Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MLEENESS schreef:Jij hebt bijna hetzelfde lichaam als ik! Haha en dezelfde broekjesmaat!! Ik heb alleen geen borsten
Corelli schreef:Is geen afpakken van klanten vind ik, iedereen heeft het recht om te bestellen waar hij wil toch? En over die mevrouw van die Hyves hebben we het hier ook al heel vaak gehad, dus het is niet dat er nu opeens reclame wordt gemaakt voor haar sinds Angelita met haar plan is gekomen
Ik heb zelf bij VS zelf besteld en mijn pakje is al een aantal dagen op de boot! Ben zo benieuwd, vooral ook naar de bh die ik heb besteld!
Jasmijn_ schreef:Dankjullie
MLEENESS schreef:Jij hebt bijna hetzelfde lichaam als ik! Haha en dezelfde broekjesmaat!! Ik heb alleen geen borsten
Haha ik normaal ook niet echt hoor, alleen de pil die ik toen slikte deed wonderen
Ik denk ook dat ik m'n maten miss nog maar eens op moet meten, want ik vraag me af of ik alles wel goed heb gedaan.
Ooh ja ik wil ook een witte bikini..alleen ben ik bang dat ik dan licht ga gevenOf ik moet echt even heel erg m'n best doen om bruin te worden. Ben heel benieuwd naar het aanbod van Angelita!
MLEENESS schreef:Ik heb me VS Bikini binnen!Ik ga morgen een foto maken!!!!!
Maar.. ik heb maat S maar hij valt écht klein, zekers niet groot! Ik heb mezelf nogmaals opgemeten en ik ben echt maar 88 cm rond me kondt en dijen enzo.. Maar dat broekje zit bij mij zelfs aan de strakke kant! Voor mij is hij precies goed en had zeker niet kleiner gemoeten.. Het topje valt ook vrij klein want voor mij zit hij precies goed maar de cups zegmaar zijn ook niet groot, topje was ook maat S!
Ik zou dus even goed uitkijken met VS bikini's want bij die van mij klopt het totaal niet met de tabel..
MLEENESS schreef:Ik heb nu mijn H&M broekje maat 34 op me VS broekje maat S gelegd.. Ze zijn even grootEn VS bikini is wel ietsje stugger dus die zit zelfs wat strakker! Maar ik denk dat het dan wel erg verschilt per bikini!! En natuurlijk of je een broekje hebt met touwtjes of zonder..