Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha ben zelf pas net begonnen 

Judith_M schreef:Gefeliciteerd!!
Ik ben helaas gezakt. Examinator kon geen reden vinden, echt hij kletste maar wat ( volgens mij instructrice was het russisch ofzo), hij hield het er op dat ik té goed keek.
Ik zelf zit er niet zo mee, doe het gewoon nog een keertje, M'n instructrice daarentegen was echt super boos! Vloeken, schelden (toen we weer in de auto zaten), en die man moest afgezet worden, ze had nog nooit zo stomme reden gehoord enzovoort.
Dus nu nog een paar lessen waarin ik minder moet gaan kijken ofzo, haha. Gewoon hopen op een andere examinator.

. Ik stond voor de stoplichten naast een vrachtauto met 2 jongens van midden 20 erin, en die zaten de hele tijd op t raam te tikken en te zwaaien enz, en m'n instructeur zei nog 'laat je niet verleiden hé!' Nou onze stoplichten allebei op groen, die jongens gassen weg... en ik laat 'm afslaan 
'bij de volgende lesauto neem ik maar geblindeerde ramen
'
Aranel schreef:
Poe ik had vandaag toch een actie met rijles. Ik stond voor de stoplichten naast een vrachtauto met 2 jongens van midden 20 erin, en die zaten de hele tijd op t raam te tikken en te zwaaien enz, en m'n instructeur zei nog 'laat je niet verleiden hé!' Nou onze stoplichten allebei op groen, die jongens gassen weg... en ik laat 'm afslaan
M'n instructeur lag helemaal in een deuk, hij bleef er de hele tijd grapjes over maken'bij de volgende lesauto neem ik maar geblindeerde ramen
'
Aranel schreef:
Poe ik had vandaag toch een actie met rijles. Ik stond voor de stoplichten naast een vrachtauto met 2 jongens van midden 20 erin, en die zaten de hele tijd op t raam te tikken en te zwaaien enz, en m'n instructeur zei nog 'laat je niet verleiden hé!' Nou onze stoplichten allebei op groen, die jongens gassen weg... en ik laat 'm afslaan
M'n instructeur lag helemaal in een deuk, hij bleef er de hele tijd grapjes over maken'bij de volgende lesauto neem ik maar geblindeerde ramen
'
Ik ben helaas gezakt. Examinator kon geen reden vinden, echt hij kletste maar wat ( volgens mij instructrice was het russisch ofzo), hij hield het er op dat ik té goed keek.
Ik zelf zit er niet zo mee, doe het gewoon nog een keertje, M'n instructrice daarentegen was echt super boos! Vloeken, schelden (toen we weer in de auto zaten), en die man moest afgezet worden, ze had nog nooit zo stomme reden gehoord enzovoort.
Dus nu nog een paar lessen waarin ik minder moet gaan kijken ofzo, haha. Gewoon hopen op een andere examinator.

'wat vond je hier nou van' vroeg `ie.. ja eh.. ontzettend dom..! 
kan je gauw weer?! eroslover schreef:Ben geslaagd voor mijn rijbewijs mensen!!
Voor de foto van het aanvragen , moet je er 1 of 2 meenemen en wat moet je nog meer menemen?

echt balen! 
Elmira schreef:SuperLiesje schreef:Elmira, rijd jij op dit moment ook in Leeuwarden? Bij welke rijschool?
Ja ik rijd in Leeuwarden, rijschool André![]()
Rijd jij ook in Leeuwarden dan
Reed bij Sijtsma, maar mijn instructrice is voor zichzelf begonnen dus rij nu bij Rijschool van Buuren uit Hardegaryp
Vind Leeuwarden opzich wel een fijne stad om te rijden, maar vind het wel moeilijk om soms ergens naartoe te rijden als instructrice alleen de bestemming zegt
Ik studeer in Leeuwarden en begeef mij voornamelijk rondom de Schrans en af en toe in het centrum in het dagelijks leven