Ik dacht echt dat we morgen pas neerslag zouden krijgen. In het noorden sneeuw en de rest van het land regen en/of natte sneeuw.Máár morgen word het weer boven nul,dus weg is alle sneeuw die gevallen is van vanacht! Het is immers LENTE!
Sneeuw? Nu al... Ben benieuwd of het deze kant op gaat komen...
wouterpaard
Geplaatst: 04-03-10 22:41
Hier nog al geen sneew, regen oid. Hopelijk hebben we mazzel!
Ingmar_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-10 22:42
Ik heb net op de buienradar gekeken en het sneeuw alleen een beetje in Drenthe en het noorden van Overijssel nu, het zijn geen grote sneeuwvlekker zoals een paar weken geleden zodat het hele land bedekt is
Hier is ook geen sneeuw trouwens, ik ga nog even wat drinken in de stad, ik vertrouw op de buienradar
Rienn
Geplaatst: 04-03-10 22:43
Hier is het wel koud. 2 uur geleden 0 graden. Nog geen sneeuw, ik hoorde op de radio dat het in de loop van de nacht in het westen ook kan gaan sneeuwen.
magic_lover
Geplaatst: 04-03-10 22:44
hier schijnt het wel alweer wit te zijn... geen idee hoeveel, en hoef het ook niet te weten, wat ik wel hoop is dat het morgen als ik wakker wordt gewoon weg is, of iig dat de wegen gewoon normaal te doen zijn, en we gewoon thuis kunnen rijden
verder vandaag wel weer schitterend weer, maar wel een gemeen koud windje..... brr.
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 04-03-10 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Vanmiddag in het voorjaaaszonnetje gereden............net met hond uit en wat denk je............. sneeuw!! ML: morgen is het niet weg, is veel te koud buiten, sorry
magic_lover
Geplaatst: 04-03-10 23:39
Ligt er zoveel dan? *ik ga niet kijken.....heb nu de beelden nog in mijn hoofd van een heerlijk gekleurde wereld met een mooi voorjaarszonnetje, die wil ik niet verpesten * stom weer, kan maart zijn staart niet op de positieve manier roeren?
Haha oke, nouja we zien het morgen wel vanmorgen duurde het ook wel eventjes voordat dat witte allemaal weg was op sommige plekken. ach nouja je doet er toch niks aan
Rienn
Geplaatst: 05-03-10 00:01
Haha ik schrijf steeds hier, maar waar is hier. Heb mijn woonplaats laatst veranderd, was het alweer vergeten.
In Hoorn, nog steeds geen sneeuw, hopelijk blijft dat zo.