_Lorette_ schreef:Waarna ik tot mijn stomme verbazing zelfs kon aangeven wie mijn koper was, zodat de juiste persoon me kon beoordelen.Heeft MP het licht gezien?
Ik heb dit nog niet gezien, laatste tijd niks verkocht, maar dat klinkt super.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Daannvd92 schreef:Recent zelf wat op zaterdagavond (laat) verkocht, maandagochtend bericht wanneer ik het nu eindelijk eens weg zou brengen. Netjes zelfde dag gedaan, vervolgens laat de koper het nog 3 dagen liggen op het DHL punt.
Gelukkig heb ik nu bijna niets meer staan op marktplaats.
Ineke2 schreef:Daannvd92 schreef:Recent zelf wat op zaterdagavond (laat) verkocht, maandagochtend bericht wanneer ik het nu eindelijk eens weg zou brengen. Netjes zelfde dag gedaan, vervolgens laat de koper het nog 3 dagen liggen op het DHL punt.
He? Je hebt het gewoon met de eerst volgende mogelijkheid verstuurd, de koper moet niet zo zeuren.
Lynn_Nikita schreef:Een skibroek gezien zodat ik met dit regenweer met d ekinderen kon gaa sleeen in een indoor skihal,. Ik de vp geboden en een berichtje gestuurd, kreeg pas na een aantal dagen reactie. Ze was niet thuis en zou over een week de broek versturen, week gewacht en nu kreeg ik een berichtje, sorry mijn moeder heet de broek aan een nichtje gegeven
2 weken voor niks gewacht
Alja schreef:Lynn_Nikita schreef:Een skibroek gezien zodat ik met dit regenweer met d ekinderen kon gaa sleeen in een indoor skihal,. Ik de vp geboden en een berichtje gestuurd, kreeg pas na een aantal dagen reactie. Ze was niet thuis en zou over een week de broek versturen, week gewacht en nu kreeg ik een berichtje, sorry mijn moeder heet de broek aan een nichtje gegeven
2 weken voor niks gewacht
Wat voor maat zoek je?
Daannvd92 schreef:Ergens op geboden, kreeg met een kwartier reactie met een bedrag incl verzending. Ik reageerde weer binnen een half uur prima stuur je mij een betaalverzoek? Persoon is denk ik van de aardbodem verdwenen, niks meer gehoord; berichten worden niet gelezen. Heb mijn bod verwijderd, ook geen reactie (waar ik wel op hoopte). Advertentie staat er nog op..
Recent zelf wat op zaterdagavond (laat) verkocht, maandagochtend bericht wanneer ik het nu eindelijk eens weg zou brengen. Netjes zelfde dag gedaan, vervolgens laat de koper het nog 3 dagen liggen op het DHL punt.
iirrssjjee schreef:Daannvd92 schreef:Ergens op geboden, kreeg met een kwartier reactie met een bedrag incl verzending. Ik reageerde weer binnen een half uur prima stuur je mij een betaalverzoek? Persoon is denk ik van de aardbodem verdwenen, niks meer gehoord; berichten worden niet gelezen. Heb mijn bod verwijderd, ook geen reactie (waar ik wel op hoopte). Advertentie staat er nog op..
Recent zelf wat op zaterdagavond (laat) verkocht, maandagochtend bericht wanneer ik het nu eindelijk eens weg zou brengen. Netjes zelfde dag gedaan, vervolgens laat de koper het nog 3 dagen liggen op het DHL punt.
Huh? Ik zou het hier niet eens eerder dan maandagochtend op kunnen sturen. Dorp in de polder, waar zondag alles is gesloten