karuna schreef:Gelukkg dat krijgen ze niet voor elkaar, de kabels lopen natuurlijk gewoon naar de meterkast. Ik krijg mijn eigen opgewekte stroom netjes terug.
Alleen alle info over de installatie, of hij werkt, of er problemen zijn (gaat tegenwoordig via wifi, en ook de installateur kan kijken of alles nog werkt zoals het werkt) zij waren het ook die het het eerst merkte dat mijn installatie ineens offline was. Ik was toen niet thuis, maar op mijn eerste offline dag is de installatie van de buren begonnen. Na veel geworstel en inloggen op ip adres van de installatie kunnen we zien dat hij nu aangemeld staat bij de router van de buren. En dat loskoppelen kan alleen de betreffende monteur doen, die moet dan ook de juiste pv bij de buren weer aanmelden.
Ze hebben gewoon twee serie nummers door elkaar gehaald. Gewoon heel toevallig dat ze dezelfde omvormer hebben die ik ook heb. De serienummers zijn flink verschillend en daar is het fout gegaan. Monteur heeft gewoon de bovenste gepakt die omhoog kwam zonder te checken of dat de goede was en dat was die van mij
Ahhh oftewel het is gewoon flink vervelend