Updeet !
Nou, ik ben weer thuis! Ik heb nog geprobeerd of ik niet gisteravond al weg mocht maar dan moest ik ieder halfuur mijn wekker zetten om 100 ml te drinken, dat leek me ook niet zo'n succes, dus nog maar een nachtje gebleven en vanmorgen in volle overtuiging dat het al 9 uur was mijn moeder om 6 uur wakker gemaakt met de mededeling dat we wel eens konden gaan *had zich al bijna aangekleed*
uiteindelijk rond een uur of half10 dan toch richting huis gegaan, daar heerlijk in bad gelegen, nu net nog wat leerwerk gedaan want ja.. morgen mijn vierde examen
! heb er alle vertrouwen in dat ik ook die haal.. het is niet mijn beste vak, integendeel, maar ik hoef maar een 4,4 te halen en voor mijn proefexamens heb ik niet lager als een 5,2 gehaald.. 
De vergissing donderdag in het ziekenhuis was inderdaad niet erg prettig, voelde me goed beroerd zoals ik al eerder zei, maar de 9 eropvolgende kuren zijn allemaal super gegaan, nergens last van gehad! Hopen dat het ook niet de komende dagen komt, dat wil namelijk nog wel eens gebeuren. Het enige waar ik - zoals altijd - last van heb zijn mijn slijmvliezen, en dit keer dan mijn ogen. Dus ieder uur druppelen met neptranen en 's nachts een zalfje, maar hey, als dat alles is doe me dan nog maar een paar van die kuren..
raar om te bedenken dat ik nog maar 2 opnames heb in het AMC voor ik naar Utrecht vertrek! In totaal krijg ik nu nog 18 kuren, waarvan 2 x shotje, dan een MTX kuur, dan weer zo'n kuur als deze maar dan met 13 verschillende en dan nog 2 shotjes
dan is het wachten tot de definitieve 'ja' van Utrecht en dan gaan we.. op naar definitief beter zijn! 
@ Maroush : Management&Organisatie (morgen), Natuurkunde, Scheikunde & Wiskunde
die laatste 3 doe ik in de maanden Augustus, September en/of Oktober, even afhankelijk van hoe ik me voel! 
@ Angelstears : Ik ben er nu 11 juli weer voor een paar dagen
( MTX-kuur )
@ Joke20 : Alonso...........

Nou, zoals jullie ook al gelezen hadden was Samantha (Splash_ ) nog even op visite geweest, wat zoals altijd weer erg gezellig was
Ik heb er een mooie slinger bij om 'mijn' hoekje toch een beetje eigen te kunnen maken. Maar eens navragen wat ik straks allemaal mee mag naar Utrecht, dat moet natuurlijk ook een beetje gezellig worden...
ook over de verassing zal een aantal van jullie al wat gelezen hebben op de weblog die mijn moeder over me bijhoudt. Die avond zou er namelijk een groot feest zijn van een hele goede vriend van mijn vader, waar ik me enorm op had verheugd aangezien het gewoon een groot verkleedpartijtje was, en ik ben gek op verkleedpartijtjes...
helaas kwam het niet uit met mijn kuren en zou dan alles een week verzet moeten worden, wat toch echt teveel van het goede is. Als verassing kwam de vriend in kwestie met zijn vrouw (voor wie het feest ook was) en mijn vader zijn beste vriend langs per helikopter, erg gaaf!
ze zagen er prachtig uit en ik ben blij dat ik toch een klein beetje heb kunnen meegenieten
helaas konden ze niet lang blijven want ze moesten tenslotte groot entree op het feest in kwestie maken.. 
Even tussendoor twee foto'tjes!

Le heli 

Verkleedpartijtje 
Inmiddels is er ook meer bekend over mijn Doe een wens dag! Samen met inmiddels 3 andere uitverkozenen (
mijn beste vriend (mede HP-gek) & twee stiefzusjes) mag ik naar ' de rode-loper-premiere ' in Amsterdam van de nieuwe Harry Potter film
10 juli om precies te zijn!
Ik ga nu nog even de boeken in, dan kan het morgen ook niet meer mislopen
toen ik vanmorgen thuiskwam lag er overigens een brief van school op de mat, met daarin het volgende;
Citaat:
Geachte ouders, verzorgers,
Vorige week is de uitslag van het examen bekend geworden. Indien uw zoon of dochter is geslaagd feliciteren wij u (alvast) van harte met dit mooie resultaat. Natuurlijk doen we dat op de diploma-uitrijking van vrijdag 29 juni in feestelijk vertoon nogmaals. Bovendien hopen we dat de herkansers zich na deze week ook geslaagd mogen noemen.
Er is dit jaar een aparte diploma-uitreiking voor de havo-vwo afdeling van het ... College op vrijdag 29 juni a.s., aanvang 19:30. Wij nodigen u als ouders, verzorgers en overige naaste familieleden van harte uit voor deze avond.
Er is nog iets bijzonders deze avond. Een van onze havo leerlingen, Yellowfish, werd in haar examenjaar geconfronteerd met acute leukemie. Van de ene op de andere dag zag haar leven er totaal anders uit. Wij leven uiteraard enorm met haar mee en willen daar deze avond toch graag even bij stilstaan. We doen dat in de vorm van een geldelijke inzameling, die Yellowfish zal bestemmen voor een door haar aan te wijzen goed doel. Op deze avond hoort u hier meer over.
Wij hopen dat u met ons uitziet naar een feestelijke avond!
Met vriendelijke groet,
Adjuct directeur.
*pinkt traantje weg
welk goede doel het precies gaat worden weet ik nog niet. Eerst dacht ik aan het Emma Kinderziekenhuis afdeling Oncologie (wordt verbouwd) maar daar heeft mijn moeders werk al een flinke donatie aan gedaan dus nu twijfel ik tussen KiKa of het KWF
Nou, dat was het geloof ik wel weer, meer heb ik ook niet meer te melden!
Liefs,
Yellowfish
Laatst bijgewerkt door iefke op 28-01-11 00:01, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd op vraag