DoretteK schreef:Wanneer hebben jullie het terug gestuurd?
Krijg je er ook nog een bericht van of puur alleen geld terug?
22 november en de 27e daar aangekomen.
Ik zag het in mijn klantenportaal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:DoretteK schreef:Wanneer hebben jullie het terug gestuurd?
Krijg je er ook nog een bericht van of puur alleen geld terug?
22 november en de 27e daar aangekomen.
Ik zag het in mijn klantenportaal.
SCC schreef:meer mensen die met de VIP avond bij de welkoop voer hebben besteld, maar nog niks binnen hebben?
heb ze vandaag maar gebeld of er nog wat aan gaat komen of niet....
josewoos schreef:SCC schreef:meer mensen die met de VIP avond bij de welkoop voer hebben besteld, maar nog niks binnen hebben?
Ik kreeg vorige week al bericht dat er een klein deel binnen was gekomen. Ik had voor de zekerheid even gebeld en toen zeiden ze dat de rest later komt en ik daar dan weer bericht van zou krijgen en dat ik alles dan in 1x kan ophalen.
Dus ik blijf nog wachten. Gelukkig heb ik het niet direct nodig, ik heb nog voldoende voer voor deze maand.
ApplePapple schreef:Mocht er iemand interesse hebben in de 50 gram outdoor deken van Kentucky in maat 6.0
Stuur me een berichtje. Helaas hier te klein...
Lizenlotte schreef:Een AEG 6000 prosense met 10 kg Trommel, gekocht bij Expert in Duitsland. over 1,5 week komen ze hem brengen en aansluiten (ik woon in duitsland nl.)
SCC schreef:meer mensen die met de VIP avond bij de welkoop voer hebben besteld, maar nog niks binnen hebben?
Lizenlotte schreef:Figo dat is ook een mooie korting, jij ook veel plezier met je nieuwe wasmachine! Ik had eerst ook een samsung met korting op het oog maar in mijn hoofd klikte het maar niet dat Samsung ook goede wasmachines kan maken en niet alleen tv'sen dus was ik heel gelukkig toen ik deze aeg met korting zag (ik heb al eens een wasmachine van hun gehad in het verleden en heb ook een droger van hun nl.)
Dwyne schreef:Kentucky moet ik nog even geduld voor hebben vrees ik, zaterdagmiddag pas besteld. Nog geen geld terug gestort dus ik houd hoop... Heb ze wel gemaild maar denk dat ze zoveel werk hebben dat daar geen antwoord op komt.
Gini schreef:Dwyne schreef:Kentucky moet ik nog even geduld voor hebben vrees ik, zaterdagmiddag pas besteld. Nog geen geld terug gestort dus ik houd hoop... Heb ze wel gemaild maar denk dat ze zoveel werk hebben dat daar geen antwoord op komt.
Ik vind dat zij ook het enige paardenmerk zijn (dat in mijn mailbox terecht is gekomen) dat echt aan Black Friday gedaan heeft. Kortingen tot 75%, dan ben je tenminste over iets bezig.
Gini schreef:Dwyne schreef:Kentucky moet ik nog even geduld voor hebben vrees ik, zaterdagmiddag pas besteld. Nog geen geld terug gestort dus ik houd hoop... Heb ze wel gemaild maar denk dat ze zoveel werk hebben dat daar geen antwoord op komt.
Ik vind dat zij ook het enige paardenmerk zijn (dat in mijn mailbox terecht is gekomen) dat echt aan Black Friday gedaan heeft. Kortingen tot 75%, dan ben je tenminste over iets bezig.
Gini schreef:Dat is inderdaad balen. Maar is het nadeel van het succes. Dat iedereen erop springt en het dus wel even tijd kost om spullen dan wel geld te leveren.