Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MARenAMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 20:22

Sansevieria schreef:
Steekt er iemand hier in de buurt vuurwerk af, in juni, overdag 8)7
Heb je lekker de terrasdeuren open, een van de weinige zonnige dagen.
Schrik je je rot... -:(-

Bij ons werd er afgelopen nacht ook vuurwerk afgestoken %)
Vond ik ook nogal opmerkelijk :')

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 20:55

Ik ben aan het huiszitten bij vrienden en die hond verhaart zo erg, ik loop constant te niezen :') nog even en ik zet de stofzuiger op zijn rug

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 20:57

Polarize schreef:
Ik ben aan het huiszitten bij vrienden en die hond verhaart zo erg, ik loop constant te niezen :') nog even en ik zet de stofzuiger op zijn rug

Hars 'm }:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 20:58

Urbanus schreef:
Polarize schreef:

Hars 'm }:)

Dat kan ik dat koppie niet aan doen :+

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:01

Dat is een 'als je de bal nu niet gooit poep ik in je schoen' hoofd :=.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:03

_San87_ schreef:
Dat is een 'als je de bal nu niet gooit poep ik in je schoen' hoofd :=.

En daarom staan de schoenen veilig achter een dichte deur :j

Geen zorgen, ik gooide de bal, maar hij lag daarna te dicht bij een hark die tegen de muur stond en meneer durfde de bal niet meer te pakken, dus toen was ie zieluuuug

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:23

Urbanus schreef:
Foaly schreef:
Sowieso de opmerking 'moet je maar op jezelf gaan wonen'. Heb je de huidige woningmarkt gezien? :+

Ja. Maar als ik zo'n last heb van anderen op het terrein zou ik toch actief iets zoeken voor mezelf alleen.

Ondanks actief zoeken en out of the box denken gaat die vlieger tegenwoordig niet op. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:33

En huis krijgen helemaal als je alleen bent is vrijwel onmogelijk :+ Huurhuizen reageren gemiddeld 500 man op per woning , al reageer je snel en actief dan alsnog wordt je moedeloos van dat soort getallen.
Particuliere huur is al niet meer te betalen , dan zit je te denken aan bedragen van 1200 tot 1500 in de maand wat alleen ook al niet te doen is.
Kopen, ook een leuk idee , maar nog steeds wordt je enorm overboden en nogmaals alleen ook is het eigenlijk niet meer te betalen.

En de frustraties gaan op den duur wel op spelen als je te lang thuis blijft wonen. Of het nu altijd heel goed gaat of niet. Ik woon ook nog thuis, en natuurlijk wil ik graag een plek voor mijzelf, maar het is zo onmogelijk aan het worden.

Of je moet alleen maar non-stop aan het werk gaan zodat je een huis kunt krijgen, maar niet kunt genieten van het huis omdat je nooit thuis bent :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:36

En de starterswoningen zijn al een drama om op te bieden :') bij mij in de straat stond eentje te koop, perfecte vrijstaande starterswoning. Ze hadden de vraagprijs al hoger gelegd en rond de 400k voor gevraagd, uiteindelijk is het ook nog eens met 50k overboden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:47

:( :(

Is ook gewoon niet normaal voor een starterswoning. Collega van mij zei dat ze hun huidige huis hebben gekocht voor 50.000 destijds... Inmiddels gaan diezelfde woningen nu voor 345 :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:51

Ik heb vernomen dat het hier in friesland ook nog eens goedkoper is, maar merk er niks van :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 21:59

Polarize schreef:
Ik heb vernomen dat het hier in friesland ook nog eens goedkoper is, maar merk er niks van :')

Goedkoper als in het westen zeker, maar alsnog bizar, bij mij in de straat gaan de woningen nu tussen de 3 en 3,5 ton weg. Wij hebben er 8 jaar geleden 1,5 ton voor betaald... laten we zeggen dat we nu blij zijn dat we toen de stap gezet hebben om toch te kopen ipv te huren. Zijn gewoon rijtjes huizen van begin jaren 70.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 22:04

Eleionomae schreef:
Polarize schreef:

Goedkoper als in het westen zeker, maar alsnog bizar, bij mij in de straat gaan de woningen nu tussen de 3 en 3,5 ton weg. Wij hebben er 8 jaar geleden 1,5 ton voor betaald... laten we zeggen dat we nu blij zijn dat we toen de stap gezet hebben om toch te kopen ipv te huren. Zijn gewoon rijtjes huizen van begin jaren 70.

Oh wauw ja, dat is in inderdaad een flinke prijs. Ik zit zelf flink zuidelijk in Friesland, dus misschien dat t verder naar boven toe nog wat goedkoper valt.

Nu zijn er bij mij in het dorp wel een aantal projecten gaande voor starterswoningen, maar die zijn natuurlijk volledig nieuwbouw en "af" dus dan heb je een blok van 4-5 rijtjeshuizen die makkelijk voor 3,5 ton gaan

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 22:07

Mijn huis is gekocht voor €99.000 kk, 5 jaar geleden.
Woning naast mij is verkocht voor €195.000... En het zijn oude woningen van de Woningstichting, met boven enkel glas.
Mensen zijn helemaal dol tegenwoordig.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 23:03

Niet dat je heel veel keuze hebt op de huidige markt. Of je betaald het ervoor of je blijft op de plek waar je bent (als dat überhaupt kan)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 23:04

Urbanus schreef:
Foaly schreef:
Sowieso de opmerking 'moet je maar op jezelf gaan wonen'. Heb je de huidige woningmarkt gezien? :+

Ja. Maar als ik zo'n last heb van anderen op het terrein zou ik toch actief iets zoeken voor mezelf alleen.

Dan kan iedereen die eens klaagt over diens buren steeds gaan verhuizen. Lijkt me ook niet de oplossing.

Daarbij, dit is het ergernissen topic. Logisch dat ik hier kom om te klagen, toch?

In ons oude dorp gingen ze "starterswoningen" bouwen. Die gingen kaal weg voor 350k. Starterswoningen hè. En het zijn allemaal van die prefab huizen die voor 150k max in elkaar gesjouwd worden.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 23:34

Dat je trots bent op je dochter is goed.
Dat je dochter onder de 12 een fotoshoot laat doen is ook helemaal prima.
Maar dat je dit openbaar op Facebook zet?! Dat vindt ik toch wel een beetje spannend.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 23:43

Vandaag een super gezellige middag en avond gehad bij Pablo, alleen een beetje balen dat ik voor het eerst van mn leven de ANWB heb moeten inschakelen. Vorige week mijn koelvloeistof bijgevuld en vandaag na een half uur in de auto (op de anderhalf uur durende rit naar Pablo) kreeg ik weer de melding dat koelvloeistof peil laag was. Toen dacht ik al Kaaaaaak. Bij Pablo mn auto af laten koelen en samen met haar verloofde gekeken of we wat konden vinden. Nou, dat reservoir was gewoon bijna leeg en we voelden de koelvloeistof onder het reservoir. Dus eerst gegeten, ijsje gehaald en de ANWB gecontacteerd. Eindstand is dat er inderdaad een lek zit bij mn koelvloeistof, de sensor is gebroken (maar werkt verder nog wel naar behoren) en dat de waterpomp nu lek is of lek is geweest.
Mijn garantie is net een maand over :')
Heb werk alvast op de hoogte gesteld dat ik morgen eerst naar de garage ga en dan maar hopen dat zij vervangend vervoer hebben voor mij, anders kan ik niet naar werk.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 23:47

Last van mijn linkerbeen.Ik weet me geen houding aan te nemen.
Het begon deze namiddag weer met (verstuikings)pijn in mijn enkel maar de pijn zit ondertussen tot boven de knie.
Ik kan de pijn het best omschrijven alsof mijn been wordt afgekneld.Het is bijna niet uit te houden.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 00:08

Hoog leggen en koelen of verwarmen. Liefst koelen dat verdoofd de zenuwuiteinden wat en ik zou proberen een compressie kousje te dragen of zwachtelen. Masseren kan ook en daarna druk erop.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 00:13

Mensen die hun mes in de boter doen, over het brood halen en wat teveel is weer terugsmeren in het bakje %)

En om het NOG erger te maken... Vervolgens datzelfde mes door de pot pindakaas of jam doen, het brood smeren en weer wat teveel is terugsmeren. GATVERDAMME! |(

Kruimels in de boter, boter in de pindakaas of jam... Nope, dat eet ik echt niet meer :x

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 00:20

Daphne__ schreef:
Mensen die hun mes in de boter doen, over het brood halen en wat teveel is weer terugsmeren in het bakje %)

En om het NOG erger te maken... Vervolgens datzelfde mes door de pot pindakaas of jam doen, het brood smeren en weer wat teveel is terugsmeren. GATVERDAMME! |(

Kruimels in de boter, boter in de pindakaas of jam... Nope, dat eet ik echt niet meer :x

Joh, ik wil zo graag slapen zònder nachtmerries :') Brrrr.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 02:54

Om 2u snachts terug komen van vakantie, goed gaar en klaar, en één koe op de kuil zien staan... >;)
Direct die vangen, draad maken, koetjes tellen.. ja, bijzonder toch wel. :+
Heel, heel blij dat we niet 5min later waren want dan liepen er 40 koeien over de weilanden en straat.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 07:26

Bagger slecht geslapen en zo geen zin om te werken

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 07:29

Daphne__ schreef:

Whahaha ja dit is zo naar!!! Mijn zoon heeft om deze reden zijn eigen boterkuipje. Hij is twee en wil graag zelf brood smeren maar ik kan het niet aanzien :+ :D