want bij die van mij klopt het totaal niet met de tabel..

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:57

Welke bikini heb je besteld?

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:59

Op pagina 54 staat onderaan mijn bikini, die bruine met roze "sluiting" dingetjes..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:04

MLEENESS schreef:
Ik heb me VS Bikini binnen! :D Ik ga morgen een foto maken!!!!!

Maar.. ik heb maat S maar hij valt écht klein, zekers niet groot! Ik heb mezelf nogmaals opgemeten en ik ben echt maar 88 cm rond me kondt en dijen enzo.. Maar dat broekje zit bij mij zelfs aan de strakke kant! Voor mij is hij precies goed en had zeker niet kleiner gemoeten.. Het topje valt ook vrij klein want voor mij zit hij precies goed maar de cups zegmaar zijn ook niet groot, topje was ook maat S!

Ik zou dus even goed uitkijken met VS bikini's want bij die van mij klopt het totaal niet met de tabel..

Dan hoop ik dat ik mijn broekje wel pas, misschien vallen alle bikini's gewoon anders? Wel raar dan.
Ik heb het net opgemeten bij mij, bij mij is het 95 cm (ben slank maar heb een flinke kont :P ).
En mijn broekje is ook een S. Nou, even afwachten dan maar :P

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:04

Ariebombarie schreef:
Laatst bijgewerkt door Ariebombarie op 0 min geleden, in het totaal 183 keer bewerkt

183 keer bewerkt? :+

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:07

Ik heb nu mijn H&M broekje maat 34 op me VS broekje maat S gelegd.. Ze zijn even groot :') En VS bikini is wel ietsje stugger dus die zit zelfs wat strakker! Maar ik denk dat het dan wel erg verschilt per bikini!! En natuurlijk of je een broekje hebt met touwtjes of zonder..

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:11

Dat is een OS, vinurr :P

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:14

Emilio_ schreef:
Dat is een OS, [***] :P

OS? :o

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:14

MLEENESS schreef:
Ik heb nu mijn H&M broekje maat 34 op me VS broekje maat S gelegd.. Ze zijn even groot :') En VS bikini is wel ietsje stugger dus die zit zelfs wat strakker! Maar ik denk dat het dan wel erg verschilt per bikini!! En natuurlijk of je een broekje hebt met touwtjes of zonder..

Welke heb je besteld dan?