Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Is dat om zijn oren schoon te houden, 8nnemiek? Waarom zou je een hond een muts opdoen? Al staat het wel superschattig en vindt ze het blijkbaar niet erg als ze hem op wilt houden.
fohadie schreef:Is dat om zijn oren schoon te houden, 8nnemiek? Waarom zou je een hond een muts opdoen? Al staat het wel superschattig en vindt ze het blijkbaar niet erg als ze hem op wilt houden.![]()
Bij de Vomar (supermarkt die voornamelijk in Noord Holland zit) kan je nu sparen voor 50% korting op spellen. Alleen lijken de spellen me niet zo leuk: https://www.vomar.nl/spellen
Hier ook een kleine badkamer. Net gerenoveerd door de woningbouw, maar nog steeds geen bad. Zo,n tubble of zo iets waar jullie het over hebben, is dat zo,n opvouw bad? Die zijn zo klein, hoe pas jij zelf daar in? Zittend? En hoe kom je daar dan weer uit? Dan kom je toch klem te zitten? Haha(ziet plaatje voor zich met beide benen omhoog en achterover gevallen met bad en al.) Ik zie ook soms bj de Action een opblaasbaar bubbelbad. Lijkt me geweldig maar past hier ook niet. Ook niet op het balkon. Das wel jammer.