Ik heb echt de hele nacht autogereden. In m'n dromen dan. Men wat een ramp. En het leek zó echt. (van dat ik aan de verkeerde kant instapte en me afvroeg waar het stuur zat t/m dat ik de rails van een achtbaan op reed).
TTT is toch in feite rijden voor een vrijstelling? En volgens mij kost het een flinke duit ook, dan liever meteen in een keer examen, ik zit toch al een beetje met geld..
Ik ga vanavond half blind autorijden, klote hooikoorts
Ja mijn instructeur vind het dus ook echt geldklopperij. Ook om te kijken wat je nog moet veranderen voor je examen, maar dat ziet een instructeur ook wel lijkt mij.
Uhuh, dus vanavond voor ik ga rijden doe ik zowiezo oogdruppels en ik zorg dat ze goed schoon zijn, bij het naar de auto lopen doe ik ook mn zonnebril op..
Heb me TTT niet gehaald. Stomme vent! Er ging gewoon helemaal niks fout.. alles ging gewoon perfect! Had gewoon een kwal van een vent.. ik en me rijinstructeur kwame binnen en we zeide al tegen elkaar van: ojee da word niks.. En in de auto zat hij gewoon te zoeken naar een fout.. Hij baalde er volgensmij van dat het allemaal zo goed ging.. Me rijinstructeur is er ook helemaal niet mee eens dat ik het niet heb gehaald. Ik heb zelfs beter gereden als sommige mensen op hun examen.. Maargoed, ik en me instructeur weten gewoon dat het super goed ging en als ik zo op me examen zou rijden dan zou ik het hebben gehaald..
Examen staat al gepland. Heb die 15 juni Zou TTT eigenlijk een maand eerder hebben gehad alleen ging niet omdat hij andere auto op die dag kreeg. (misschien had ik hem anders wel gehaald )