Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wendyelst schreef:Evelijn_ schreef:Zou ik misschien bij dit topic kunnen voegen?
5 september begin ik met mijn eerste rijles en ik ben er wat zenuwachtig over. Wat gaat er in zo'n eerste les precies gebeuren? En hoe snel klim je op naar andere dingen?
Paula schreef:Balen Nagini! Hopelijk vanmiddag weer een kans.![]()
Helpen jullie even duimen dat m'n instructeur vanmiddag zegt dat ik ook mag afrijden?
wendyelst schreef:nou.. ik heb nu 25 lessen gehad en moet 24september op! Zo spannend! Moest alle rijlessen allemaal zelf betalen en dat is flink hard sparen! Als ik zak dan is me spaarrekening een beetje leeg aan het worden en weet ik niet of ik het nog wel op zou kunnen brengen om nog een keer op te gaan en weer eventjes paar lessen.
Heb 2weken terug tussentijdse toets gehad en vrijstelling gekregen voor bijzondere verrichtingen. Nu weet ik wel hoe het allemaal gaat en dat scheelt weer een hoop zenuwen.
Mijn rij instructeur is nu 2 weken op vakantie! Dus 2 weken voordat ik op moet krijg ik even 5 lessen. Omdat ik er dan toch 2 weken uit heb gelegen. Rijden gaat verder goed, alleen ben af en toe nog te onzeker zei mijn rij instructeur..