Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Wat een ontzettende poedersuiker kerst dit jaar. Voel me echt vreselijk, verdrietig, boos, gebruikt, alles. Weet echt even niet meer wat ik moet doen. Kan alle zoetsappige oliebol op de radio en tv niet meer hebben.
Diep van binnen weet ik wel dat het goed komt, maar daar heb ik nu gewoon even niks aan. Ik voel me nu gewoon eenzaam en klote, ookal ben ik niet alleen. Ik wil slapen en niks voelen tot de wereld ooit weer iets leuks voor me heeft.
Ik heb geen vertrouwen meer in mannen. Ik ben vreselijk jaloers op iedereen die wel een leuke relatie kan hebben. Bij mij gaat altijd alles fout, zelfs als je denkt dat het goed zit. Elke keer weer teleurgesteld en pijn gedaan worden. En dan altijd weer die woorden "er loopt echt wel iemand rond voor jou". Ik weet het, maar ik voel het niet. Ik heb gewoon niks aan die woorden, het helpt me niet. Niks helpt, afleiding helpt momenteel niet eens. Alles triggert me, hoe goed bedoeld het ook is. Alles is frustrerend op dit moment
Ik heb voor maandagochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts, ik voel me mentaal zo onwijs gebroken dat ik het even niet meer zie zitten
Zo jezus, dat moest er echt even uit hoor..
Ghostattack schreef:Ik heb keihard en keihard aan mezelf gewerkt afgelopen jaren. Ik was echt happy single, dat is echt het probleem niet.
Ik wilde gewoon even mn emoties kwijt. Daarvoor is dit topic toch? Heb 1.5 jaar met een burnout thuis gezeten, geloof me ik ken mezelf
Siers83 schreef:Vuurneon een dikke knuffel voor jou![]()
Ik weet precies hoe jij je voelt, maar voor mij is het nog heel vers. Mijn papa os 2,5 week geleden overleden en ik wil hem terug. Ik mis hem extra nu, kerst is niet leuk dit jaar. Het is onwerkelijk nog, alsof hij gewoon weer binnen kan komen thuis bij mijn moeder
SpikkelFire schreef:Het gaat ietsje beter, ze heeft wat heldere momenten en het echte scherpe is er wel af gelukkig. We hebben wat meer hoop dat het goedkomt met de juiste medicijnen. Lief dat je het vraagt!
Cayenne schreef:Spikkelfire, hoe is het nu met je schoonmoeder?
En voor iedereen die het nodig heeft vandaag
[ Afbeelding ]
Cayenne schreef:Spikkelfire, hoe is het nu met je schoonmoeder?
En voor iedereen die het nodig heeft vandaag
[ Afbeelding ]
Fearn schreef:Soms voel ik me best rot dat ik alleen woon en familie ook ver weg woont.. lig met hoge koorts en migraine op bed maar mijn kamer is een zooi en heh geen schoon servies meer. Kan het me niet opbrengen om iets te doen. Op deze momenten zou het fijn zijn als ik een partner had of familie dichtbij om even te helpen..
Ik heb wel vrienden in de buurt maar voel me toch bezwaard om het te vragen..
Daphne__ schreef:Morgen moet mijn hondje naar de dierenarts. En ik maak me zó ontzettend veel zorgenHij krijgt een hartecho en ze gaan bloedprikken, om te kijken of hij nog onder narcose kan. Hij is 16 jaar, heeft een hartruisje en er moeten 8 tanden en kiezen uit.. Op zijn gebit na is het net een jonge hond, dierenarts verwacht ook niet veel problemen, maar ik ben toch zo bang dat er slecht nieuws uit komt..
Hij heeft steeds meer last van zijn tanden, zelfs als er morgen geen goed bericht komt, zal ik het risico wel moeten nemen.
Pff, kan dit er echt slecht bij hebben. Emmer zit al goed vol, dan nu de zorgen om m'n vriendje.. Vanmiddag reageerde m'n ma een beetje chagrijnig op een vraag en ik moest meteen keihard janken
Daphne__ schreef:Bedankt! Jij ook sterkte met je kat Karlijn!Ben terug en gelukkig best goed nieuws
![]()
Z'n hart is wel vergroot, krijgt nu ook hartmedicatie, maar we hebben ook meteen foto's laten maken van z'n longen en daar was geen vocht te zien. Leverwaarde was iets verhoogd, ureum ook een beetje, maar niks heel geks voor een oud hondje met hartproblemen. Hij heeft dus groen licht voor de narcose. Dierenarts zei dat er altijd risico's zijn natuurlijk, maar zij had juist wel zin om hem te helpen.
Dus volgende week donderdag gaat z'n gebit gedaan worden. Dat word sowieso een spannende dag