Alja schreef:Jee wat vroeg zeg!
Moet jij zo vroeg op kantoor zijn?
Ik neem graag de tijd in de ochtend.

Ik ben ook altijd om 07.00 op kantoor, begin om 07.30.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mukbangs zijn een populair online fenomeen waarin mensen zichzelf filmen terwijl ze grote hoeveelheden voedsel eten, vaak met uitgebreide gerechten. Het woord "mukbang" komt uit Zuid-Korea, een combinatie van de Koreaanse woorden "meokneun" (eten) en "bangsong" (uitzending). Het begon als een livestream-trend waar de kijkers konden chatten met de persoon die aan het eten was, en het heeft zich inmiddels wereldwijd verspreid als entertainment.
Mensen kijken om verschillende redenen naar mukbangs: sommigen vinden het ontspannend, anderen genieten van de eetervaring zonder zelf te eten, en er zijn ook mensen die het leuk vinden om meer te leren over verschillende soorten voedsel en keukens. Wat denk je ervan? Fascinerend of een beetje vreemd?
billy3105 schreef:Ik vind agradi stom. Gister mezelf in allerlei bochten gewrongen om een artikel voor 2100 te bestellen, netjes besteld om 2000 dus zou verzonden moeten zijn. Niks nada noppes. En het is nou net iets wat ik met wat haast nodig heb![]()
Leveringen die ik de laatste keren niet met haast nodig had waren altijd zelfde dag verzonden dus had er weer wat vertrouwen in maar ze voelde het gewoon aan ofzo![]()
Vind ik stom