Ik zou het niet goed vinden, als het mijn dochter was geweest.

Als ze écht zoveel van elkaar houden, kunnen ze ook wel een jaartje of 2, 3 wachten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KvE schreef:Het zusje van mijn vriendin is 15 en haar vriend 26, in het begin natuurlijk wel een beetje raar maar he, wat zegt leeftijd nou?
Die 2 zijn stapelgek op elkaar en vullen elkaar goed aan, wat zegt zo'n getalletje dan nog?
KvE schreef:Ja iedereen onder de 18 die met iemand van boven de 18 heeft is strafbaar.
KvE schreef:Perrokai, ik ben de ANDERE bijna 18 jarige, maar ik ken de personen in kwestie en de situatie, jij niet.
Jij kent dat meisje van 15 niet, je weet niet hoe wijs ze is of juist hoe 'dom' in de zin van levenservaring, gelt hetzelfde voor de jongen van 26.
Die wet is er idd niet voor niks, en ik zeg ook niet dat ik het leeftijds verschil niet groot vind, maar in dit geval gaat het erg goed (wie weet voor hoelang)
en nogmaals, niet iedereen is hetzelfde dus scheer aub niet alle minder jarige en meerder jarige over 1 kam
Perrokai schreef:Ja dus ??? Mag ze dan van de wet sex hebben ??? Ja dus, als ze 16 is is het niet strafbaar, daaaaaaar ligt de grens. Ga me nu niet ook nog eens vertellen dat je dat niet wist.