Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dieseltje09 schreef:Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?
Ik neig zelf dan naar zelfgemaakte spareribs, daar kan ik echt me compleet ziek aan eten
dieseltje09 schreef:Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?
Ik neig zelf dan naar zelfgemaakte spareribs, daar kan ik echt me compleet ziek aan eten
marleen_88 schreef:Oeh, misschien wel het liefst alleen. Anders met mijn vriend of mijn moeder, oma en de hond eigenlijk. Moeilijke vraag weer hahaha. Ik vind zoveel leuk. Vorig weekend weg geweest met mijn vriend en ik geniet echt van uit eten gaan bijvoorbeeld.Citaat:Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?
dieseltje09 schreef:Wat is je lievelingseten is de simpelste vraag ooit maar ik heb er nooit meer een goed antwoord op kunnen geven sinds de vriendenboekjes van vroeger.Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?
Citaat:Banjer: Je Santa vroeg zich af of je met zoveel paarden en andere huisdieren wel eens thuis bent. En hoe je dit allemaal weet te doen met werk en dergelijke. Ben je wel eens op een avond thuis en kun je dan rustig stilzitten? En zo ja, wat doe je dan zoal op zo'n avond? TV kijken, koken, niets doen of???
Renee schreef:dieseltje09 schreef:Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?
Tijdens mijn zwangerschap had ik hier vast een geniaal antwoord op maar nu hoef ik voor eten echt niet wakker gemaakt te worden
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?
Citaat:Weekvraag week 41
Neonlight schreef:Ik had zo'n lol toen deze vraag binnen kwam, vooral ook omdat ik wist dat jij hem zelf moest plaatsen.![]()
![]()
![]()
Ik heb respect voor je hoeveel jij doet dagelijks. Ik denk altijd dat jij stiekem 30 uur in een etmaal hebt zitten met wat jij allemaal doet.
Roosch schreef:dieseltje09 schreef:Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?
Niet, laat mij maar slapen.
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 41