Mkango schreef:Ik heb nog een hele pot vol (ongebruikt uiteraard) die ik je ook buiten SSS om wel wil doneren.

Ik gebruikte ze toen ik nog in Londen woonde, maar daar woon ik al enige tijd niet meer.
Oh wat lief, ik ga je een PB sturen! 
geerte schreef:Vealosz een collega van mij die ook alleen nachtdiensten draait is naar de audicien geweest. Die gaf aan het jammer te vinden dat ze het nooit eerder heeft gedaan en altijd winkel oordopjes heeft gebruikt. Niet echt voor in het pakket maar misschien wel een tip om naar te kijken.
Oh, hier ga ik ook even naar kijken. Dankjewel voor de tip
!
miccamaaike schreef:Pfoeh pittig Vealosz om alleen nachtdiensten te draaien. Tsja overdag kun je ook moeilijk iets zeggen over herrie bij de buren, maar vervelend is het wel. Oordopjes doen wonderen!
Ja, ik kan er inderdaad niks van zeggen want het gebeurd gewoon op normale tijdstippen. Dat is wel lastig. Maar fijn is anders...
Als ik er wat van zeg dan gaat de muziek ook gelijk zachter hoor. Maar persoonlijk vind ik dat ik zelf eerst dingen moet ondernemen voordat ik überhaupt ga vragen of ze er rekening mee willen houden.