Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Dat klinkt niet fijn... Hopelijk heb je iets gekregen wat beter helpt dan alleen een paracetamol. Heeft deze huisarts je verder nog onderzocht? Hoe dan ook wil ik je beterschap wensen.
prompter schreef:Hier aan:
[ Afbeelding ]
Het is 26 juli, het was 26 graden, maar de Intratuin in Zoetermeer heeft zijn kerstshow al in volle opbouw
denisesilver schreef:Beterschap Ineke!
Iemand die mijn val van het paard niet serieus neemt. "Ik had je terug op het paard gezet." Ik kon niet eens omhoog komen, was compleet out of it, en dacht dat ik schade had aan mijn rug/nek, maar sure, ik had gewoon even terug in het zadel gemoeten om angst tegen te gaan.
Ook het feit dat mijn zorgen over de plekken rondom de heup van mijn paard door niemand serieus worden genomen. Mijn paard gaat niet aan de kletter. Een noodstop, een keer verschieten, zelfs een 180 graden pirouette op de achterbenen, maar rennen/springen/bokken doet ze niet zonder pijn. Is toch niet gek dat ik letsel wil uitsluiten?
Suzanne F. schreef:Zeker niet gek Denise. Ik zou hem naar een kliniek brengen en pas ophalen als ik wist wat er was.
prompter schreef:Hier aan:
[ Afbeelding ]
Het is 26 juli, het was 26 graden, maar de Intratuin in Zoetermeer heeft zijn kerstshow al in volle opbouw
Roosch schreef:Froukje_J schreef:Is het nou zo raar dat ik mijn hele huis schoon en netjes wil hebben voor de vakantie?
Terugkomende discussie hier.mn vriend en enkele vriendinnen van me zijn van team 'hele huis poetsen voor vertrek'. Ik eh.. not so much.