Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:ik erger me eraan dat het zo vroeg donker wordt, heb geen goede witlicht lamp en kan gewoon niet lekker verven of de juiste kleuren kiezen met het lamplicht wat ik heb. Hoee ga ik op deze manier mijn portfolio af krijgen
Telpeva schreef:Polarize schreef:ik erger me eraan dat het zo vroeg donker wordt, heb geen goede witlicht lamp en kan gewoon niet lekker verven of de juiste kleuren kiezen met het lamplicht wat ik heb. Hoee ga ik op deze manier mijn portfolio af krijgen
Wat houdt je tegen om er een te kopen, misschien het prijskaartje of de over het algemeen heel saaie look? Het merk daylight verkoopt losse peertjes, dan kan je zelf een leuke lamp uitzoeken voor erbij. Of misschien heb je al een bruikbare lamp in huis waar zo'n peertje in past
https://www.daylightshop.com/daglichtla ... -c-46.html
Polarize schreef:Ik durf nog niet eens te kijken naar mn zorgverzekering volgend jaar
Mijn hond is een schat hoor, maar kan ze aub stoppen met haar speeltjes achter de bank gooien en dan janken tot ik het voor haar pak?? Wil het best voor haar door de kamer gooien maar dan moet ze het bij mn schoot leggen, niet telkens zodat ik ondersteboven moet om die speeltjes te pakken
Polarize schreef:Telpeva schreef:Wat houdt je tegen om er een te kopen, misschien het prijskaartje of de over het algemeen heel saaie look? Het merk daylight verkoopt losse peertjes, dan kan je zelf een leuke lamp uitzoeken voor erbij. Of misschien heb je al een bruikbare lamp in huis waar zo'n peertje in past
https://www.daylightshop.com/daglichtla ... -c-46.html
Geld gedeeltelijk, de ene lamp is re andere niet en ik ben enorm specifiek hoe ik mijn licht wil hebben met tekenen. Ik kan het niet betalen om meerdere lampen uit te proberen (kan natuurlijk terugsturen en testen, maar daar blijf je ook enorm mee bezig). En ik heb ook geen goede lamp waar zo'n peertje in zou passen. Dan zou het de grote lamp aan mn plafond moeten zijn, maar ik wil geen licht wat recht van boven komt, dan krijg ik van die harde schaduwen van mn hand enzo op mn canvas/papier/schetsboek.
Ik heb ooit een lightboard gekocht bij de action voor 15 euro, is bedoeld om op over te trekken maar geeft ook vrij wit licht, dus ik zet die vaak rechtop tegen de muur en dan aan samen met mijn grote lamp en dan kan ik redelijk werken, maar ideaal is het niet
Polarize schreef:Ik moet me eigenlijk niet met andermans kinderen bemoeien, maar mijn buurvrouw haar zoontje vind het geweeeldig om voor auto's langs te schieten. Als ze ook nog eens hard gaan toeteren is het al helemaal geweldig.
Probleem is dat hij midden op de weg speelt, niet de stoep op gaat als er auto's aankomen, en als ze weer door willen rijden omdat hij stil blijft staan en oogcontact maakt, ineens vlak voor de auto langs schiet op zn loopfietsje.
Ik vind het doodeng, heb hem zelf ook al eens bijna geschept met mn scooter omdat hij dus echt wacht tot je gas geeft voordat hij over de weg schiet.
Volgende keer dat ik de buurvrouw zie zal ik wel vragen of ze wel weten dat hij dat doet, want ik vind het geen fijn gevoel.
Urbanus schreef:Polarize schreef:Ik moet me eigenlijk niet met andermans kinderen bemoeien, maar mijn buurvrouw haar zoontje vind het geweeeldig om voor auto's langs te schieten. Als ze ook nog eens hard gaan toeteren is het al helemaal geweldig.
Probleem is dat hij midden op de weg speelt, niet de stoep op gaat als er auto's aankomen, en als ze weer door willen rijden omdat hij stil blijft staan en oogcontact maakt, ineens vlak voor de auto langs schiet op zn loopfietsje.
Ik vind het doodeng, heb hem zelf ook al eens bijna geschept met mn scooter omdat hij dus echt wacht tot je gas geeft voordat hij over de weg schiet.
Volgende keer dat ik de buurvrouw zie zal ik wel vragen of ze wel weten dat hij dat doet, want ik vind het geen fijn gevoel.
Ja de groeten zeg, als iemand mijn kind dit ziet doen hoop ik dat ze hem in z'n nekvel grijpen en bij me af komen leveren. Hij zou z'n buitenspeelprivileges per direct kwijt zijn.