Het is alleen jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan, ik kreeg een afdruk en die is wel heel mooi. Maar als je daar dan een foto van probeert te maken komt er een soort van rode gloed overheen Maar het gaat om het idee
Prachtige foto, heel mooi Heb je trouwens een leuke verjaardag gehad gisteren?
MarvanTom
Geplaatst: 29-01-10 18:01
Wát een verschil met de allereerste foto en de laatste! Heerlijk voor jullie dat het zó goed gaat! Leukemie is een rotziekte, zacht uitgedrukt. Mijn moeder had het een paar jaar geleden ook en dat brengt zoveel ellende met zich mee, maar aan de andere kant ook zoveel goeds... En deze laatste foto samen is gewoon goeds!
Wauw. Wat ben jij een wereldmeid. Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten, maar wat ben jij een ongelooflijk sterke meid, en wat heb jij veel voor je broer over! Na alles zat ik hier ook met tranen in m'n ogen, respect, heel veel respect. Nu hopen op een goed herstel van je broer, en dat jullie maar samen een hele mooie toekomst kunnen opbouwen vol mooie herrineringen!
Al een tijdje niets meer gepost, maar het gaat heel goed met hem! Hij is vandaag jarig dus net lekker taart gegeten. En hij is vandaag ookal weer naar school toe gegaan voor 3 uurtjes