Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Snap er geen reet van.... Heb mn geld enz gewoon binnen....
. Ok het kan aan mij liggen, maar ik had als koper denk ik toch gezegd van; joh laat die ene euro lekker zitten
. Diegene staat in dr recht hoor, maar vind het een beetje krenterig
iirrssjjee schreef:Ok ik heb iers vreemds. Iemand had iets van mij gekocht. Dat duurde even voordat het werd opgehaald. Uiteindelijk kreeg ik melding dat het was afgehandeld en dat ik mn geld zou krijgen, automatische review gekregen van 5*. Nu ineens melding dat er een pakket klaarlag (er is een maand geleden wat kwijtgeraakt, dus dacht dat die eindelijk binnen was gekomen). Ik helemaal excited ophalen, was het dus een retour van eerstgenoemde..... Snap er geen reet van.... Heb mn geld enz gewoon binnen....
Blue_flower schreef:Unwritten schreef:Weet iemand hoeveel dagen je hebt om op te halen bij VintedGo/Homer?
Normaal kan ik altijd wel direct gaan als het er is (het is donderdag afgeleverd) maar door omstandigheden kan ik pas dinsdag gaan
Staat in je mail
iirrssjjee schreef:Ok ik heb iers vreemds. Iemand had iets van mij gekocht. Dat duurde even voordat het werd opgehaald. Uiteindelijk kreeg ik melding dat het was afgehandeld en dat ik mn geld zou krijgen, automatische review gekregen van 5*. Nu ineens melding dat er een pakket klaarlag (er is een maand geleden wat kwijtgeraakt, dus dacht dat die eindelijk binnen was gekomen). Ik helemaal excited ophalen, was het dus een retour van eerstgenoemde..... Snap er geen reet van.... Heb mn geld enz gewoon binnen....
Nog wat anders. Iemand heeft een bundel van 14 producten bij me gekocht (of nouja, 14 advertenties, waar bij heel veel ook 6 of meer producten zijn). Per ongeluk heb ik 1 product 2x op Vinted gezet. Die heeft diegene ook 2x gekocht (voor €1,-). Daar kwam ik dus met inpakken achter.... Degene heeft bijna €9,- op het hele pakket. Dus ik bied mijn excuses aan voor het ongemak en bood aan om €1,- los in de doos te doen. Zegt diegene nog ja ook. Ok het kan aan mij liggen, maar ik had als koper denk ik toch gezegd van; joh laat die ene euro lekker zitten
upendo schreef:iirrssjjee schreef:Ok ik heb iers vreemds. Iemand had iets van mij gekocht. Dat duurde even voordat het werd opgehaald. Uiteindelijk kreeg ik melding dat het was afgehandeld en dat ik mn geld zou krijgen, automatische review gekregen van 5*. Nu ineens melding dat er een pakket klaarlag (er is een maand geleden wat kwijtgeraakt, dus dacht dat die eindelijk binnen was gekomen). Ik helemaal excited ophalen, was het dus een retour van eerstgenoemde..... Snap er geen reet van.... Heb mn geld enz gewoon binnen....
Nog wat anders. Iemand heeft een bundel van 14 producten bij me gekocht (of nouja, 14 advertenties, waar bij heel veel ook 6 of meer producten zijn). Per ongeluk heb ik 1 product 2x op Vinted gezet. Die heeft diegene ook 2x gekocht (voor €1,-). Daar kwam ik dus met inpakken achter.... Degene heeft bijna €9,- op het hele pakket. Dus ik bied mijn excuses aan voor het ongemak en bood aan om €1,- los in de doos te doen. Zegt diegene nog ja ook. Ok het kan aan mij liggen, maar ik had als koper denk ik toch gezegd van; joh laat die ene euro lekker zitten
Ik vind het een beetje gek dat je zelf een oplossing voorstelt en als diegene daarin meegaat dat je het krenterig vindt.
Marjo schreef:iirrssjjee schreef:Ok ik heb iers vreemds. Iemand had iets van mij gekocht. Dat duurde even voordat het werd opgehaald. Uiteindelijk kreeg ik melding dat het was afgehandeld en dat ik mn geld zou krijgen, automatische review gekregen van 5*. Nu ineens melding dat er een pakket klaarlag (er is een maand geleden wat kwijtgeraakt, dus dacht dat die eindelijk binnen was gekomen). Ik helemaal excited ophalen, was het dus een retour van eerstgenoemde..... Snap er geen reet van.... Heb mn geld enz gewoon binnen....
Waarschijnlijk is dit pakket nooit aangekomen bij de koper, maar op het moment dat het retour gezonden wordt, zet Vinted het automatisch op 'bezorgd'. De koper moet dan actie ondernemen en aangeven dat het niet bezorgd is, doen ze dat niet dan krijg jij indd uitbetaald en je pakket terug![]()
Geen idee waarom Vinted dit zo heeft ingesteld, maar is al heel lang zo.
Wij hebben ze ook vrijwel compleet, voor nog geen €30.- ofzo. Maar dan zonder die kist.
Ghostattack schreef:[ Afbeelding ]
Ik kwam net deze tegen, vertaald uit het Frans. Deze koffer kost 70 of 80 euro bij de Action. Blijkbaar is ie in Frankrijk 5x zo duur nieuw?
maessie schreef:Net wat ik dacht, de kindertrui die ze voor sinterklaas wilde hebben (en een paar dagen voor de tijd af te halen was) die komt nu retour en koopster reageert nergens meer op.
upendo schreef:Dat zijn echt vervelende dingen ja.. Had ik met een zomershirt in de nazomer. Ook teruggekomen. Kan er dan wel om gniffelen dat de koper het geld nog niet heeft teruggekregen, transactie staat al 3 maanden op gepauzeerd.
CastaMickey schreef:Je krijgt op een gegeven moment zo'n extra update met 'het is tijd om he pakket te verzenden' en daar kan je aangeven het verzonden te hebben. Is die optie er niet? En heb je de verzendbewijzen die je in het pakketpunt krijgt bewaard?