Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebitch schreef:Ik snap niet waarom ze die sigaretten gewoon niet verbieden als er toch nergens meer gerookt mag worden.
Somebitch schreef:In Belgie mag je al niet meer roken in de auto.. Dusja sta er niet van te kijken als dat hier ook gebeurt.. Maar dan hebben ze echt pech hoor.. Ik rook en ik zal blijven roken in mijn eigen auto!
Tieneke schreef:Verschil is wel dat als je een sigaret ruikt, dat er gerookt wordt door anderen en dat dat voor jou schadelijk is. Bier en zweet kan je ruiken, maar dat anderen zweten/drinken is voor jou niet schadelijk.
Hoe kan je trouwens weten of je dan in de discotheek zweetlucht en bier gaat ruiken? Ben je er al ooit geweest terwijl er niet gerookt mocht worden?
Zera schreef:Tieneke schreef:Verschil is wel dat als je een sigaret ruikt, dat er gerookt wordt door anderen en dat dat voor jou schadelijk is. Bier en zweet kan je ruiken, maar dat anderen zweten/drinken is voor jou niet schadelijk.
Hoe kan je trouwens weten of je dan in de discotheek zweetlucht en bier gaat ruiken? Ben je er al ooit geweest terwijl er niet gerookt mocht worden?
Omdat ik wel eens in een discotheek geweest ben waar niet gerookt mocht worden(ergens in duitsland).. Ben na 1,5 uur weggegaan omdat de stank niet te houden was.. Het was echt vies..
Somebitch schreef:Ik snap niet waarom ze die sigaretten gewoon niet verbieden als er toch nergens meer gerookt mag worden.
Jasmijn76 schreef:ow..en de niet rokers zien we vanzelf wel verschijnen, die vinden t dan veeeelll gezelliger buiten)
slimmerik schreef:Jasmijn76 schreef:ow..en de niet rokers zien we vanzelf wel verschijnen, die vinden t dan veeeelll gezelliger buiten)
Het rookverbod is er ook niet voor de niet-rokers gekomenMaar voor het personeel
slimmerik schreef:Zera schreef:
Omdat ik wel eens in een discotheek geweest ben waar niet gerookt mocht worden(ergens in duitsland).. Ben na 1,5 uur weggegaan omdat de stank niet te houden was.. Het was echt vies..
Vreemd dat al die andere mensen er wèl bleven dan![]()
![]()
Ik denk dat je gegaan bent omdat je het niet-roken niet vol kon houden
Zera schreef:Tieneke schreef:Omdat ik wel eens in een discotheek geweest ben waar niet gerookt mocht worden(ergens in duitsland).. Ben na 1,5 uur weggegaan omdat de stank niet te houden was.. Het was echt vies..
Vreemd dat al die andere mensen er wèl bleven dan![]()
![]()
Ik denk dat je gegaan bent omdat je het niet-roken niet vol kon houden
esperance schreef:Oke, hier in onze buurt mag je dus ook niet meer naar binnen, ookal heb je een stempel..