mvdende schreef:Sorry hoor, maar ik zou echt héél héél dankbaar zijn met die 5 jaar extra ondersteuning! En dit komt dus absoluut niet uit de lucht vallen en had je 5 jaar geleden al kunnen bedenken dat dit zou gaan gebeuren....
En dan te bedenken dat vóór de nieuwe regelgeving in 2021, je de ondersteuning/ wajong al na één jaar kwijt was geraakt. Nu heb je 4 jaar extra gekregen.
Ik snap dat het zuur voelt, nu ineens het extra inkomen kwijt raken, maar misschien kan je er een baantje bij nemen? Kranten lopen bijvoorbeeld? Of je levensstijl en uitgaven gaan aanpassen....
Het is gewoon 4 jaar extra een leuk extraatje geweest wat je gekregen hebt, maar als je dus zelfstandig méér dan 75% van het minimumloon kan verdienen, is het dus niet nodig om nog in de wajong te blijven.
Pardon?
Mag ik even erbij vermelden dat mij in de brief die mij is toegestuurd met de aankondigen van het garantiebedrag er NERGENS MAAR DAN OOK HELEMAAL NERGENS IS GEMELD DAT DIT MAAR 5 JAAR ZOU DUREN? En dat het UWV mij zelfs heeft verteld dat hoeveel ik ook zou verdienen ik dit bedrag zou blijven houden?
Dus je hele opmerking met dat ik blij moet zijn met dat ik het had kunnen weten slaat helemaal nergens op.
En het gaat niet om een eurootje of 100 he, het gaat hier om meer dan 300 euro per maand.
Overigens is bij jou altijd de wereld te klein als je meer moet betalen voor iets of dat je ergens niet voor in aanmerking komt.
Je maakt mij gewoon erg kwaad nu...