Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:50

Dwaas dat ze dat in die meeting doen terwijl iedereen kan meekijken. Maar dat ze het met je teamleider oppakt en niet direct met jou vind ik niet iets om je druk in te maken?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:53

Ik wel. :) Als je ergens commentaar op hebt lijkt het me dat je dat eerst met die persoon zelf bespreekt, desnoods met de teamleider er bij, en bij geen verbetering ga je het hogerop zoeken. Punt is alleen dat zij ten eerste geen idee heeft wat wij wel en niet doen (ze is maar bij 1 [***] van dit proces geweest) en ten tweede dit echt totaal haar zaken niet zijn. :') Vanochtend even besproken met de rest van het team en die vroegen zich ook af waar zij zich in hemelsnaam mee bemoeide. :')

Commentaar mag en is goed, kun je alleen maar van leren! Maar zeg het dan tegen die persoon zelf, en niet achter de rug om..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:59

Captain stoer dat je het bespreekbaar maakt.
Beter dan het achterbakse gedoe.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 11:22

Ik heb al vaak gemerkt dat dit echt cultuur/instelling is. Ik heb dus ook iemand gekend die vond dat je altijd eerst naar je eigen leidinggevende moest stappen, die moest dan naar de ander zijn leidinggevende ermee en zo voort en zo verder. Ik vind dit zelf ook onzin maar voor haar was het juist compleet waanzin om elkaar direct aan te spreken of dingen met elkaar op te pakken. Ik heb het zelf ook wel vaker meegemaakt en denk dat het ook nog best common is.

Als leidinggevende vond ik het zelf ook soms prettiger als ze eerst naar mij kwamen met bezorgdheden. Niet voor alles hoor maar soms kun je ook alweer dingen opvangen of nuanceren.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 11:27

Ik dacht echt dat ik over hem was -O- , alleen het is zo poedersuiker zonder hem.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 11:51

Maar ook met hem.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 12:05

Aan dat ik zo idioot moe ben, maar gisteren toen ik eenmaal in bed lag niet kon slapen. Wel bijna 9 uur geslapen, alsnog doodmoe, zou zo in slaap kunnen vallen nu. Maar ik moet werken. Hopelijk maakt een halfuur op de brommer me wakker met deze temperaturen :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 12:20

Britta31 schreef:
Maar ook met hem.

Dat klopt :j
ik ben eigenlijk veel beter af zonder hem alleen ik weet het niet, ik denk dat het door de herinneringen komt en alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 12:38

fotolijstje schreef:
Britta31 schreef:
Maar ook met hem.

ik ben eigenlijk veel beter af zonder hem alleen ik weet het niet, ik denk dat het door de herinneringen komt en alles.

Wat houd je aan em vast? Wss alleen gedachten. Geen fysieke dingen. Los laten en door. Schijt hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 12:39

Nekpijn trekt door naar mijn hoofd en ik moet vandaag sowieso nog 3 wetenschappelijke artikelen samenvatten en ook nog 2 artikelen lezen en twee kennisclips bekijken. Dit wordt een latertje. %)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:16

fotolijstje schreef:
Britta31 schreef:
Maar ook met hem.

Als je zo ver bent kom je er waarschijnlijk achter dat je niet hem mist, maar wat hij van jou was: een vriendje. Ik mis mijn vader ook nog regelmatig, maar ik een vaderfiguur en niet hem als persoon.

En natuurlijk zijn herinneringen moeilijk om los te laten, en zeker als je liefdesverdriet hebt zie je vaak de dingen die positief waren aan jullie relatie. Maar probeer maar te denken: het is uit met een reden, dus het is gewoon beter zo.

Knuffel, het is moeilijk. Ik ging door precies hetzelfde heen toen ik zo oud was als jij, maar het komt allemaal goed :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:22

Onopgevoede kinderen in de wachtkamer.
Mijn eierstokken zijn per direct uitgedroogd en gekrompen tot het nivo wij produceren niet meer _O-

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:31

Op zoek naar een andere site om hondenvoer te bestellen. Waar ik normaal bestel hebben ze problemen met verzenden. Snap dat het druk is bij de post. Maar 3 dagen om iets in te pakken en aan te melden vind ik wel lang.

Nu nog een betrouwbare site waar ze Acana Light & Fit leveren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:44

Zo hoor je niks en zo hoor je 2x per week wat... Volgende week dinsdag weer een bezichtiging. Hoe doen normale werkende mensen dat? Je kan toch niet elke week vrij nemen voor dit soort dingen? :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:48

MarlindeRooz schreef:
Zo hoor je niks en zo hoor je 2x per week wat... Volgende week dinsdag weer een bezichtiging. Hoe doen normale werkende mensen dat? Je kan toch niet elke week vrij nemen voor dit soort dingen? :=

Ja dat vonden wij ook bijzonder! :+ Wij probeerde het te plannen vroeg in de ochtend, rond de lunchpauze of einde van de middag en als dat niet kon dan inderdaad maar een dagdeel vrij nemen.. := Scheelt dat we thuis werken, maar stel ik zou naar kantoor moeten gaan dan hadden we inderdaad denk ik nog geen huis gehad. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:52

Ik zit in een meeting die nog duurt tot 1 uur, daarna heb ik pauze en dan heb ik de rest van de dag nog mijn normale werkactiviteiten.

Maar ik ben helemaal uitgeput alleen al door die meeting.
Ik heb rond 10 uur even contact opgenomen met de planning of zij mij echt nodig hebben of dat ik ook de middag vrij kan nemen.
Dat laatste kan niet. Maar ik merk dat de hoofdpijn weer begint te komen, ik ben dood op en ik ben erg benauwd.

Het was gewoon een fout van mijn kant, de vorige keren waren deze meetings op kantoor en had ik de ochtend of middag vrij, ik dacht dat ik echt uitgeput was door de auto rit (ik ben nog steeds aan het revalideren) maar nu kom ik er achter dat het vooral de meeting is.
Ik wil mij eigenlijk niet weer ziek melden, maar ik weet ook niet helemaal hoe ik mijn dag moet afmaken zo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:55

Wij kunnen niets plannen wij krijgen gewoon een tijd. :+

Maar ik kan bijna altijd dus ik kan inderdaad altijd alleen gaan. Maar dat kost me vreselijk veel tijd qua reizen ook. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 13:58

Tova schreef:
Op zoek naar een andere site om hondenvoer te bestellen. Waar ik normaal bestel hebben ze problemen met verzenden. Snap dat het druk is bij de post. Maar 3 dagen om iets in te pakken en aan te melden vind ik wel lang.

Ik zag zo snel dat webwinkels Brekz en Medpets het merk hebben, beide webwinkels heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee misschien is dat wat voor je? Hoe hun levertijden momenteel zijn weet ik echter niet...

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:01

Moestuin schreef:
Ja die kwam ik deze nacht tegen en ga ik zeker bestellen! Hier in België ben ik dat nog nooit tegen gekomen dus ik kende het niet. Dank je wel!

Kleine toevoeging: Het gaat fysiek de laatste tijd echt ruk met mij, maar een maand terug is er een bloedonderzoek gedaan waar wel wat zaken zijn uitgekomen qua flinke tekorten etc. Ik heb nu een flinke voorraad ondertussen qua supplementen in samenspraak met de dokter en heb er vertrouwen in dat het gaat beteren :j Enkele zaken zijn helaas overgevoelig en gaan dat blijven, zoals mijn maag, maar daar krijg ik nu probiotica voor :j Dus hopelijk ben ik binnen een paar weken gewoon weer de oude :D

Oh dat is fijn, dan kan het ook heel snel gaan hoor :j

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:05

H&M pakketje duurt al 2 weken. Heb uurtje in de wacht gestaan. Nu pas hebben ze de papieren klaar om het te laten verzenden.. _-:(

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:14

Tova schreef:

Waar bestel je normaal? Ik bestel mijn voer bij Topdierenshop en heb hier alleen goede ervaringen mee. Zo te zien hebben ze ook het voer voor jouw hond.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:15

Telpeva schreef:
Tova schreef:

Ik zag zo snel dat webwinkels Brekz en Medpets het merk hebben, beide webwinkels heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee misschien is dat wat voor je? Hoe hun levertijden momenteel zijn weet ik echter niet...

Bestelde altijd via Brekz, normaal een snelle levering. Maar nu na 3 dagen nog niet op de post. Of ik ben gewend aan hun snelle levering dat ik het nu lang vindt duren. Dus over naar een andere site.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:15

Dochter (5) in paniek aan de deur dat ze papa kwijt is.. ze moest heel nodig naar wc dus ondertussen vroeg ik haar waar ze papa voor het laatst had gezien ed (we zijn uit elkaar, hij haalt haar op woensdag uit school en neemt haar naar zijn plek, dus ik verwachtte haar niet). Er is een drukke weg om over te steken, dit kan zij nooit alleen..

Dus ik hem bellen, neemt ie heel rustig op? Ik vroeg waar ie was, want dochter was bij mij.. bleek hij gewoon buiten te staan :=

Blijkt ie haar gewoon vooruit te hebben gestuurd omdat ze zo nodig moest plassen..

Jeetje, daar schrok ik dus wel even..

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:16

fohadie schreef:
Tova schreef:

Waar bestel je normaal? Ik bestel mijn voer bij Topdierenshop en heb hier alleen goede ervaringen mee. Zo te zien hebben ze ook het voer voor jouw hond.

Normaal bij Brekz, topdierenshop kwam ik ook tegen. Maar daar heb ik wat wisselende revieuws van gevonden. Maar jij hebt er goede ervaringen mee?

Dan ga ik hem eens bekijken.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:32

De docent die is plofkip letterlijk heeft vertaald naar exploding chicken :Y) :')