kreeg afgelopen vrijdag te horen van mijn instructrice dat ik reed als iemand die al 30 jaar z'n rijbewijs had alleen moest ik t kijken beetje bijhouden
Ik had afgelopen les de opmerking dat ik hier en daar even wat vlotter door moest rijden (voel me op drukke kruispunten soms erg kwetsbaar op de motor, waardoor ik net wat te lang blijf hangen om er zeker van te zijn dat de gene die mij voorrang moet geven me gezien heeft) en ik had een paar keer een bocht scherper ingeschat dan ie daadwerkelijk was, dus had er vol gas doorheen gekund, maar had terug geschakeld. Kwestie van beter vooruit kijken, oops..
oef joyce2; mijn broer heeft vandaag een motorpak gekocht hij wil 't ook gaan doen, motorrijbewijs.. ik zie dat niet zitten hoor lijkt me zó veel enger dan een auto?
@phylos; wen je gauw aan 't is wat harder werken, en in geval van geen rembekrachtiging wat harder op je pedaal stampen
't wordt pas raar als je eerst alleen in je bekrachtigingsloze auto rijdt, en dan in een mét rem-stuurbekrachtiging stapt dan ben je zo de bocht om en sta je binnen een halve meter stil met al je passagiers met d'r koppen tegen de voorruit
Siebjuh
Geplaatst: 24-06-09 10:15
Ik moet om 1 uur afrijden. Mijn rijinstructeur zegt dat het me wel lukt.. geloof het pas als ik 'm heb.. en oh god wat ben ik zenuwachtig.
Fantabulouss
Geplaatst: 24-06-09 10:36
Succes Siebjuh!
Ik moet mijn autootje 2 dagen missen m'n mama is ermee naar tilburg, ze overnacht daar in een hotel ... Agh, kan ook wel 2 dagen zonder hoor als t maar niet gaat regenen
Laatst bijgewerkt door Fantabulouss op 24-06-09 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt