Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:00

linnie050 schreef:
Kleuren voor volwassene ligt hier nog in de kast.
Ik kom er gewoon niet aan toe.

Pannelappen, oven handschoenen of handdoeken en theedoeken zijn allemaal welkom hier.

Leuke thee mokken zijn altijd welkom

Allemaal leuk!

Ik vind sokken (zonder draadjes binnenin!!) ook een top, je kunt er nooit genoeg van hebben.
Of herfsthandschoenen voor in de auto, altijd goed.

Saul

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:45

Sokken zonder draadjes ? :o?

Herfsthandschoenen voor in de auto? :o?

Ik voel me een beetje dom :P

Oh ik hou trouwens niet van de kleur rood :P :#

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:49

Saul schreef:
Sokken zonder draadjes ? :o?

Herfsthandschoenen voor in de auto? :o?

Ik voel me een beetje dom :P

Oh ik hou trouwens niet van de kleur rood :P :#

Ik houd er niet van om draden tussen mijn tenen te hebben. Geborduurde/versierde sokken vind ik dus niet fijn.

Gewoon simpele dunne handschoenen, met anti slip voor mijn stuur.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 09:14

Nu heb ik een mokken advertentie :+
Afbeelding

Handschoenen is hier ook prima, ik heb wel enorme handen dus vaak een mannen maat. Heel onhandig.

Leuke mok is helemaal prima!

Kleuren voor volwassenen mag ook, heb ik nog niet. Niet te priegelig als t kan :+

Ovenwanten zijn ook welkom en handdoeken en/of theedoeken vind ik ook leuk.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 10:08

Ik was jullie even kwijt, maar ben ik weer!

Zag tig pagina's over kokos, dus ik denk dat het erg belangrijk is om nog even te benoemen dat ik daar niet zo van hou ;-)

Kleurboek ook niet, ik ben nog bezig mijn Diamond printen van 4 jaar terug aan het afmaken. Bijna klaar _O-

Veel van mijn vrije tijd beleef ik toch echt genietend in bad met een boek of op de bank met een geurkaarsje of beetje hobby kok in de keuken :-)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 10:29

Een lekker geurkaarsje met de geur kokos/amandel/vanille is hier altijd welkom :D

Ovenhandschoenen is trouwens een echte top, die van ons zijn lichtelijk op, brandt zowat mijn poten als ik er iets mee vast pak maar ik vergeet iedere keer in de winkel nieuwe te halen :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:23

Kokos... heerlijk! <3

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:29

Iets van oordopjes voor het slapen is hier ook erg welkom. Ik draai alleen nachtdiensten en nu ook al 1,5 uur wakker door muziek van de buren... :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 13:32

Pfoeh pittig Vealosz om alleen nachtdiensten te draaien. Tsja overdag kun je ook moeilijk iets zeggen over herrie bij de buren, maar vervelend is het wel. Oordopjes doen wonderen!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 13:41

Vealosz een collega van mij die ook alleen nachtdiensten draait is naar de audicien geweest. Die gaf aan het jammer te vinden dat ze het nooit eerder heeft gedaan en altijd winkel oordopjes heeft gebruikt. Niet echt voor in het pakket maar misschien wel een tip om naar te kijken.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 13:46

Vealosz schreef:
Iets van oordopjes voor het slapen is hier ook erg welkom. Ik draai alleen nachtdiensten en nu ook al 1,5 uur wakker door muziek van de buren... :')

Oh pff dat is wel vervelend zeg. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:26

Vealosz schreef:

Ik heb nog een hele pot vol (ongebruikt uiteraard) die ik je ook buiten SSS om wel wil doneren. :P Ik gebruikte ze toen ik nog in Londen woonde, maar daar woon ik al enige tijd niet meer.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 16:50

Wij krijgen vermoedelijk een nieuwe kitten: een Maine Coon. We hebben al een hoop kattenspeelgoed, maar ik weet dat (speeltjes met) catnip het hier goed doet. Mijn katten zijn echte junkies. Een speeltje (met veertjes en andere zooi) aan een touw is hier ook een dikke hit.

Had ik al gezegd dat ik gek ben van chocolade (vooral wit of melkchocolade met karamel of krokantjes)? Goede literatuur is hier ook welkom, mocht je nog een goed boek op je boekenplank hebben staan dat daar maar een beetje staat te verstoffen.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 18:28

Mondy schreef:
Oh ik ben echt gek op kerstversiering met lichtjes (liefst op batterij ivm te weinig stopcontacten haha) loooooove it. Nog meer mensen die tik of ben ik de enige maf :))

Hier ook gek op kerstversiering met lichtjes en dan vooral van die kleurrijke lampjes! Ben ook altijd blij als het weer eerder donker is. (Kerst)Verlichting vind ik zo'n gezellige sfeer geven! :# <|-

Vervelend Vealosz! Ik heb een koptelefoon met noise cancelling. Kost wel wat, maar wat een verademing! Kan dan weer rustig verder slapen.

Ik zie hier kleurboeken voor volwassenen voorbij komen. Dat is voor mij een flop. Heb er meerdere en zelfs één in Harry Potter thema, waar ik fan van ben, maar ze liggen te verstoffen in de kast.

Mokken heb ik er al ruim voldoende.

Een warme plaid zou ik wel fijn vinden. Normaal gesproken ben ik niet zo'n koukleum, maar sinds ik in een rolstoel zit hebben mijn benen het wel koud in de winter. Alleen dan graag niet in een besmettelijke kleur, want ik zit ook in de rolstoel bij de paarden.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 18:45

Ik ben gek op kerst.
Vorig jaar begonnen met een kerstdorp te maken.
Met van die huisjes.
Kerstspullen mag ook 2e hands zijn welkom.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 19:01

Ik ben ook gek op Kerst hoor! Mijn boom wordt dit jaar helemaal zilver denk ik...

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 19:06

Ik vind kerstversiering echt gezellig maar helaas niet veel mogelijk ivm kat met pica. Maar catproof versiering is zeker welkom. Ook zal er waarschijnlijk wel een mini kerstboom komen voor op de kast dus daar iets voor is ook welkom

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 23:49

Mkango schreef:
Ik heb nog een hele pot vol (ongebruikt uiteraard) die ik je ook buiten SSS om wel wil doneren. :P Ik gebruikte ze toen ik nog in Londen woonde, maar daar woon ik al enige tijd niet meer.

Oh wat lief, ik ga je een PB sturen! :j

geerte schreef:
Vealosz een collega van mij die ook alleen nachtdiensten draait is naar de audicien geweest. Die gaf aan het jammer te vinden dat ze het nooit eerder heeft gedaan en altijd winkel oordopjes heeft gebruikt. Niet echt voor in het pakket maar misschien wel een tip om naar te kijken.

Oh, hier ga ik ook even naar kijken. Dankjewel voor de tip :j!

miccamaaike schreef:
Pfoeh pittig Vealosz om alleen nachtdiensten te draaien. Tsja overdag kun je ook moeilijk iets zeggen over herrie bij de buren, maar vervelend is het wel. Oordopjes doen wonderen!

Ja, ik kan er inderdaad niks van zeggen want het gebeurd gewoon op normale tijdstippen. Dat is wel lastig. Maar fijn is anders...

Als ik er wat van zeg dan gaat de muziek ook gelijk zachter hoor. Maar persoonlijk vind ik dat ik zelf eerst dingen moet ondernemen voordat ik überhaupt ga vragen of ze er rekening mee willen houden. :)

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 07:52

Mondy schreef:
Oh ik ben echt gek op kerstversiering met lichtjes (liefst op batterij ivm te weinig stopcontacten haha) loooooove it. Nog meer mensen die tik of ben ik de enige maf :))

Niet dat t 1 t andere uit sluit :Y) , maar ik ben ook helemaal dol op verlichte kerversiering. Kerstversiering uberhaupt. Mn vriend heeft helemaal niks en viert al zo'n 18 jaar geen kerst meer. En ik mag zijn (hij zegt ons) huis versieren *\o/*

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 10:13

Zo pfoe, ik ben weer bijgelezen! Hier ook geen kokos liefhebber. Kokosmelk vindt ik wel prima, maar ongeveer alle andere dingen met kokos niet. Ik hou trouwens ook niet van mint/pepermunt. Ik ben verder wel een snoepkont, dus bijv. een zak met verschillende schepsnoepjes (van de Kruidvat ofzo) is altijd welkom :D

Kleurboek heb ik paar jaar geleden gekocht, maar ligt nu al tijden ergens te verstoffen.

Ovenwanten of pannenlappen heb ik al. En mokken heb ik in principe ook wel genoeg.
Keukengerei vind ik wel altijd leuk om te krijgen. Ik heb alleen in principe alles al wel verzameld de afgelopen jaren :') Maar mocht je iets tegenkomen wat ik echt moet hebben, is het welkom! Wel graag nuttige dingen, want ik hou niet heel erg van dingen die je dan 1x gebruikt en weer weg doet of voor altijd kastvulling wordt :+

Bloempotten zijn ook welkom hier. Vooral die van rond de 12cm diameter. En dan qua kleur liefst ook beetje neutrale/natuurlijke kleuren, zoals bruin, donkergroen, aardewerk, hout.

Ik ben ook geïnteresseerd in ecologische of duurzame dingen. Dus mocht mijn santa daar iets mee weten, dan vind ik dat erg leuk :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 10:55

Spullen voor in huis of de keuken zijn niet nodig, maar ik zag ergens sokken voorbijkomen en die zijn zeker wel welkom. Maat 39 :j

En iets voor de paarden is ook altijd goed, favoriete kleuren zijn daar donkerblauw of donkergroen.

En een uurtje geen regen en geen wind tijdens mijn geplande paardrijles in de buitenbak zou ook tof zijn :')

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 11:02

Oja, ik sluit me wel aan bij Hilli hier boven. Sokken is echt een briljante, daar heb ik er ook nooit genoeg van (38/39) :D En spulletjes voor de paarden vind ik ook echt leuk. Bij mij is alles voor de paarden in het roze, fout maar waar haha.

Ik zie de laatste tijd steeds al leuke dingetjes langskomen online die ik dan bookmark om hopelijk straks een aantal van te kunnen scoren als de lootjes bekend zijn :):) Kan niet wachten!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 11:25

O ja, qua paardenspullen ben ik sinds een tijdje alles aan het afstemmen op elkaar; bruin/oranje en turquoise kleuren. Touwhalster/leadrope/halstertouw zijn altijd welkom, vooral ook met franjes/houten kralen/veertjes enz <3
Mijn paard heeft halster maat cob.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 11:42

Leuke sokken onder mijn witte pak zijn altijd welkom. Maat 39. :))

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 11:50

Lees al meerdere over plantjes.... Zelfs kunstbloemen overleven het niet bij mij -O-

Heb alleen een stel vetplanten die inmiddels meer dan 10 jaar oud zijn en dat moet gewoon een wonder zijn.

Afbeelding

Onlangs kwam ik deze bloempot achtige ding tegen en dat is wel heel verleidelijk om het dan toch maar weer eens te proberen om een plant in leven te houden...
Cactussen vind ik echt helemaal niets.

Afbeelding

Durft mijn lootje het toch aan om een-vet-plant oid op te sturen doe ik uiteraard mijn uiterste best om het in leven te houden maar alsjeblieft,stel daarin niet een te hoge verwachting :*