Sorry maar moet het ff zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Hihi, mijn oppaskindje net.
kind: mijn papa heeft vroeger zelfs in een restaurant gewerkt!
ik: zooo, dus dan kan die vast heel goed koken!
kind: jaaa, hij maakt altijd hele lekkere dingen.
ik: lekker zeg, dan eten jullie vast elke dag iets heel lekkers.
kind: nee, want soms kookt mama ook wel eens.
en bedankt namens mams
corientjuhh schreef:Maflingertje schreef:Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar hoor het nog geregeld van mijn opa en oma. Mijn vader was 2 jaar oud en ze hadden toendertijd een parkiet. Nou kon mijn vader geen parkiet zeggen.
Op een gegeven moment is die parkiet doodgegaan en mijn vader natuurlijk verdrietig. Mijn opa stond met iemand buiten te praten en mijn vader liep naar buiten en zegt tegen die man: Mijn paardenkut is dood!
Ik heb me hier kapot gelachen HAHA
Wat zou die man vreemd hebben gekeken
Wendel schreef:Ben gisteren wezen zwemmen met zus en beide kinderen. Om het zus wat makkelijker te maken gaat de oudste dan met mij de kleedkamer in om om te kleden. Eerst de meid omgekleed en daarna zelf snel in de bikini. Ohhhh zegt Marit: Wat heb jij dikke tieten. Dit niet heel zacht maar het hele zwembad kon mee genieten. Ja schat die krijg jij ook later. Echt niet was haar antwoord want mama heeft ze ook niet.
Hoor je uit een hokje even verderop komen: en bedankt!!!
Dan vraagt ze nog wat ik in mijn navel heb. Dat is een oorbel zeg ik haar maar. Dit vondt ze maar vreemd. We kwamen het hokje uit en ze schreeuwt heel hard he mam, wendy heeft een oorbel in haar navel.......
Ben ik haar na het zwemmen aan het afdrogen laat ze een scheet. Ik zeg : He laat die eens even binnen. Ze draait zich met de kont naar me toe en doet bewust nog een scheet.....
Nou ja zeg, heerlijk een nichtje
BoGi schreef:Groep 1 en 2 op het plein:
Komt meisje A naar me toe: "Juf mag ik met B mee naar de wc?"
"Waarom?"
"Omdat B mijn zusje is en niet weet hoe ze haar frutje moet deppen."
Lach inhouden... en samen naar wc sturen.
Kom ik moeder tegen, vertel hoe het is gegaan... Zegt ze: "Waar halen ze dat vandaan?? Zo zeggen we dat nooit!"
Rock schreef:Zo heb ik nog een goede jeugdherinnering aan de ijssalon op het Hoofddorpplein in Amsterdam. Ik stond daar ooit met mijn moeder, en een klein meisje wilde een ijsje van 'besbos'
Ik kan me niet meer herinneren hoe die ijssalon heet, maar wij hebben hem altijd stug de Besbos genoemd