Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 13:57

DoretteK schreef:
Wanneer hebben jullie het terug gestuurd?

Krijg je er ook nog een bericht van of puur alleen geld terug?

22 november en de 27e daar aangekomen.
Ik zag het in mijn klantenportaal.

_coquette_

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 14:10

Mijn kentucky pakket geeft ondertussen al 2 dagen aan dat het product is aangemeld bij dpd. Maar verder komt het niet...

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 14:26

Mocht er iemand interesse hebben in de 50 gram outdoor deken van Kentucky in maat 6.0
Stuur me een berichtje. Helaas hier te klein...

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 14:29

jiehaaa schreef:
DoretteK schreef:
Wanneer hebben jullie het terug gestuurd?

Krijg je er ook nog een bericht van of puur alleen geld terug?

22 november en de 27e daar aangekomen.
Ik zag het in mijn klantenportaal.

Hmm, die van mij was de 24e bezorgd.
Ik had van de week nog in het portaal gekeken maar toen zag ik niets staan.
Ik kom er nu echter niet eens meer in...? |(

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 16:06

_coquette_ schreef:
Mijn kentucky pakket geeft ondertussen al 2 dagen aan dat het product is aangemeld bij dpd. Maar verder komt het niet...

Had ik ook! Komt uit België dus duurt even!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 16:21

Hier is hij wel al bij dpd, zou anders vandaag geleverd worden, maar adres en datum gewijzigd naar maandag.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 16:22

SCC schreef:
meer mensen die met de VIP avond bij de welkoop voer hebben besteld, maar nog niks binnen hebben?
heb ze vandaag maar gebeld of er nog wat aan gaat komen of niet....

Ik kreeg vorige week al bericht dat er een klein deel binnen was gekomen. Ik had voor de zekerheid even gebeld en toen zeiden ze dat de rest later komt en ik daar dan weer bericht van zou krijgen en dat ik alles dan in 1x kan ophalen.
Dus ik blijf nog wachten. Gelukkig heb ik het niet direct nodig, ik heb nog voldoende voer voor deze maand.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 17:04

josewoos schreef:
SCC schreef:
meer mensen die met de VIP avond bij de welkoop voer hebben besteld, maar nog niks binnen hebben?

Ik kreeg vorige week al bericht dat er een klein deel binnen was gekomen. Ik had voor de zekerheid even gebeld en toen zeiden ze dat de rest later komt en ik daar dan weer bericht van zou krijgen en dat ik alles dan in 1x kan ophalen.
Dus ik blijf nog wachten. Gelukkig heb ik het niet direct nodig, ik heb nog voldoende voer voor deze maand.

Geen voer wel 8 likstenen van likit en ook niet binnen. Hier is met voer de ervaring dat het 2 a 3 weken duurt

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 18:44

Gisteren kreeg ik ook bericht van Hypostore dat mijn pakketje was verzonden!

Helaas hebben ze de verkeerde maat opgestuurd. Ik heb maat 40 besteld maar kreeg maat 41 binnen -O-

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 19:24

Ik baal nu ook een beetje van hypostore. 1 artikel was niet op voorraad. Wat ik daar waarmee wilde. Ik heb gevraagd om deelverzending en anders annuleren. Ze hebben het artikel geannuleerd en het zou 4 december verzonden worden. Nu kijk ik waar het blijft, blijkt er nog 1 artikel niet voorradig. Maar ze hebben dus nog niks verzonden.
Nu dus maar weer gevraagd om deelverzending. Vindt het vervelend dat ze dat niet automatisch doen als er meer dan 1 week tussen zit ofzo.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 20:36

ApplePapple schreef:
Mocht er iemand interesse hebben in de 50 gram outdoor deken van Kentucky in maat 6.0
Stuur me een berichtje. Helaas hier te klein...

Ik heb een maat kleiner besteld, maar weet niet of die gaat passen. Heb hem nog niet ontvangen.
Mocht deze te klein zijn, heb ik mogelijk interesse, maar ik begrijp dat je daar niet op kunt wachten. :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 21:57

Lizenlotte schreef:
Een AEG 6000 prosense met 10 kg Trommel, gekocht bij Expert in Duitsland. over 1,5 week komen ze hem brengen en aansluiten (ik woon in duitsland nl.)

Veel plezier ermee! Ik heb een Samsung wasmachine met 350 euro korting gekocht. Vond ik ook al een hele mooie deal (en die hield ik al een paar maanden in de gaten).
Niet de leukste BF aankopen, maar daarom ben ik natuurlijk ook oa bij Hypostore losgegaan :') _O-

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 22:57

SCC schreef:

Ik heb met de vip avond in de shop 16 zakken metazoa besteld en twee zakken hartog digest. De digest was op voorraad en kon ik de volgende dag halen. De metazoa was afgelopen dinsdag binnen.

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 23:07

Figo dat is ook een mooie korting, jij ook veel plezier met je nieuwe wasmachine! Ik had eerst ook een samsung met korting op het oog maar in mijn hoofd klikte het maar niet dat Samsung ook goede wasmachines kan maken en niet alleen tv's 8)7 en dus was ik heel gelukkig toen ik deze aeg met korting zag (ik heb al eens een wasmachine van hun gehad in het verleden en heb ook een droger van hun nl.)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 01:20

Ik had bij Welkoop ook besteld en kon het de volgende dag ophalen. Maar het was ook op voorraad in de winkel.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 10:06

Lizenlotte schreef:
Figo dat is ook een mooie korting, jij ook veel plezier met je nieuwe wasmachine! Ik had eerst ook een samsung met korting op het oog maar in mijn hoofd klikte het maar niet dat Samsung ook goede wasmachines kan maken en niet alleen tv's 8)7 en dus was ik heel gelukkig toen ik deze aeg met korting zag (ik heb al eens een wasmachine van hun gehad in het verleden en heb ook een droger van hun nl.)

Hier al paar jaar Samsung wasmachine en droger en daar heel tevreden mee. Ik vond het eerst ook niet logisch maar alle reviews en specs waren overtuigend genoeg om die een paar jaar terug in een actie aan te schaffen toen mijn fijne Bosch ermee ophield. Hebben er imniddels zelf nog een Samsung wasmachine (droog combinatie) bij aangeschaft voor alle vieze kleren en overals van de werkplaats van mijn vriend.

Kentucky moet ik nog even geduld voor hebben vrees ik, zaterdagmiddag pas besteld. Nog geen geld terug gestort dus ik houd hoop... Heb ze wel gemaild maar denk dat ze zoveel werk hebben dat daar geen antwoord op komt.

Wel echt enorm blij met mijn Lemiuex Anya jas die ik bij Hypostore heb besteld met 30% korting, wat een fijne jas is dat zeg! Heerlijk warm, super waterdicht en zit ook top.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 11:29

Dwyne schreef:
Kentucky moet ik nog even geduld voor hebben vrees ik, zaterdagmiddag pas besteld. Nog geen geld terug gestort dus ik houd hoop... Heb ze wel gemaild maar denk dat ze zoveel werk hebben dat daar geen antwoord op komt.

Ik vind dat zij ook het enige paardenmerk zijn (dat in mijn mailbox terecht is gekomen) dat echt aan Black Friday gedaan heeft. Kortingen tot 75%, dan ben je tenminste over iets bezig. :D

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 11:36

Gini schreef:
Dwyne schreef:

Ik vind dat zij ook het enige paardenmerk zijn (dat in mijn mailbox terecht is gekomen) dat echt aan Black Friday gedaan heeft. Kortingen tot 75%, dan ben je tenminste over iets bezig. :D

Dat sowieso! Al heb ik meeste honden dingen besteld en 1 deken voor mijn 2 jarige, andere items die ik zocht waren helaas al uitverkocht op de site, maar dat had ik ook wel verwacht. Hier staat de kerstboom nog niet eens. Vandaag maar even proberen te doen tussen het opruimen door zodat de rest van de nieuwe gordijnen van de week opgehangen kunnen worden.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 17:45

Gini schreef:
Dwyne schreef:

Behalve dat ik voor 300,00 heb gekocht, en vervolgens niets meer leverbaar is. Uiteindelijk is alleen een hoofdstel geleverd. Alles wat 75% had, was niet leverbaar. Ik trap er niet meer in, volgend jaar.

Heb ze ook een mail gestuurd; al het geld is afgeschreven, maar slechts een ding geleverd. Geld is niet teruggestort, en spullen niet meer leverbaar. Ik wacht al sinds twee dagen na Black Friday op mijn geld dansel mijn spullen. Helemaal balen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 17:59

Dat is inderdaad balen. Maar is het nadeel van het succes. Dat iedereen erop springt en het dus wel even tijd kost om spullen dan wel geld te leveren.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 18:01

Ik had 2 dekens en 1 hoofdstel besteld bij kentucky. Kreeg paar dagen na bestelling een mail dat het hoofdstel uitverkocht is, en paar dagen later had ik netjes m'n geld van het hoofdstel terug.
Vervolgens dekens gewoon binnen gekregen.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 18:31

Gini schreef:
Dat is inderdaad balen. Maar is het nadeel van het succes. Dat iedereen erop springt en het dus wel even tijd kost om spullen dan wel geld te leveren.

Of je bouwt een fatsoenlijke webshop zodat er geen voorraad wordt aangegeven als dat er niet meer is. Of je zorgt in ieder geval dat de voorraad die er is, naar de 1ste bestellingen gaat en niet naar de laatsten...

Er zijn meer merken met zulke kortingen op dingen die eruit gaan, en die hebben zulke problemen niet. Ik wil Kentucky best voor dingen credits geven, maar dit is er geen van :Y)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 19:40

Kijk, ik sta er gewoon anders in en heb een flinke dopamineshot gekregen van shoppen bij Kentucky. :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:04

Ik was blij met de kentuckydeken aankoop, tot nog geen 24 uur daarna. :+
Deze trekt vuil aan :=

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:32

Is dat zoeen met konijnebont? Hoe bevalt dat?