Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Zo een heb ik er ook op FB, een ex collega… zoveel praat over klimaat en we moeten allemaal vegan worden voor de diertjes en het milieu etc. Maar ze heeft wel vijf koters… dat vegan eten van haar is een lachertje tegenover de extra vervuiling van 5 nieuwe mensen op deze planeet.
VuurVleugels schreef:Ik dacht heerlijk rustig in het zonnetje te wachten op het perron tot de trein kwam. Ijskoffie, broodje, zonnetje. Nee hoor, drie (!) perrons verderop twee van die schreeuwende krijskoters van een jaar of 8. Klimmen ook overal op. Moest ik vroeger eens proberen...
Mars schreef:DuoPenotti schreef:
Als ik dit zo zie kunnen mijn man en ik beiden een Hummer gaan rijden, jaarlijks een paar x naar Amerika vliegen en wat extra elektrische apparaten aansluiten en dan nog zijn we minder vervuilend dan met een koter
Laurora schreef:Ik ben van plan een "nieuwe" auto te kopen. Geen overdreven zuinig ding, want ik hou wel van een beetje groot. (t is ook geen slurpende patserbak hoor, maar er bestaan zuinigere auto's)
Toen ik dat laatst tegen een moeder van 3 kinderen (en dus ook gewoon vlees etend, een auto hebbend en vliegvakantiegangers) vertelde keek ze me verontwaardigd aan en vroeg of ik dat niet problematisch vond voor het klimaat.
Ehhhmm...
Ik heb braaf m'n mening voor me gehouden, knap he
Varekaj schreef:OMG Qimm, die is hilarischmaar zou zoiets niet in scène gezet zijn?
Mkango schreef:Dammie schreef:Ze gebruikten alleen wel rangtelwoorden, en alleen voor meisjes, dus Prima t/m Decima.Ik ben voorstander van nummeren, net zoals de Romeinen vroeger deden. Van Una tot en met Decimus.
Scheelt een hoop gedoe.