Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Britta31 schreef:Maar ook met hem.
Dat klopt![]()
ik ben eigenlijk veel beter af zonder hem alleen ik weet het niet, ik denk dat het door de herinneringen komt en alles.
MarlindeRooz schreef:Zo hoor je niks en zo hoor je 2x per week wat... Volgende week dinsdag weer een bezichtiging. Hoe doen normale werkende mensen dat? Je kan toch niet elke week vrij nemen voor dit soort dingen?
Tova schreef:Op zoek naar een andere site om hondenvoer te bestellen. Waar ik normaal bestel hebben ze problemen met verzenden. Snap dat het druk is bij de post. Maar 3 dagen om iets in te pakken en aan te melden vind ik wel lang.
Nu nog een betrouwbare site waar ze Acana Light & Fit leveren.
Moestuin schreef:Ja die kwam ik deze nacht tegen en ga ik zeker bestellen! Hier in België ben ik dat nog nooit tegen gekomen dus ik kende het niet. Dank je wel!
Kleine toevoeging: Het gaat fysiek de laatste tijd echt ruk met mij, maar een maand terug is er een bloedonderzoek gedaan waar wel wat zaken zijn uitgekomen qua flinke tekorten etc. Ik heb nu een flinke voorraad ondertussen qua supplementen in samenspraak met de dokter en heb er vertrouwen in dat het gaat beterenEnkele zaken zijn helaas overgevoelig en gaan dat blijven, zoals mijn maag, maar daar krijg ik nu probiotica voor
Dus hopelijk ben ik binnen een paar weken gewoon weer de oude
Tova schreef:Op zoek naar een andere site om hondenvoer te bestellen. Waar ik normaal bestel hebben ze problemen met verzenden. Snap dat het druk is bij de post. Maar 3 dagen om iets in te pakken en aan te melden vind ik wel lang.
Telpeva schreef:Tova schreef:Op zoek naar een andere site om hondenvoer te bestellen. Waar ik normaal bestel hebben ze problemen met verzenden. Snap dat het druk is bij de post. Maar 3 dagen om iets in te pakken en aan te melden vind ik wel lang.
Ik zag zo snel dat webwinkels Brekz en Medpets het merk hebben, beide webwinkels heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee misschien is dat wat voor je? Hoe hun levertijden momenteel zijn weet ik echter niet...
fohadie schreef:Tova schreef:Op zoek naar een andere site om hondenvoer te bestellen. Waar ik normaal bestel hebben ze problemen met verzenden. Snap dat het druk is bij de post. Maar 3 dagen om iets in te pakken en aan te melden vind ik wel lang.
Waar bestel je normaal? Ik bestel mijn voer bij Topdierenshop en heb hier alleen goede ervaringen mee. Zo te zien hebben ze ook het voer voor jouw hond.