Somebody_ schreef:Ze mag afrijden, omdat ze al meer dan genoeg lessen gehad heeft en prima kan rijden, maar zo eigenwijs is om het te vertikken om te leren!![]()
GEFELICITEERD _Sigrid_! Vertel eens, leuke examinator etc?
Haha, hou je mond, joh.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Somebody_ schreef:Ze mag afrijden, omdat ze al meer dan genoeg lessen gehad heeft en prima kan rijden, maar zo eigenwijs is om het te vertikken om te leren!![]()
GEFELICITEERD _Sigrid_! Vertel eens, leuke examinator etc?
o0marije0o schreef:Hallo bokkersIk meld me hier ook even aangezien ik zo snel geen ander,actief, autorij topic kon vinden.
Ik heb net mijn derde les gehad, bij een nieuwe, goed aangeschreven rijschool. (betaal daarvoor wel de hoofdprijs van 44 euro per uur)
Het was voor mijn instructeur zijn eerste dag bij deze rijschool. Vond m eruit zien als een vreemde vogel maargoed, geen vooroordelen hebben en de les starten. Het was ontzettend mistig en dus nog heeel druk op de weg maargoed, we zouden lekker in mijn woonplaats blijven rond rijden.
Maar meneer heeft, in een uur. De auto wel een stuk of 5x stil laten staan + uit laten zetten. De eerste keer was al vrij snel, ging ie vragen of ik volgende week weer wou lessen dus ik denk ja nou snel afspreken en dan weer verder rijden. Maar nee, ging ie ook uitgebreid in zn blackbarry zn nummer opzoeken,wist ie niet uit zn hoofd, en vertellen hoe leuk speeltje dat wel niet was. Kreeg ie smsje ging ie voorlezen enzo..Dus ik dacht al van man doe je werk gewoon.
Nog geen kwartier later gingen we weer stil staan motor uit, meneer moest even roken. Nou hup peukie opgerookt, gingen we weer
Tijdens t rijden ging ie ook gewoon zn ontbijtje nuttigen etc.
Maar moet ik dit nou pikken? Vind t zielig om meteen die rijschool op te bellen met klachten over m, tis pas zijn eerste dag..
Is dit jullie ook wel eens overkomen? Of benutte jullie instructeurs elke minuut van de les aan autorijden?
@TeSzZz gefeliciteerd; hoop dat ik een half jaar ook zo ver ben
daaf4ever schreef:Wel geslaagd somebody_?
Danielle_ schreef:mooizo!
Hee even een vraagje. Wat moet je bandenspanning eigenlijk zijn?
blauw00gje schreef:Ik meld me ook even
Ik moet dinsdag 11-11 afrijden
Ben nog niet heel zenuwachtig maar ben bang dat dat nog wel zal komen