Die ijshandschoenen en sokken zijn echt koud, ik moest die aan mijn voeten regelmatig een minuutje uit doen. Fijn dat het verder goed is verlopen, ik duim dat je je “goed” blijft voelen.
Die ijs dingen zijn om pijn aan de zenuwuiteinden te voorkomen en het afvallen van de nagel tegen te gaan. Moet ook een speciale nagellak dragen om mijn nagels te beschermen.
Na mijn ontbijt en een wasbeurt ben ik toch wel uitgeput. Vermoeidheid is dus iets erger momenteel. Maar nog geen last van misselijkheid of iets, dus dat zou ik graag zo houden.
Apart dat ijs gebeuren. Dapper ook dat je dat doet. Ik ben een koukleum en alleen de gedachte maakt mij al gek.
Nu proberen te rusten. Ontbijten en wassen is al intensief genoeg.
Hannanas
Geplaatst: 04-03-25 11:05
Ik moest ook googlen, had behalve de ijsmuts voor je haar nog nooit gehoord van ijs-hand/schoenen. Lijkt me pittig zo koud, knap dat je het volgehouden hebt. Hopelijk wordt je niet misselijk en gefeliciteerd met de kilo’s. Hopelijk maken ze je sterker
Gisteren een slechtere dag gehad. Heel misselijk en een paar keer moeten overgeven helaas. Verder heb ik gisteren mijn PAC gekregen en oh wat ben ik blij dat dat eeuwige geprikt in mijn armen gedaan is.
Zal idd wel een opluchting zijn. Één prik is maar een prik, maar als het de ene na de andere is stapelt dat gevoel van weerstand zich ook op. Hoe is het nu met de pijn? Ik hoop dat het al wat beter gaat op dat vlak...
In welk ziekenhuis lig je? Dan kunnen we misschien eens kijken met andere bokkers wat bezoek betreft...
Heel erg bedankt voor de kaartjes inderdaad en nogmaals voor de orka. Die ligt lekker mee in bed bij mij en heb al veel steun uit kunnen halen.
De pijn gaat heel erg op en af. De ene dag heb ik een goede dag, de andere dag kan ik niet veel anders dan creperen van de pijn. Dus echt werken doet het nog niet. Vanmorgen heb ik controle gehad van een ergotherapeut om te zien of ik in staat ben mezelf te wassen of dat de verpleging moet beginnen helpen. Uiteraard komt die op een slechtere dag voor mijn pijnstilling, dus ik vrees het ergste.
Bezoek mag gewoon, alleen moet er wel een mondmasker gedragen worden bij de kleinste verkoudheidsverschijnselen of hoest. Het is alleen wel aan te raden om op de dag zelf even te vragen of ik bezoek aankan vanwege de chemo en eventuele last.
Ik lig in AZ Voorkempen (voor de Belgen onder ons, dat ziekenhuis van het nieuws gisteravond met dat dodelijk ongeluk) in Malle. Dat ligt tegen de Kempen.
Fijn dat je zoveel steun haalt uit de orka. Knuffel er maar lekker mee. Wat vervelend dat de pijn niet onder controle is. Zwaardere pijnstilling is geen optie?
Marcella
Geplaatst: 07-03-25 10:58
Daarom geef ik het even aan.
Zit bijna het hetzelfde met mijn moeder.
Joltsje
Geplaatst: 07-03-25 10:59
pittig ts zeg.
misschien als tip voor TS in plaats van langskomen een teams meeting. dan kunnen mensen ook digitaal langskomen uit het hele land. heeft ts wat afleiding en is er geen risico op overdragen van verkoudheden.
of kunnen we in wat anders betekenen met betrekking tot afleiding TS? het is een paardenforum, iets met een paard? zeg het maar.