Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sirius_ schreef:Mijn pakket
[ [url=m/KQ5H4t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xVUeYP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KgI5tu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat wordt vanavond lekkere thee drinken met een boek. Een prachtige hardcover van the invisible life of Addie larueik had hem toevallig al gelezen na de herfsteditie maar ik had nog geen fysiek exemplaar dus ben er heel erg blij mee. Langzaam krijgt mijn Engelstalige collectie ook steeds meer vorm.
Ik ga vanavond even na denken over de hints als het spul op bed ligt.
Joy_Mennings schreef:linoleum schreef:Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn pakketje! Maar nog niks ontvangen. Kijk elke dag even in de PostNL app
De postnl app geeft het lang niet altijd aan, bij mij kwam hij ook plotseling aan zonder melding.
Hopelijk komen de andere pakketten snel!
Kookaburra schreef:Alleen brievenbus-post komt in de app toch?In mijn ervaring moest ik de t&t van pakketjes altijd zelf toevoegen, en de t&t hebben wij nu niet
Hier is de gehaakte sjaal van mijn santa al getest! Heel fijn om om te hebben op de fiets naar mijn werkIk zal binnenkort ook nog eens googlen wat het verschil is tussen haken en breien. Proest!
Suliko schreef:Beetje laat, maar hier is de inhoud van mijn pakketje![]()
Het begon spannend…
[ [url=m/Q6tnXL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het boek Wayfinding en een hele schattige mok gevuld met chocolaatjes (die al deels op waren toen ik deze foto nam)
[ [url=m/BAB7Pd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben super blij met het boek, ondanks dat ik een hele stomme doos ben die 2 weken terug dit boek in paperbackversie heeft gekocht.Het boek zat al een tijdje in mijn hoofd, waardoor het waarschijnlijk op mijn verlanglijstje is beland, maar dat laatste vergeet ik natuurlijk compleet. Maar dat maakt helemaal niet uit, want dit is een prachtige hardcover en daar ben ik ontzettend blij mee. Dan kan ik iemand anders blij maken met de paperback versie
![]()
De creatieve hint van mijn SS:
[ [url=m/IP7n09.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na even puzzelen kwam ik op hunger games, harry potter en jurrassic park. Dat zei me nog niet veel, dus toen ben ik gaan zoeken naar hunger games in het topic en belande ik op het profiel van LWDaisy! Ben jij mijn SS?![]()
Het pakket verklapte al een beetje dat het een SS uit belgië was, maar ik wist toch niet precies wie dat waren, dus ben gewoon via de hints gaan zoeken.
Super bedankt voor het leuke pakket, nu ga ik van dit boek in hardcover versie genieten, had van de ander echt net een paar pagina’s gelezen, dus dat is perfect!
Het pakketpunt deed trouwens moeilijk met het meegeven, omdat mijn naam er niet opstond. Ik zal de volgende keer even mijn naam doorgeven bij het adres. Het was toevallig dat er nog een pakketje van me lag met naam + adres waardoor ik kon bewijzen dat het mijn pakketje was vanwege hetzelfde adres.
Citaat:Deelnemers wintereditie GSBS
Staat je naam dikgedrukt? Dat betekent dat jij je pakketje binnen hebt!
Ik zal later erbij zetten van wie je pakket is gekomen.
- linoleum
- Joy_Mennings
- Cynn
- ryukapple
- Eef_Bam
- LWDaisy
- Sirius_
- Eelmo
- Zertab
- Lolacabana
- DWitzel
- Kookaburra
- Kaatastrof
- Momo94
- MarloesHJ
- Moonlight91
- ynskek
- princequillo
- Suliko
- Marjo
- Biebz
- M_D_H
- Apple
linoleum schreef:Mijn pakket is net bezorgd, en gelijk uitgepakt! Echt super lief en leuk pakket![]()
Ook erg blij met het boek!
[ [url=m/6B0vb5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De doos was al leuk ingepakt!
[ [url=m/prI5xh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoveel spullen!
[ [url=m/p2F1Os.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p3PPwJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuk kaartje
[ [url=m/TX0Dd3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En echt geweldige cadeautjes. Chocola voor mij, boekje voor m’n dochter en een shirtje voor m’n zoontje waarvan ik nu 6 maand zwanger ben![]()
Nog geen idee wie je bent, ik ga nog eens op onderzoek uit!