https://www.vinted.fr/member/65759246-lein1210
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lynnepinny schreef:MarcoBorsato schreef:Ik heb m'n oude afgedragen Dr Martens verkocht voor 20 euro. Onbegrijpelijk
Dat is zo fijn aan Docs, die krijg je nog verkocht wanneer er gaten in zitten
havermout schreef:Weet iemand of ze bij verzending via vinted, mondial relay, moeilijk doen over afmetingen van een pakket? Ik heb een jas in een doos gedaan, maar op de verzendbon staat als Max afmetingen ongeveer het formaat van een A4
Giolli schreef:Maar als het label aangemaakt is dan krijg ik daar een melding van toch? Dat is (nog) niet gebeurd. Er staat: aankoop geslaagd, wacht tot X het verzendt.
Vinted schreef:Nadat je het artikel hebt gekocht, heeft de verkoper 5 werkdagen om het artikel te verzenden. Doen ze dit niet binnen deze 5 dagen, dan wordt de bestelling geannuleerd en krijg jij je geld terug.
We annuleren de bestelling automatisch als de verkoper het artikel niet op tijd verzendt, of de instructies niet volgt. We doen dit als de verkoper:
de verzendinstructies niet heeft geopend of het verzendlabel niet binnen 2-4 werkdagen heeft gedownload;
niet binnen 5 werkdagen op de knop Artikel verzonden heeft geklikt;
op de knop Artikel verzonden heeft geklikt, maar we binnen 4 werkdagen geen trackinginformatie van de verzending hebben ontvangen. Dit kan voorkomen als:
de verkoper heeft gekozen voor een niet-traceerbare verzending, terwijl het verzending met tracking had moeten gebruiken;
de verkoper een verkeerde verzendmethode heeft gebruikt (niet waarvoor de koper heeft betaald);
de pakketdienst het pakket niet heeft gescand bij het ophalen.