Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije1984 schreef:Hallo, ben idd overspannen van de ladies die Gjilke noemde. Lekker irri zeg.
Op dit moment 75 deelnemers!!!!!!!!!
Alleen de pony's een wachtlijst, en graag van de 'nieuwe' schrijvers een PB, maar we hebben al aardig wat..
Heb maandag ook nog een paar zware toetsen dus dat komt er ook nog bij deze week. Lekker hectisch weekje dus.
Willen de mensen die sponsors gewerfd hebben even met Tequila Ros overleggen of de prijzen bij haar gebracht worden of dat je die zelf meeneemt naar de wedstrijd!! Dan moet je wel optijd aanwezig zijn!!!
Dat geld zowiezo voor de mensen die niet meedoen en graag willen helpen!!!!!!!!!!!!!!
En zondag krijgen julllie de oficiele lijt een een NIEUW topic dus ga ik idd niet elke twee dagen updaten.
Hij zal er waarschijnlijk heel anders uitzien dan de vorige lijst!!!
Veel Liefs van mij!!
Marije1984 schreef:We zitten al op 10 uur aan deelnemers dus alles wat nu binnen komt komt op de startlijst. Anders wordt het wel heel laat. Ik denk dat we nu rond een uur of 8 half 9 klaar zullen zijn.
Dus Tha_niek graag even op de site, dat er geen nieuwe aanmeldingen meer worden geplaatst, maar dat ze op de startlijst komen!!!!!!!!