Ik heb de bedel binnen die ik voor moederdag heb besteld, ben benieuwd wat ze ervan vind!
betwixed
Geplaatst: 07-05-11 22:05
Ik heb ook een armband, en ik kreeg bij elke speciale gelegenheid (Eerste keer naar de middelbare school, slagen voor middelbare school, verjaardagen, overgaan enz.) Dus ik deed er wel wat langer over maar hijs na 5 jaar vol maar goed, wel allemaal met leuke herinneringen
Ik heb ook een Pandora-armband en langzaam maar zeker raakt hij voller. Ik vroeg me eigenlijk af of ze 1 bepaalde bedel hebben (zul je net zien, die ene die ik wil hebben ze wrs niet). Die bedel is een treintje. Ik werk namelijk bij de Belgische spoorwegen enjambement, het zou toch een mooie meerwaarde hebben aan mijn armband.
Ik heb vandaag het konijntje gekocht met veel emotionele waarde. Mijn konijntje is na 2 weken vechten voor zijn leven vannacht overleden, we hebben er alles aan gedaan, medicijnen, wassen, zalfje op de wondjes smeren, dwangvoer etc. Hij bleef maar door vechten en hij deed z'n best maar helaas was hij vannacht gewoon op. Vandaar het konijntje
Hoi meiden, ik wil op zoek naar bedels om een eigen armband te vullen en kom hier in het topic uit. Ga zo vanaf pagina 1 even bijlezen, maar even vraagje alvast. Ik ben hier hoop ik ook welkom als ik op zoek ben naar goedkopere/ nep versies dan de pandora zelf toch
Ik heb net allemaal murano bedels gekocht, nep! Mijn armaband en zilveren bedels zijn allemaal origineel, maar omdat ik de glaskralen toch niet altijd erom heb en verschillende kleuren wilde, heb ik nepperds gekocht en ze staan prachtig (hebben wel 925 zilveren binnenkernen trouwens).
LF_xx_D
Geplaatst: 22-05-11 22:49
Ik heb sinds kort Tedora, en heb er nu 6 bedels aan. Waaronder deze:
Vind het echt leuke dingen! Hoelang deden jullie erover om een armband vol te krijgen? En Pandora is duurder dan Tedora toch?
Ik heb mijn armband nu 3 jaar en hij is bijna vol. Er kunnen nog 3 bedels bij en wat spacers. Ik ben dan ook niet iemand doe zelf regelmatig bedels koopt ik krijg ze voor m'n verjaardag, kerst, over gang naar het volgende jaar enzovoorts. Een paar heb ik er zelf gekocht dat zijn er denk ik 5 van het totaal. Heb er nu nog een paar op mijn verlanglijstje en dan is hij toch echt vol.
Ik heb er al jaren eentje die heb ik gekocht vanwege inslapen van mij paard plus bedel en in de loop der tijd t een en ander gehad. Toen lange tijd niet omgehad want met op en afstappen gleed hij wel eens langs me zadel en dat gaf diepe krassen. Sinds enkele weken weer om en iets laten inkorten ook van t weekend weer nieuwe (goede doelen) bedels erbij gekocht. Ondertussen ook een tweede armband gekocht de ene zit bijna vol en de andere wil ik graag wat glas kralen op denk ik...
Heb gister een armband met een bedel gepast, maar wilde er nog even over nadenken. Met hoeveel bedels begonnen jullie? Vind het pas leuk als er een en ander aanhangt, maar dat is een duur grapje als je gelijk begint met een volle armband.
Ik kreeg mijn armband voor m'n verjaardag, toen kreeg ik er ook 1 bedel bij. Voor mijn verjaardag heb ik van familie leden ook het ea gevraagd en zo begon ik met een armband met 4 bedels. Het is niet veel maar ja je moet toch ergens beginnen
Deze heb ik er trouwens nog bij gekocht van een gedeelte van m'n verjaardagsgeld:
BrankaZ
Geplaatst: 28-05-11 11:57
Voor kerst kreeg ik een armband met 3 bedels en los nog een 4e. Nummer 5 en 6 heb ik besteld met de jewlcard uit mijn kerstpakket. Is allemaal zilver, op 1 na die 3 licht zirkonia's heeft. Ben ondertussen aan het kijken voor wat meer kleur en wil ook graag het kettinkje voor bij het slotje.