Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Ik heb altijd erge honger in de ochtend maar vervolgens wordt ik beroerd na het eten.
Moet zodra ik mij heb aangekleed en alles gedaan eerst weer rustig gaan zitten.
Mijn lijf is al helemaal in de war, en met name van eten gaat het nog even 10x harder.
pjer schreef:[ Afbeelding ]
En dat die bak omvalt is nog niet eens de grootste ergernis, maar dat hooi wat zo dus overal ligt en in de blubber gestampt wordt... argh! En dit doet die eikel dus meerdere keren per dag. Het hooi is van gisteren, maar dat is hem niet vers genoeg. Dus leuk spelletje bak omdonderen en dan weglopen en in de wei gaan staan.
Foaly schreef:De kat is net ingeslapen. Het had met de spuit die ze maandag gehad heeft en 2 weken antibiotica al veel beter moeten gaan, en de plek in haar keel zag er nog precies hetzelfde uit, dus waarschijnlijk was het toch een tumor en niet meer te behandelen
Marocje schreef:nicole_floor schreef:Sterkte Foaly!
De CV blijft maar verwarmen. Hij staat op 18 graden, maar het is inmiddels 24,5 graden in huis.
Ff de ketel nakijken, klinkt alsof er een veertje niet terug springt?
effectief 4 uurtjes geslapen vanacht.Sintara schreef:Beetje luxeprobleem maar.. Mijn huurder in Nederland heeft per 31 januari opgezegd, en ik mag geen ander tijdelijk huurcontract afgeven dus nu kan ik het opeens gaan verkopen.
Maar door de datum moet ik volgend jaar nog steeds een keer belastingaangifte doen, en dat alleen voor die ene maand![]()
Was echt zo fijn geweest als ze het dan maar in december had opgezegd